1. #6766
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    gisteren na werk tijd. 2 wassen opgeruimd. 1 was gedraaid en opgehangen.
    beneden verdieping gestofzuigd en gedweild. wc beneden snelle beurt.

    vanavond na werktijd: 1 was ophangen/drogen
    1 was opruimen.
    bovenverdieping stofzuigen. badkamer snelle beurt.
    mijn zoontjes kamer en kleedkamer kleine beurt.
    trappen stofzuigen en met een vochtige doek afnemen.

    woensdag heb ik een keuken/kook dagje.
    dus dan doe ik alleen de wc beneden. woonkamer/keuken en aanbouw een beurt geven.

    donderdag middag ga ik beginnen aan de kelderkast/voorraadkast. Dit maak ik zaterdag af.

    vrijdag doe ik nooit wat. alleen de wc's en keuken opruimen na het eten.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #6767
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik moet zoveel doen! Vooral grote taken. En ik merk dat ik last heb van nesteldrang! Maar ik ben fysiek echt zo moe...heb vandaag zelfs grote boodschappen uitgesteld terwijl we echt van alles nodig hebben. Ga vanavond ofzo hoognodige bij de Ah halen, als wc papier. Slechte ik

  3. #6768
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik heb laatste paar weken zo veel uitgemest en dingen weggedaan dat voelt heerlijk. Alleen, ben ik er nog niet, speelgoed moet ik nog sorteren wat blijft en wat moet weg (de jongste vind dat alles moet blijven zelfs baby speelgoed die huj maanden niet heeft gezien)
    Kledingkasten moet ik nog doen
    Dressoirkast uitmesten
    En nog wat kastjes en laatjes die ik alleen opentrek om er iets bij te gooien.
    Wish me luck!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #6769
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @Appelcake, is het thuisbezorgen van boodschappen geen idee met vermoeiende dagen? Ah heeft ook weleens aanbieding, geen bezorgkosten etc.
    Nesteldrang is vervelend maar lucht wel weer op als je eea hebt gedaan. Doe alleen wat je aankan ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #6770
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Lekker romaisa! Dat dus, moet hier ook echt gebeuren. Kasten uitruimen: babyspullen die ik nog eens ga gebruiken houden en de rest echt weg. Speelgoed wegdoen. Op de keukenkastjes. Op de koelkast. De luchtventileerdingen, die witte doppen. De badkamer grondig. De schoenenkast uitruimen. De binnendeuren poetsen. De ramen zemen....ik zie alles en erger me er dood aan. Zonder nestel dan denk ik ach, vandaan moe. Niks wat niet een dag kan wachten. Maar nu denk ik neeeeeeee alles moet nuuuu gedaan worden!!! Hele lijst!! Maar mijn benen en armen willen niet.


    Ik ga eens naar dat bezorgen kijken. Heb er nooit aandacht aan besteed omdat ik de Ah gewoon duur vindt voor grote boodschappen en dat bezorgen mag ook wat kosten vaak. Maar wellicht vergis ik me erin.

  6. #6771
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ja snap t als je alles ziet wil je ook dat t gelijk gedaan hebben. Als ik naar beneden loop om iets te pakken en ik zie weer wat denk ik pfff waar komt dat vandaan, het liefst pak ik t gelijk op deed dat vaak genoeg was ik ineens met 3 , 4 dingen bezig.

    Je hebt nu van veel winkels bezorgservice
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #6772
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    good luck!

    het is 2 uur en moet boven nog het e e a doen... ik heb totaal geen zin meer.
    ik ga een uur liggen op de bank en weer een poging doen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #6773
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    kelderkast van binnen en buiten gedaan.
    nu koken
    daarna hele huis marokkaanse slag.
    1 was ophangen/drogen.
    1 wassen.
    koekjes maken en dan hou ik het voor gezien vandaag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #6774
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Tbarkellah

    Er zijn nu eenmaal mensen die voor zulke kordate zaken zijn gemaakt.

    Bij mij ligt nog alles van de vakantie op tafel en rondom.

    Ik kijk erop en denk nahhh het is w-end, zal dat wel morgen doen of later [emoji848]



    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    kelderkast van binnen en buiten gedaan.
    nu koken
    daarna hele huis marokkaanse slag.
    1 was ophangen/drogen.
    1 wassen.
    koekjes maken en dan hou ik het voor gezien vandaag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #6775
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik ken dat dames vandaag ook geen zin, moest echt veel was vouwen. Vandaag boodschappen en daarna kids naar zwemmen
    Toen was ik thuis en zag die was dacht toch maar vouwen anders wordt het weer veel. Wel makkelijk gekookt shoarma friet en salade. Morgen is stoffen, zuig en dweildag.(2kamers)Als ik daarbij ook nog moet vouwen pffff.

  11. #6776
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Hier ook deze de wat grotere klussen aangepakt schoenenkast, onder de oven en tegels. Voor de rest bedden verschoond.

    De kledingkasten heb ik vd zomer gedaan

  12. #6777
    MVC Lid

    Reacties
    104
    13-12-2016

    wat is marokkaanse slag?

  13. #6778
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Brunettte Bekijk reactie
    wat is marokkaanse slag?
    is Franse slag maar dan op z'n marokkaans (snel maar grondig)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #6779
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Tbarkellah

    Er zijn nu eenmaal mensen die voor zulke kordate zaken zijn gemaakt.

    Bij mij ligt nog alles van de vakantie op tafel en rondom.

    Ik kijk erop en denk nahhh het is w-end, zal dat wel morgen doen of later [emoji848]





    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    ik heb dat ook na de vakantie. mijn koffer is meestal pas na 2 weken of zo uitgepakt. of een of andere manier heb ik daar nooit zin in omdat ik altijd met meer kleding en spullen terug kom dan dat ik ben gegaan.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #6780
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik ken dat dames vandaag ook geen zin, moest echt veel was vouwen. Vandaag boodschappen en daarna kids naar zwemmen
    Toen was ik thuis en zag die was dacht toch maar vouwen anders wordt het weer veel. Wel makkelijk gekookt shoarma friet en salade. Morgen is stoffen, zuig en dweildag.(2kamers)Als ik daarbij ook nog moet vouwen pffff.
    was... pffft de rottigste klus uit het huishouden naast strijken en ramen zemen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk