1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie
    Ik gebruik ook kranten maar heb niet bij de hand en brievenbus is 3 verdiepingen onder

    Subhana Allaah door deze topic heb ik overal zin in gekregen haha. Moet zo nog was vouwen en dan op hun plaats zetten. Heerlijk als het schoon is Alhamdullilaah.
    Hahaha, precies die! Ik wil ook van alles doen terwijl mijn andere verstand zegt: calm down, go relax!
    Mijn man wilde zo'n nee nee sticker halen voor op de brievenbus, dus ik zei haal ja nee! Hij: waarom? Ik: ik heb die zwarte kranten nodig om spiegels en ramen schoon te maken.

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie
    Aahw ik liet hen gewoon koud in de oven staan hahahah. Dom dom Ga morgen proberen want vandaag is al laat. Dan doe ik gelijk de rest van de keuken. Heb al de deuren en lades schoongemaakt en koelkast buitendeuren. En morgen binnen ordenen.

    Trouwens ik heb een berging maar ben zo slecht met ordenen. Hebben jullie tips of foto's van nInternet of website die je kan helpen?
    Oh heerlijk om te lezen zeg! Hihi, probeer morgen In Shaae Allaah deze methode and let me know.
    Ik ga zo voor je kijken schat.

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    GaatJeNiksAan: na dat halfuur wel je oven uitzetten en uitkijken dat je niet verbrand!

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie


    Net mijn badkamer tegels mee schoongemaakt echt goed ding. Gebruik hem voor de ramen. Spuiten erop en dan katoenen doek erover. Helemaal streeploos en glanst.



    Bij de action te koop dacht ik. Man slaapt anders ging ik even vragen.
    Suhanallah mijn man slaapt ook krijghem maar niet wakker voor het gebed

  5. #185
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Hahaha, precies die! Ik wil ook van alles doen terwijl mijn andere verstand zegt: calm down, go relax!
    Mijn man wilde zo'n nee nee sticker halen voor op de brievenbus, dus ik zei haal ja nee! Hij: waarom? Ik: ik heb die zwarte kranten nodig om spiegels en ramen schoon te maken.
    Hahah die van mij gewoon ja ja. Ben pas nieuw hier dus moet nog regelen. M3 man neemt soms zelfs nee vanuit werk

    Het is best leuk om over schoon maken te hebben

    Ja daar Let ik zeker mee op. Moet ik eerst laten afkoelen of gewoon gelijk doekje? Want 250 is nier bepaald koud en ik heb gas oven en die zijn kei warm.
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    1.341
    08-06-2004

    De oven/grill reiniger vd kruidvat is echt geweldig!!!!!
    Soda word wel schoon maar naderhand houd je vaak witte vate vlekken over
    Die vd kruidvat ben ik gewoon verliefd op
    Voor de tafels gebruik ik dettol
    Dikke gloor voor de wc
    Hg voor de badkamer
    Verder heb ik n ontzettende hekel aan dasty vind dat zoooo stinken ik kan daar niet tegen.
    Had vorige x bij de zeeman cilit bang met javel erin spuitfles helemaal geweldig voor keuken douche toiletbril
    Ben vd week gaan halen, maar helaas ze verkopen m niet meer als spuitfles enkel als n spuitmond voor toilet [emoji52]


  7. #187
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    Suhanallah mijn man slaapt ook krijghem maar niet wakker voor het gebed
    Hahaha die van mij ook. Ik kan niet bidden maar hij moet wel. Hij gaat zo opstaan In Sha Allaah. Ik was even was ophangen en afwas gedaan. Kom ik naar de woonkamer was ik van plan om gezellig samen te zitten en kletsen. Maar nee hoor meneer zat gewoon te slapen
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    Ja maar ik sta vroeg op voor de kids, ontbijten ,salade lunchen tussendoor zelfgebakken broodjes die ik maak iedere week, en avond eten daarna nog snacken of fruit. Dus is ruim voldoende Hemdolilah.

    Bij mij hoeft het niet zo perfect als het vandaag niet gebeurd is het wel de volgende dag. Wil lekker genieten van mijn kids leuke dingen doen aandacht geven. 2 keer in de week hou een grote beurt en hou alles bij dus dat zit wel goed Na het eten wil ik gewoon rusten en genieten van mijn avond nadat ik alles afgeruimd heb in de vaatwasser en heb gedeweild waar we gegeten hebben. AIleen de ochtend maak ik hoogluit 1,5 uur schoon per dag, alleen met stofzuigen en dweilen iets langer.

    1 Keer in de 6 maanden was ik vitrage/jaloezieen en ramen lappen etc.
    Heel goed schat. Goed dat je het ook gewoon los kan laten met de gedachte: morgen weer een dag. Kan ik veel van leren, ik ben echt een Pietje precies en heb zo'n smetvrees.
    Wanneer ik een dag of weekend bij mijn ouders logeer en thuis kom, moet ik heel het huis schoonmaken omdat ik het de afgelopen twee dagen niet kon doen, wetend dat ik alles netjes en schoon heb achter gelaten voor ik wegging. Echt een ziekte. Maar khayr In Shaae Allaah, mijn reactie was niet aanvallend bedoeld hoor lieverd.

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door berkanlady Bekijk reactie
    De oven/grill reiniger vd kruidvat is echt geweldig!!!!!
    Soda word wel schoon maar naderhand houd je vaak witte vate vlekken over
    Die vd kruidvat ben ik gewoon verliefd op
    Voor de tafels gebruik ik dettol
    Dikke gloor voor de wc
    Hg voor de badkamer
    Verder heb ik n ontzettende hekel aan dasty vind dat zoooo stinken ik kan daar niet tegen.
    Had vorige x bij de zeeman cilit bang met javel erin spuitfles helemaal geweldig voor keuken douche toiletbril
    Ben vd week gaan halen, maar helaas ze verkopen m niet meer als spuitfles enkel als n spuitmond voor toilet [emoji52]

    Join the club!

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie
    Hahah die van mij gewoon ja ja. Ben pas nieuw hier dus moet nog regelen. M3 man neemt soms zelfs nee vanuit werk

    Het is best leuk om over schoon maken te hebben

    Ja daar Let ik zeker mee op. Moet ik eerst laten afkoelen of gewoon gelijk doekje? Want 250 is nier bepaald koud en ik heb gas oven en die zijn kei warm.
    Haha, die reclamebladen zijn zo irritant. Ik heb al heel lang een app op mijn tel, dus vond het wel goed opgelost zo. Werd gek van al die kranten en reclame.


    Ja, oven idd beetje laten afkoelen, maar niet weer dat ie helemaal koud is snap je. Hij moet wel nog beetje warm zijn zodat je het vuil er gemakkelijk af kan nemen.

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Die programma's over mensen die ze'ma heel erg doordraven in het huishouden en schoonmaken, kan ik altijd zo erg van genieten. Krijg dan spontaan de schoonmaak kriebels. Ik vind dat dus helemaal niet raar of gek.

  12. #192
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Neee ik irriteer me er wel aan. Huis is schoon en nog zijn ze bezig. Lijkt me echt geen leven zo Wat hadden ze gedaan als ze kinderen hadden haha.

    Hier eindelijk klaar en ga nu even tv kijken. Jullie
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Dames hoe doen jullie dat met vitrages. Ik wil de mijne in de wasmachine stoppen. Maar die hakjes moet ik die allemaal eraf halen? Jarenplan haha

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Heel goed schat. Goed dat je het ook gewoon los kan laten met de gedachte: morgen weer een dag. Kan ik veel van leren, ik ben echt een Pietje precies en heb zo'n smetvrees.
    Wanneer ik een dag of weekend bij mijn ouders logeer en thuis kom, moet ik heel het huis schoonmaken omdat ik het de afgelopen twee dagen niet kon doen, wetend dat ik alles netjes en schoon heb achter gelaten voor ik wegging. Echt een ziekte. Maar khayr In Shaae Allaah, mijn reactie was niet aanvallend bedoeld hoor lieverd.
    O nee joh , zo kwam het helemaal niet over bij mij. Ja is ook ziekte ik had het ook een tijdje hoor vooral tijdens mijn zwangerschap en toen de kinderen nog baby's waren. Was bang dat ze ziek zouden worden. Was iedere dag bezig uren..gelukkig heb ik die waswas niet meer was helemaal kapot daardoor. Nee gewoon genieten..ik werk niet dus kan ieder moment van de dag. Ins Allah.

    Laat het los zou ik zeggen geef het een plekje joh ..anders heb je geen leven meid.

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Dames hoe doen jullie dat met vitrages. Ik wil de mijne in de wasmachine stoppen. Maar die hakjes moet ik die allemaal eraf halen? Jarenplan haha
    Nee! je kan het in een kussensloop doen en kussenlsoop dichtknopen hop de wasmachine in ..Ben je gek al die haakjes zag het trouwens op zo een forum superhandig. En gelijk ophangen.