1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    Ik lees jullie reacties niet eens, tenzij ik een bekende nick zie.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    445
    06-12-2012

    Citaat Geplaatst door sahrawiya_ Bekijk reactie
    dat laatste gedeelte lachwekkend 3la stom rede en als er kinderen zijn moeten die lijden omdat mamie of pappie geen vlinders meer voelt echt triest.
    Vergis je niet. Dat hoor je vaak hoor tegenwoordig. Alsof we Hollanders zijn.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    488
    23-08-2009

    Trouwen is alleen rouwen als je je beiden gedraagt alsof je niet getrouwd bent en geen rekening met elkaar houdt plus als je het pad van Allah niet bewandelt.

    [اِنَ الدِّينَ عِنًْدَ اللهِ الاِْسًْلاًَمٰ [3:19]


  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Citaat Geplaatst door AmatulAhad Bekijk reactie
    Vergis je niet. Dat hoor je vaak hoor tegenwoordig. Alsof we Hollanders zijn.
    3la marqa hun interesseren me niet maar die kinderen vindt het echt erg voor hen.

    Zij zelf hebben het als kind niet meegemaakt een scheiding bij ouders. ze weten niet hoe pijnlijk het is voor een kind. Stelletje hersenloze egoïsten

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door -LOENA Bekijk reactie
    Trouwen is alleen rouwen als je je beiden gedraagt alsof je niet getrouwd bent en geen rekening met elkaar houdt plus als je het pad van Allah niet bewandelt.
    Soms heb je aan 1 al genoeg
    Het boeit mij... welloh

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    In shaa Allaah vinden jullie allemaal goeie partner en hoeven jullie niet te rouwen <3

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.912
    23-06-2014

    Citaat Geplaatst door Nymphadora Bekijk reactie
    nog steeds zo gemeen tegen mij pfffffff
    Niet voor jou. Ik sprak in het algemeen. Het huwelijk is mooi.

    Ik zou niet anders willen dan getrouwd zijn en kinderen maken.
    Dan horen jullie het ook van een vrouw.

    Citaat Geplaatst door Fiery Bekijk reactie
    Zelfs jongens die maagd zijn trouwen met ontmaagde Marokkaanse meisjes je kan hier kraaien wat je wilt maar elke week weer een plamuurmeisje dat uitgewoond is door Surinamers, dat alsnog geaccepteerd wordt door Marokkanen en met jouw broer trouwt

  8. #38
    uǝvOq ǝtsrǝpuO

    Reacties
    110
    23-11-2014

    Preach on sister
    I lowered my eyes before my beloved, I couldn’t bow my head. Perhaps I would have to stay Afghana, even in love..

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    Citaat Geplaatst door LouisvanGaal Bekijk reactie
    Niet voor jou. Ik sprak in het algemeen. Het huwelijk is mooi.

    Ik zou niet anders willen dan getrouwd zijn en kinderen maken.
    In shaa Allaah, ik gun 't je van harte!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    Citaat Geplaatst door Cruella.de.Vil Bekijk reactie
    Preach on sister
    Yeaah bb

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    344
    21-05-2006

    Moderne huwelijken zijn gedoemd om te mislukken,neem de Islam (als je moslim bent) als basis hoe een man en vrouw met elkaar om zouden moeten gaan en alles valt op zn plaats

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.294
    26-02-2002

    Trouwen is houden, aan een toekomst bouwen en vooral elkaar vertrouwen.
    Trouwen met de juiste partner is het mooiste wat er is.

  13. #43
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    High five. Low five. Ánd fistbumps.

  14. #44
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Citaat Geplaatst door AmatulAhad Bekijk reactie
    Nee, dat zijn jouw woorden.

    Waar ik meer op doel zijn de scheidingen binnen een jaar. Vaak zie je mensen scheiden na 3 maanden en de reden is: we passen gewoon niet bij elkaar. Hoe kun je dat weten na 3 maanden? Hou het iig een jaartje vol en als je echt niet samen kan leven dan kun je uit elkaar gaan...

    Hoe ik zou omgaan met zo een man? Ik zou hem blijven adviseren en blijven aangeven hoe ik me voel. Als hij niet om kijkt naar mij en mij ongelukkig maakt dan zal het op een gegeven moment ook ophouden, maar wel na echt lange tijd sabr te hebben gehad.

    Ik denk dat vele mensen het ook zo rooskleurig in zien. Het is uiteindelijk gewoon je leven leiden. Verliefdheid gaat weg. Het wordt houden van en houden van wordt op een gegeven moment ook normaal. Alles wordt een gewenning. Ga je dan uit elkaar zoals kuffar dat doen omdat je geen vlinders meer voelt? Nee je blijft bij elkaar en doet de dingen voor elkaar omwille van Allaah..
    Meestal zijn het van die huwelijken die eigenlijk gebaseerd zijn op gebakken lucht. En verwachtingen hebben die niet stroken met de werkelijkheid.
    Trouwens is een reis en onderweg kom je wel eens een hobbel tegen. Sommige gaan dan janken anderen kijken hoe ze de hobbel zo prettig mogelijk voor beiden kunnen passeren.
    Trouwen is geen oplossing voor al je problemen. Sterker je krijgt er een hoop verantwoordelijkheden bij en je moet een deel van jeoude gewoontes opgeven om het jezelf makkelijker te maken.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    Citaat Geplaatst door crazy_lina Bekijk reactie
    High five. Low five. Ánd fistbumps.