1. #6391
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    7 uur is trouwens wel erg veel

  2. #6392
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Gisteren douchecabine gedaan met azijn het was nodig nu blinkt alles weer. Verder wasjes gedraaid. En de dag dagelijkse dingen zoals keuken toilet etc.

    Vandaag dweilen met dettol en de koelkast ff schoonmaken en herinrichten.
    Douchecabine enkel met azijn?

    Hoe krijgen jullie de doucheplaat (dus wit ding op de grond) proper en ook blink blink?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #6393
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    7 uur is trouwens wel erg veel
    Vind ik ook maar ging heerlijk slapen en werd heerlijk wakker. Toch wel erg!! Enkel door te kuisen.

    Maar heb echt alles gedaan. Overal stof afgenomen. Douche grondig, wc grondig, keuken grondig. Alles gedweild. Kledij zomer nr beneden, winter nr boven. Trap gedaan. Nieuw beddengoed, nieuw dekens ( dan heb je ook meer ruimte ipv alles te bewaren) nieuwe wc borstel, oude weggegooid. Een strak tafel, al de rommel opgeruimd en niet verplaatst naar een ander hoekje hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #6394
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Olifantje ik heb een glazen douchecabine die ik inspuiting met azijn ff laten inwerken. Met een spons erover en afspoelen saffi ook de kranen op dezelfde manier.


    Dat ding op de grond wit waar je in staat doe ik met cif of jif met n schuurmans en afspoelen.

  5. #6395
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Vind ik ook maar ging heerlijk slapen en werd heerlijk wakker. Toch wel erg!! Enkel door te kuisen.

    Maar heb echt alles gedaan. Overal stof afgenomen. Douche grondig, wc grondig, keuken grondig. Alles gedweild. Kledij zomer nr beneden, winter nr boven. Trap gedaan. Nieuw beddengoed, nieuw dekens ( dan heb je ook meer ruimte ipv alles te bewaren) nieuwe wc borstel, oude weggegooid. Een strak tafel, al de rommel opgeruimd en niet verplaatst naar een ander hoekje hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ja klopt als het gedaan is heerlijk tbark Allah zoveel. Ik doe gewoon iedere dag beetje ook al is het was vouwen wsje draaien als ik vrij ben doe ik de grotere klussen. Of in het weekend soms weekend

  6. #6396
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Azijn is heel goed voor die glazen cabines neemt kalk goed weg

  7. #6397
    MVC Lid

    Reacties
    575
    01-11-2013

    Gisteren na werktijd gekookt en was opgehangen (s'morgens laten wassen) en andere was gevouwen. Verder keuken opgeruimd en beneden verdieping gestofzuigd en de banken ook gezogen. Verder niet veel meer kunnen doen.

  8. #6398
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    vanaf zondag alleen het hoognodige gedaan.... gisteren zo bek af.. heb zelfs de afwas niet gedaan.....:MOE:
    vanavond de keuken aan kant na het eten thats it.
    morgen ben ik vrij en kan ik er weer tegen aan

  9. #6399
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Olie 7 uur macha allah. dat is erg veel !
    ik doe meestal van half 9 tot 12 poetsten, dan kan ik het hele huis met de franse slag doen, of 1 verdieping grondig.

  10. #6400
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Ik merk dat ik de weekenden moeilijk de grote dingen kan schoonmaken. Doe alleen het hoognodige en verder vooral met de kids bezig. Gisteren wel volop gedaan. De slaapkamers helemaal gesopt, gesopt en gedweild. Wasjes gedraaid. De keuken gepoetst. Keukenkastjes van binnen en buiten. Apparatuur gedaan en daarna met rvs. Beneden ook gedweild, maar dat is eigenlijk dagelijks. Straks als ik thuis ben, is er weer genoeg te doen.

  11. #6401
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Ik moet nog de lammelen, koelkast, vitrinekast onder de Marokkaanse banken, de oven hahaha werk deze week 6 dagen en die ene vrije dag heb ik bepaalde afspraken en boodschappen. Doe denk ik vanavond de koelkast schoonmaken als ik het trek

  12. #6402
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Gister was ik half 6 op thuis gekomen, koken met man, afwassen, douchen, blous en een trui met de hand gedaan want dat moest wc even de grond gedaan en toen was het half 10 kon ik nog een uurtje zitten op de bank voor zover zitten want sliep al op de bank lol

  13. #6403
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Is de derde keer dat je mij pmt please ophouden heb geen interesse jeetje stalkers, maak zelf wel schoon

  14. #6404
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Nawal1991 zo druk tbark Allah heb je kids? Dan is veel .moeilijker

  15. #6405
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nawal1991 zo druk tbark Allah heb je kids? Dan is veel .moeilijker
    Oow nee geen kids wil ze wel haha maar werk 5/6 dagen sporten koken reistijd etc.