1. #6901
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    vandaag heb ik voor het eerst alle kamers gedweild in 1x, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan want meestal doe ik kamer per kamer maar vandaag dacht ik foert gewoon snel vegen en dweilen met de mop, en deze keer ook geen bleek gebruikt maar gewoon mr proper vloerreiniger, en gedroogd met me roze slofjes van aliexpress (die zijn zo leuk!) en 1 was aangezet en gedroogd en gevouwd, maar goed ik probeer ook goed te luisteren naar mijn lichaam om niet meer te doen dan wat ik aankan, gewoon klein beetje zus en zo schoonmaken ou safe
    Soms heb ik ook gewoon geen zin. Deze week weloe,uiteindelijk vandaag wel de woonkamer gestoft. Dweilen doe ik ook per 2 kamers anders trek ik het niet. Ik merk wel dat ik fijner vind als ik alles in stukken doe. Dan alles in 1 keer helemaal kapot. Het houdt toch nooit op. En zo hou je het ook bij.

  2. #6902
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Weet je wat ik graag zou willen die stofzuiger met alleen zo een steel,draadloos. Zo lekker licht en stil kwa geluid maar zijn best prijzig

  3. #6903
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames even een vraagje. Mijn wasmachine bonkt bij het centrifiguren weten jullie wat dit is misschien hier ervaring mee en wat waren de kosten?

  4. #6904
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames even een vraagje. Mijn wasmachine bonkt bij het centrifiguren weten jullie wat dit is misschien hier ervaring mee en wat waren de kosten?
    Bij mij ook, doet ie al jaren

  5. #6905
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames even een vraagje. Mijn wasmachine bonkt bij het centrifiguren weten jullie wat dit is misschien hier ervaring mee en wat waren de kosten?
    De mijne ook, maar niet zo extreem dat ik er last van heb. Ik pas wel altijd de toeren aan naar 1200 of soms 1000 afhankelijk wat voor wasgoed. Bij mij gaat bijna alles in de droger dus hoeft niet kurkdroog eruit.
    Het scheelt ook als je de trommel niet propvol stopt.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #6906
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Over wassen gesproken; in het weekend een berg weggewassen en opgespaard pffff maar net dus zeker 4 wasmanden weggevouwen en bijna alles opgeruimd. Had een heel krat vol sokken daar ook de helft van weg en nu al die enkele sokken wat moet ik daar mee? Vind nooit alle sokken terug pfff
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #6907
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames even een vraagje. Mijn wasmachine bonkt bij het centrifiguren weten jullie wat dit is misschien hier ervaring mee en wat waren de kosten?
    Dan staat hij niet waterpas.
    Check dit met een waterpasmeter.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #6908
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    De mijne ook, maar niet zo extreem dat ik er last van heb. Ik pas wel altijd de toeren aan naar 1200 of soms 1000 afhankelijk wat voor wasgoed. Bij mij gaat bijna alles in de droger dus hoeft niet kurkdroog eruit.
    Het scheelt ook als je de trommel niet propvol stopt.
    Ik zet mijn toeren altijd op 1400 als ze in de droger moeten.. scheelt droogtijd en warmte. En dus elektriciteit.[emoji16]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #6909
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zet mijn toeren altijd op 1400 als ze in de droger moeten.. scheelt droogtijd en warmte. En dus elektriciteit.[emoji16]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ik heb standaard 1400, tenzij delicaat ofzo.
    Doe bijna alles ik in de droger. [emoji4]

    Rihanna, hoe geef jij dr vaatwasser een beirt?ben dat kwijtgeraakt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #6910
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik heb t idee dat als ik ze op 1400 zet ze er uitgekauwd uitzien, aan de andere kant droger fixt een hoop.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #6911
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames even een vraagje. Mijn wasmachine bonkt bij het centrifiguren weten jullie wat dit is misschien hier ervaring mee en wat waren de kosten?
    dat hoor je zo vaak persoonlijk denk ik dat de trommel te vol zit, hoeveel kg kan er in jouw wasmachine?

  12. #6912
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Weet je wat ik graag zou willen die stofzuiger met alleen zo een steel,draadloos. Zo lekker licht en stil kwa geluid maar zijn best prijzig
    is het die eentje van dyson? ik heb die gezien op youtube zo gemakkelijk zeg, even erbij nemen, overal mee overgaan en het is alweer netjes, super gemakkelijk, ik zat ook al te denken van pff die moet ik ook hebben

  13. #6913
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Huisje op orde hebben is een must zowel voor echtgenote als voor de echtgenoot. Samen de handen uit de mouwen steken.
    Geduld is de sleutel

  14. #6914
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames mijn wasmachine doet het niet schijnt de lagers te zijn,trommel schuifde alle kanten op. Niet normaal moest het gewoon uitzetten leek op een gegeven moment alsof die ging ontploffen. De kosten 380 euro niet gemaakt. Ik heb een andere gekocht wat een verschil hoor je bijna niet heel stil.

  15. #6915
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Kan eindelijk wassen