1. #7081
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Haha wollahila schiinmaakweerwolven...lig al wel voor pampus op de bank ..is too much.
    En dat weet ik...dus had ik voor mn ramen een ramenwasser gevraagd....hij zou donderdag komen...maar kwam niet...kreeggisteren excuus...wordt dan denk ik na de vakantie. Maar binnen zullen we zelf moeten doen. Alleen is mn man nog weg ...en ik ga vanaf vrijdag ook weg.

    De tuinaan de voorkant heb ik kiezels....waar wat onkruid uitkwam. Heb dat ingespoten en het is bijna helemaal dood. Daarna nog eens spuiten en hopen dat jet genoeg is. Achterkant is voor hem want dat trek ik gewoon niet....too much.

    Misschien nog de keukenkastjes van binnen afnemen en dan ben ik ook wel klaar.
    Hey Juno, met wat spuit je het in? Voortuin staat binnen no time weer vol met onkruid en wat is dat een pokkenklus....
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  2. #7082
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ikgeloof ja ik ook... zo ben je niet uren bezig maar steeds een paar minuten.
    klussen zoals ramen zemen doe ik wel de beneden verdieping in 1x anders blijf ik met emmers zeulen. lampen schoonmaken ook alles in 1x. ivm met de ladder die ik daarvoor nodig heb.

    weekmenu is gemaakt met de diepvriesvoorraad ik nu heb... eens kijken of het ook echt op gaat
    Klopt ik moet ook de ramen doen aan de buitenkant waar balkon is. Die die zondag in saa Allah
    Daarna onder bed van mijn dochter de badkamer en 1 balkon en kast die buiten staat poetsen en dan is het een kwestie van bijhouden

  3. #7083
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Mn man is gelukkig begonnen met de tuin, was zo'n troep niet normaal gaan nieuwe bloemetjes planten en wil trampoline halen voor de kids

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  4. #7084
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Mn man is gelukkig begonnen met de tuin, was zo'n troep niet normaal gaan nieuwe bloemetjes planten en wil trampoline halen voor de kids

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Heerlijk zo een grote tuin

  5. #7085
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames even iets anders is bieden haram bijv op ticketveiling en dat soort dingen

  6. #7086
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    vandaag even de keuken gedaan, alles ontsmet met bleek, ik ga 1 dezer dagen toch shebekia maken in shaa Allah, vorig jaar had ik ze ook gemaakt en heb toch die ramadankriebels gekregen

  7. #7087
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Hier is mijn chebakia gelukt alhamdoulilah.
    Dacht ga een kleine portie maken, 500gr bloem, en dan vlak voor de ramadan nog verse, maar het zijn er toch nog veel geworden.
    Ga 't gewoon laten en als het op is ma3lich.
    Ga ook nog pindabriwat maken, die vind mijn man heerlijk.


    Wat een mooi weertje, echt heerlijk.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #7088
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hier is mijn chebakia gelukt alhamdoulilah.
    Dacht ga een kleine portie maken, 500gr bloem, en dan vlak voor de ramadan nog verse, maar het zijn er toch nog veel geworden.
    Ga 't gewoon laten en als het op is ma3lich.
    Ga ook nog pindabriwat maken, die vind mijn man heerlijk.


    Wat een mooi weertje, echt heerlijk.
    Oepss was voor de kooktopic bedoelt
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #7089
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Vanochtend onder het bed gedaan en achter de nachtkastjes, onder het babybed, de ramen van de woonkamer en de ramen van de voordeur. Hele huis gestofzuigd en gedweild en een beetje gestoft in de woonkamer. Wc ook gedaan, de douche vorige week, wou nog koelkast doen maar met een kleine gaat dat soms moeizaam..

    Soms heb ik zin soms echt niet en dan doe ik geen mallemoer net als gisteren.

    Wil nov de kledingkasten onder handen nemen, de ramen van de slaapkamer doen en dan vind ik het wel prima het houdt ook niet op-_-

  10. #7090
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik heb vandaag zo n dag dat ik zin heb om te poetsen. Heb ook zin om alle meubels op een andere plaats te doen haha.

    Gisteren het koertje grondig schoongemaakt en Marokkaanse slag.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #7091
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Kids lekker naar school na 2 weken paasvakantie. Wat een RUST.
    Heb hier en daar wat opgeruimd. Een wasje geplooid. Een ander is bijna klaar dan ophangen.

    Had een vraagje. Mijn badkamer stinkt sinds een tijdje. Een rare geur. Heb van alles geprobeerd.
    Ik denk dat het van de wc komt. Maar snap het niet. Ik maak altijd schoon daar en toch een aparte geur.

  12. #7092
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Nou heb me is een keer nuttig gemaakt hahaha heb de ramen van de slaapkamer gedaan, kledingkasten aangepakt alle kleding die mijn kleine niet meer past apart opgevouwen en in een aparte vakje gedaan. Kleding van mij opgevouwen en van mijn man. En de kledingkasten van binnen gedag was toch wat stof binnen en dagelijkse dingen zoals was ophangen, stofzuigen etc. Haha en nu baby entertainen

  13. #7093
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Kids lekker naar school na 2 weken paasvakantie. Wat een RUST.
    Heb hier en daar wat opgeruimd. Een wasje geplooid. Een ander is bijna klaar dan ophangen.

    Had een vraagje. Mijn badkamer stinkt sinds een tijdje. Een rare geur. Heb van alles geprobeerd.
    Ik denk dat het van de wc komt. Maar snap het niet. Ik maak altijd schoon daar en toch een aparte geur.
    Jaaa heerlijk hier ook rust. Heb wel de kleinste nog maar als ze alleen is is ze heel braaf en rustig.

    Misschien is er te weinig water in het toilet? Beetje extra water toevoegen aan die bak waar de knop om te chassen is.
    Of misschien is je chass met regenwater en is de regenput bijna leeg.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #7094
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    hier ook bezig met mijn slaapkamer, ik heb letterlijke bijna al mijn kleren weggegooid, weer 2 hele zakken vol, nu nog alleen mijn kledingkast uit mekaar halen en dan kan deze ook weg, wil namelijk een nieuwe kast

  15. #7095
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Heb de koelkast ook maar gedaan en hele huis gedweild en wc gedaan haha