1. #6361
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Dit is bijna onmogelijk. Heel veel succes! Allahie wnek


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Sokran schat. Nee dit lukt wel ik ben al eem heel eind. Ik plaats zo de pictures.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  2. #6362
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Boodschappen




    Koelkast uitmesten.

    Koekjes bakken




    Inpakken


  3. #6363
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Kelderkast before and after

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  4. #6364
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    De was hangt te drogen. Morgen vouwen en opbergen.
    Koken en afruimen en dan is het genoeg voor vandaag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  5. #6365
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    vrijdag schoonmaken en poetsen hele huis werk 6 dagen achter elkaar en weekend naar schoonfamilie in België in sha Allah

  6. #6366
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door faatjem0587 Bekijk reactie
    Dames pas echt op met teveel schoon maakmiddelen jarennnnnnn lang overmatig gebruikt nu bijna voor alles allergisch.... ik zou handschoentjes en mondkapjes gebruiken.... beter voorkomen dan genezen.... en het mixen van de middelen kan een zeer chemische mengelmoes ontwikkelen.... wat zeer dchadelijk kan zijn voor je huid ogen longen organen etc...
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #6367
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ikgeloof Insha allah krijg je een ander huis !


    gisterenochtend om 8 uur meteen begonnen met poetsen en koken, tussendoor de kids naar school gebracht,
    om 10.00 uur was ik helemaal klaar..... heerlijk daar houd ik van !
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  8. #6368
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik vind Ajax allesreiniger heerlijk die groene. Badkamer vind ik die blauwe fles goed van lidl
    Salaam alaykum

    Alles goed ik-geloof ?

    Die gebruiken mijn ouders huis altijd heerlijk indd ,hebben ze die bij de ah?

    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #6369
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Shopverslaafde ik heb ook een kleine keuken echt een bruynzeel keuken jou keuken ziet er mooi uit ik heb zo een zilveren aanrecht. Ik wil zo graag verhuizen naar nieuwbouwwijk
    Ja stoor me er zo erg aan. Heb zelfs geen vaatwasser want daar heb ik geen ruimte voor. Heb echt al die zes keukenkastjes hard nodig, dus kan niet gaan voor een inbouwvaatwasser en mijn keukenblok staat midden in m’n woonkamer, dus een vrijstaande gaat sowieso niet..
    Ik woon zelf in een nieuwbouwappartement maar echt zonde. Heb geen hok zoals de meeste woningen waar je van alles kwijt kunt. Dat zou al heel wat schelen bij mij haha.

    Ach ghair.

  10. #6370
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    De was hangt te drogen. Morgen vouwen en opbergen.
    Koken en afruimen en dan is het genoeg voor vandaag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Wat ben jij een topper zeg Allahouma bareek!
    En TbarkAllah, echt een ruime woning heb jij denk ik. Heerlijk, zo’n kelder. Dat mis ik echt.

  11. #6371
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Wat ben jij een topper zeg Allahouma bareek!
    En TbarkAllah, echt een ruime woning heb jij denk ik. Heerlijk, zo’n kelder. Dat mis ik echt.
    Barakallahoefiek.

    Het is ruim maar vergt ook veel onderhoud. Ik ben elke dag wel aan het poetsen. Dat is wel een nadeel.
    Ik ga zo de garage doen. Een kleine beurt want mijn man klust hier in en is nog lang niet klaar.
    Mijn kids hebben de garage als werkplek gebruikt om hun surprise te maken. Nou dat is ook te zien.
    Tevens gaan hier ook alles schoenen uit. De vloer is bezaaid met schoenen

    Ik plaats before and after.
    Niet schrikken


    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  12. #6372
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Before and after voorste gedeelte van de garage.

    Niet veel verandering. Alleen de troep van de kids opgeruimd en geveegd.
    Insha allah tegen de zomer is mijn garage helemaal opgeknapt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  13. #6373
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Dames die groene biotex s ook goed voor veel dingen behalve was. Zitten enzymen in je kunt bijv wasmachine alleen met biotex even 90 graden schoonspoelen of in stofzuigerzak verspreid lekkere geur of ermee poetsen.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  14. #6374
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    Dames die groene biotex s ook goed voor veel dingen behalve was. Zitten enzymen in je kunt bijv wasmachine alleen met biotex even 90 graden schoonspoelen of in stofzuigerzak verspreid lekkere geur of ermee poetsen.
    .

  15. #6375
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Ja stoor me er zo erg aan. Heb zelfs geen vaatwasser want daar heb ik geen ruimte voor. Heb echt al die zes keukenkastjes hard nodig, dus kan niet gaan voor een inbouwvaatwasser en mijn keukenblok staat midden in m’n woonkamer, dus een vrijstaande gaat sowieso niet..
    Ik woon zelf in een nieuwbouwappartement maar echt zonde. Heb geen hok zoals de meeste woningen waar je van alles kwijt kunt. Dat zou al heel wat schelen bij mij haha.

    Ach ghair.
    Hihi vind het niet zo erg eerlijk gezegd minder schoonmaak. Ik heb wel een keukenkast verwijderd en vaatwasser inbouw geplaatst. Ik kan echt niet zonder het ruimt ook op zo alles in de vaatwasser. Ik heb een kast op balkon staan voor wat extra dingen . Ik kom ook kastjes tekort. Heb er maar 5 maar best groot eigenlijk nu 4 want andere zit vaatwasser in hihi. Ghair in saa Allah. Ok normaal heb je inderdaad extra opberg vriendin heeft het ook heerlijk lijkt mij dat. Maar hemdolilah voor alles