1. #6616
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Vaatwasser is verstopt zo irritant keuken is ontploft en ik haat afwasswafwassen

  2. #6617
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Sorry afwassen

  3. #6618
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    hoi hoi schoonmaakfreaks, nog steeds zo fanatiek? hier wel, het is eigenlijk alleen maar erger geworden, vooral nu met de koudere dagen, mensen hoesten en ik ben nog steeds bang voor bacterien omdat ik zo snel ziek word pffff
    ik heb gelukkig net 8 pakken mr proper doekjes gekocht en 3 flessen bleek voor te ontsmetten en 5 flessen wasmiddel van robijn pink sensations <3 dat laatste ruikt zo heerlijk, voordeelverpakking bij bol 5 voor 21 euro


  4. #6619
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ikgeloof, eens je een vaatwasser gewend bent kun je echt niet meer zonder, hopelijk word hij snel weer hersteld

  5. #6620
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    heb ik voor je. als je een pm stuurt met je emailadres dan stuur ik je die toe.

    klopt wat je zegt.. als je eenmaal begint wil je alles schoon hebben en raak je geïrriteerd omdat het veel is en je dat niet in 1 dag af kan krijgen.

    het is beter iedere week iets uit de maand klussen te doen en elke maand iets uit de jaar klussen.
    je werkelijkse dingen hou je dan bij.

    deze maand is bij mij mijn kleedkamer/kleding kasten aan de beurt. ik heb die van mijn zoontje gedaan afgelopen week. komende weken mijn kleedkamer.... omdat het echt veel werk is heb ik het in stukken verdeeld elke week een paar lades of 1 hangkast. zo voelt het niet aan een berg waar ik tegenop zie.
    zolang mijn to do lijst klaar is vind ik het niet erg dat het maar 1:10e van project is wat ik af krijg die week.

    nou ik ga maar eens beginnen des te sneller kan ik gaan relaxen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Thnx, ik heb je een pm gestuurd. [emoji5]

  6. #6621
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    sooo wat word er vandaag geschoonmaakt?

  7. #6622
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ben moe vandaag gestoft ,gezuigd ,gedweild, toilet grondig iedere week. Morgen aan het werk dus geen tijd. Ik denk dat ik de volgende 1 dag van te voren afstof bijv op zondag en de volgende dag zuigen en dweilen ben anders helemaal brak. Lig nu te rusten en straks bidden,de kids ophalen en koken. Kids douchen Hemdolilah

  8. #6623
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ben moe vandaag gestoft ,gezuigd ,gedweild, toilet grondig iedere week. Morgen aan het werk dus geen tijd. Ik denk dat ik de volgende 1 dag van te voren afstof bijv op zondag en de volgende dag zuigen en dweilen ben anders helemaal brak. Lig nu te rusten en straks bidden,de kids ophalen en koken. Kids douchen Hemdolilah
    inderdaad beter als je het over de week verdeeld.

    Dit is mijn to do voor vandaag. here we go



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #6624
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ja he? Was helemaal kapot. Ik ga dat doen afstoffen en de volgende dag stofzuigen en dweilen.

  10. #6625
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Vandaag heb ik de koelkast gedaan. Vriezer moet ik nog doen ik denk in het weekend heb geen zin om iets te doen voorlopig hahaha.

  11. #6626
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ja he? Was helemaal kapot. Ik ga dat doen afstoffen en de volgende dag stofzuigen en dweilen.
    Is veel te zwaar alles ineens te doen.
    Ik stof af en stofzuig bijv. op zaterdag en zondag poets ik. Ik doe nooit alles op 1 dag.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #6627
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Talking

    Mijn to do:

    Grondig stoffen, onder ladekasten en nachtkastjes zuigen en dweilen. En onder bedden van de kids die hebben van die opberglades onder hun bedden.

    Ikea bezoeken wil daar zo graag naartoe maar geen tijd of te moe

  13. #6628
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Is veel te zwaar alles ineens te doen.
    Ik stof af en stofzuig bijv. op zaterdag en zondag poets ik. Ik doe nooit alles op 1 dag.
    Ja klopt dat zuigen en dweilen neemt tijd en moeite in beslag. Ik ga dag van te voren stoffen zondag en dan zuig ik op maandag ben ik vrij. Hou er ook niet van om uren bezig te zijn

  14. #6629
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Nefertari stof je ook een dag van te voren bedoel je dat?

  15. #6630
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames wat is beter om per kamer schoon te maken sinds ik werk wil ik een beetje plannen hihi. Ik hou namelijk van een schoon en bijgehouden huisje zoals vele van ons hier hihi xxx