1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Question Alternatieve tijdlijn?

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard
    De titel is een beetje ruim genomen.

    Wie van jullie heeft er weleens het gevoel dat je niet in de juiste tijdlijn zit?
    Of en of dat je jezelf wel bent maar je echte ik ergens mentaal in je hoofd achter de tralies zit en toekijkt,
    en alles verdooft meemaakt.
    Zoals toen je klein was echt impulsief en alles was zo puur, en nu lijkt het alsof je zenuwen zijn doorgebrand je humor alleen naar boven komt bij rare dingen kortom ik heb het gevoel dat we door iets gedrogeerd zijn of worden.
    Kan door regeringen zijn en de shit in ons eten of door een buitenaards ras...of laatste optie gewoon zwaar naar de klote geestelijk maar dat weiger ik te geloven, een gek kan immers niet gek zijn als hij beseft dat hij gek is of doet..
    zoiets.
    Oja en de alternatieve tijdlijn natuurlijk, dat iemand de kruispunten in ons leven heeft aangetast en wij dus totaal niet zijn wie we zouden moeten zijn.....
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.075
    17-10-2012

    Jij gaat wel erg diep, leef met de dag dan doe je al gek genoeg.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.700
    23-04-2004

    Is dat niet een ander woord voor volwassen worden?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.075
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door 15_enzo Bekijk reactie
    Is dat niet een ander woord voor volwassen worden?

    Zoiets dacht ik ook aan, maar sommige blijven hangen in hun pubertijd
    Ik bedoel natuurlijk TS niet, gwn algemeen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Ik begrijp je helemaal.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.075
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door Lostandseeking Bekijk reactie
    Ik begrijp je helemaal.

    Zegma ya migariekan

  7. #7
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Ja dat gevoel begin ik ook te hebben.. Don't know..
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door Tranquilizer Bekijk reactie
    Zegma ya migariekan
    Nee, ik meen het. Ik heb heel vaak dat ik denk dat er van alles gebeurd wat ik niet kan bevatten. Leef als het ware in een roes.
    Mijn lichaam en geest kan alle prikkels van nu niet meer aan. Te heftig. Soms wil ik gewoon slapen en ergens op een onbewoond eiland wakker worden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    Nee heeft niks met ouder worden te maken.

    Het voelt meer als een beroving van je eigen ik, het verliezen van individualiteit, assimilatie, soort kasplantje.
    Of misschien komt het door dit hele Nederland en zijn dagelijkse prikkelingen van denigratie en onderdrukking
    het haastige leven, opbrengst gericht werken, verplichtingen thuis familie vrienden iedereen en alles heeft verwachtingen.
    Dagelijkse sleur van dingen moeten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    Zou kunnen, zag een stuk van een psycholoog en die beweerde dat de mens in zijn leven 85% aan andere zaken besteed buitenom zichzelf.
    Denk meer hoor. Even serieus hoevaak heb je me-time?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    Te ziek voor woorden eigenlijk.
    Het heeft mij in ieder geval op gebroken

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    959
    02-04-2013

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    De titel is een beetje ruim genomen.

    Wie van jullie heeft er weleens het gevoel dat je niet in de juiste tijdlijn zit?
    Of en of dat je jezelf wel bent maar je echte ik ergens mentaal in je hoofd achter de tralies zit en toekijkt,
    en alles verdooft meemaakt.
    Zoals toen je klein was echt impulsief en alles was zo puur, en nu lijkt het alsof je zenuwen zijn doorgebrand je humor alleen naar boven komt bij rare dingen kortom ik heb het gevoel dat we door iets gedrogeerd zijn of worden.
    Kan door regeringen zijn en de shit in ons eten of door een buitenaards ras...of laatste optie gewoon zwaar naar de klote geestelijk maar dat weiger ik te geloven, een gek kan immers niet gek zijn als hij beseft dat hij gek is of doet..
    zoiets.
    Oja en de alternatieve tijdlijn natuurlijk, dat iemand de kruispunten in ons leven heeft aangetast en wij dus totaal niet zijn wie we zouden moeten zijn.....
    Ik denk dat je in een ontwikkelfase zit. Voorbij de ontdekkingsfase.
    Ik besef persoonlijk dat mijn mentaliteit niet overeenkomt met de mentaliteit van de meeste deze tijd.
    Wilde liever in de jaren 70 leven.
    Mannen waren mannen, vrouwen waren vrouwen.
    Tegenwoordig leven we een eerloze tijden.
    Je weet je niet meer zeker of een vrouw een vrouw is, of een man een man is.
    The best fighter is never angry.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    Want?
    Balans tussen energie geven en energie krijgen was in disbalans. Trok alle verplichtingen niet meer. Stond om 6 uur op. Kwam om 21 uur thuis.
    Iedere dag weer.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door Zimbabwe Bekijk reactie
    Dit klinkt trouwens echt als overspannenheid, miss zelfs tegen een burn-out aan. We leven in een tijd waar we teveel stress ervaren. Dagelijks. Dit breekt ons allemaal op. Tenminste mij in ieder geval wel.
    Ja denk het ook. Alhamdoelilah nu van alles afstand genomen, letterlijk van alles en geniet van mijn vakantie. Binnenkort maar weer eens solliciteren

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-01-2015

    Citaat Geplaatst door LiquidBastard Bekijk reactie
    Ja precies,
    zou heerlijk zijn om als een nomaad te leven over de hele wereld en soms vestigen.
    Maar deze shit wereld moet je je kapot werken om eigenlijk niks.
    We leven eigenlijk in een grote gevangenis,
    goed voorbeeld is Griekenland op het moment.
    Ze laten je niet los, en anders maken ze je kapot.
    je hebt geen keus
    En waarom deed je dat?
    Op een stapeling van verplichtingen.