1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-06-2018

    Lijnzaad

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik heb nu precies dezelfde klachten. De afgelopen maanden waren ze minder, nu sinds een week erg heftig. Na (de afgelopen maanden) een paar keer heen en weer naar de huisarts te zijn geweest om 'hallo' te zeggen. Kreeg ik eindelijk een test.

    Met een simpele ontlastingtest bleek dat ik de maagbacterie heb 'Helocabacter pylori' . Ik heb nu een zware kuur gekregen en lees allerlei heftige reacties over de bijwerkingen.

    Jouw reactie of eigenlijk van je arts heeft me boos gemaakt. Om je maar niet door te sturen of testjes te laten doen stuurt hij je weg met 'ramadan probleem'. Walgelijk!

    Er zijn helaas heel veel leugens verspreid over deze bacterie, bijvoorbeeld dat het vooral voor komt in ontwikkelingslanden. De artsen laten je gewoon aan je lot over. Elhemdoelillah dat we godsvrezende islamitische dokters/onderzoekers hebben die genoeg verteld hebben over deze bacterie. Bijvoorbeeld dat wij het altijd bij ons hebben gedragen het is niet opeens gaan ontstaan door tekort aan hygiëne.

    De problemen die deze bacterie veroorzaakt komen door de voedingsstijlen van de westerse wereld. Productievoeding etc...

    De antibiotica kuur die je krijgt heeft verschrikkelijke bijwerkingen maar ze geven niet eens advies om daarnaast probiotica te geven die de bijwerkingen kunnen minderen ...in Duitsland geven ze dat zelfs mee.

    Deze bacterie is de veroorzaker van vele ziektes zoals de prikkelbaredarm syndroom, ziekte van Crohn, Allah yehfed maagkanker. En dit komt allaal door onze voeding....

    Verdiep je eens en ga met die kennis naar de arts en laat je niet wegsturen voordat je een ontlastingtest of ademtest hebt gedaan...

    Zoek ook eens op in het Arabisch جرثومة المعدة.

    Allah yechafi!