+ Reageer
Pagina 438 van 441 EersteEerste ... 388 413 428 436 437 438 439 440 ... LaatsteLaatste
6.556 tot 6.570 van 6601
    MVC Lid

Reacties
    1.513
    28-11-2012

In het weekend op zondag de ramen gewassen alleen nog de voorkant een was gestreken en de rest gevouwd morgen alle slaapkamers grondig schoonmaken en dweilen..

Wat helpt voor kalkaanslag op de badkamer tegels..wil die even goed aanpakken morgen
    2 gebruikers.

MVC Lid

Reacties
    31
    18-03-2018

Lekker bezig Leyla2013!
    Ramen staan bij mij op zaterdag voor de planning. Zie er nu al tegen op.
    Voor de douche ruimte gebruik ik zelf trouwens chloor. Doet zijn werk bij mij echt goed. Vaak douchesprays uitgeprobeerd van diverse merken maar op lekker geur na, deed het naar mijn gevoel niks.

Mijn deuren hebben ook echt een beurt nodig. Welk sopje gebruiken jullie daar voor?

Alhamdoelilaah

Reacties
    3.187
    10-11-2011

Dames hoe maak je een keramische kookplaat schoon....en dan bedoel ik echt vetrvij?
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

(Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

Ask me anything!

Reacties
    33.149
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door Elgair__ Bekijk reactie
    Dames hoe maak je een keramische kookplaat schoon....en dan bedoel ik echt vetrvij?

Ik gebruik dubro ultra ontvetter met marseillezeep.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

Alhamdoelilaah

Reacties
    3.187
    10-11-2011

Nefetari die gebruik ik ook....maar moet ik het er effe op laten of meteen afnemen?
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

(Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

MVC Lid

Reacties
    31
    18-03-2018

Ik kook zelf op een inductieplaat. Vind m heel makkelijk schoon te maken. Gebruik een sponsje met wat Dreft of de keukenontvetter van mr. Muscle. Na het nat afnemen, ga ik er met keukenpapier en glassex overheen.

MVC Lid

Reacties
    24
    25-01-2018

schoonmaakazijn helpt goed tegen kalkaanslag op tegels.
    je kan ook Sorbo Blue Wonder roze voor de badkamer gebruiken
    werkt perfect en laat een laagje achter op de tegels zodat kalk er niet meer goed aan Hecht.
    je kan je tegels ook met,klinkt gek,autoshampoo schoonmaken
    dan krijg je een beschermlaagje erop net als bij een auto.

Ask me anything!

Reacties
    33.149
    07-08-2007

Nefetari die gebruik ik ook....maar moet ik het er effe op laten of meteen afnemen?
    Soms neem ik die direct af maar soms laat ik die ook een tien minuten erop en dan afvegen en opblinken. Ik gebruik die op mijn inductie maar vroeger op mijn keramische kookplaat.
    Goed resultaat.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    31
    18-03-2018

Vandaag op de planning:

Deuren grondig schoonmaken
    Ramen zemen
    Vuile was wegwerken
    Bedlakens verschonen
    Doucheruimte + toilet grondig reinigen
    Koelkast schoonmaken
    Inhoud van dressoir herindelen
    Inhoud van keukenkastjes herindelen
    Oven grondig schoonmaken

Meubels nat afnemen
    Stofzuigen
    Dweilen

MVC Lid

Reacties
    953
    12-01-2015

Zo farah zoveel? Tbark Allah dat doe ik echt niet op een dag. Vandaag heb ik de koelkast schoongemaakt. Vaatwasser uitgeladen
    2 wasjes en 1 gevouwen. Beetje gezogen waar gegeten is hal en keuken globaal . 1x in de week doe ik grondig zuigen. Ja en ontbijt opgeruimd etc.

MVC Lid

Reacties
    891
    29-06-2017

ik ga de plinten van de kinderkamer deze week schuren en verven en de radiator in shaa Allah nu the kind hier niet is, en moet nog de muskietennet plaatsen, bijentijd im scared :/
    Toi et moi jusqu'à la muerte.

MVC Lid

Reacties
    279
    20-02-2012

Schoonmaken. Niemand merkt het wanneer je het doet, iedereen merkt het wanneer je het niet doet.

MVC Lid

Reacties
    953
    12-01-2015

Het ergste is dat het steeds terugkomt je bent constant bezig. Ik hou het wel bij dus echt vies wordt het niet. Maar je wordt er gek van
    Dus ik doe om de paar dagen wat. Het houdt echt nooit op

DroomSter

Reacties
    6.362
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Schoonmaken. Niemand merkt het wanneer je het doet, iedereen merkt het wanneer je het niet doet.
    Haha deze is goed

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

Ask me anything!

Reacties
    33.149
    07-08-2007

Dat is inderdaad zo missq.