1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Kan iemand mij raad geven

    Salam aleikoum.

    Ik zit ergens mee. Ik ben een bekeerde belgische moslima en ben nu 1.5 jaar getrouwd met n marokkaan.was al meer dan een jaar bekeerd toen ik hem leerde kennen zn ik wou niet zondigen dus besloten we om na 3 weken al te trouwen met al fatiha. (Nu normaal na de ramadan vr de marokaanse en de belgische wet) we hebben ondertussen ook een zoontje van 4 maanden oud. Maar het probleem is ik heb ontdekt dat mn man op datingsites zit. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij zegt dat het vn vroeger is maar kweet dat hij liegt want je kunt zien wanneer ze het laatst ingelogd hebben. Toen ik hem dat zei zei hij dat hij dat niet is maar kweet gwn dat hij liegt. Pfff wat moet ik doen waarom doet hij dat. Verlangt hij mss naar een marokaanse vrouw? Want het is echt 100% een marokaan in alles wat hij doet/denkt. Of is het omdat we jong zijn? Ik ben nu 19 en hij 25. Ik draag ook correcte hijab en thuis probeer ik er altijd zo mooi mogelijk uit te zien. Pff weet echt niet wat ik verkeerd doe ik geef hem alles wat ik heb. Laat ik me mss teveel doen en willen marokaanse mannen juist een vrouw die opkomt voor haarzelf?
    Geef mij raad aub ben echt hopeloos zeker omdat we net een zoontje hebben gekregen kwil niet alles zomaar opgeven.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Geen idee wat zijn probleem is. Wellicht wilt hij een tweede vrouw. Misschien alleen vreemdgaan. Misschien een niet zo praktiserend Marokkaan in hart die zich alleen praktiserend heeft voorgedaan om een goede moslims te kunnen trouwen en daarna lekker doorgaan met allerlei vrouwen. Misschien iemand die toch liever een vrouw zoekt die op zijn mama lijkt. Misschien iemand die gewoon niet weet wat hij wilt en te jong trouwde. Hou op met jezelf te gek maken want het ligt niet aan jou. Leer meer van jezelf te houden en zelfverzekerd te zijn, als hij je waarde hoor je niet te ontlenen aan een man. Confronteer hem ermee en maak hem duidelijk dat je dit niet pikt. Vraag hem wat hij wilt en wat hij plan is en dat je niet je tijd gaat verspillen aan een een echtgenoot die misschien ondertussen de bloemetjes buitenzetten terwijl jij het gezinsleven wel serieus neemt
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Jij doet niks verkeerd moge dat heel duidelijk zijn! Hij zit verkeerd, het heeft ook niks te maken met je afkomst want er zijn zat Marokkaanse mannen mét Marokkaanse vrouwen die er dit soort smerige gewoontes op nahouden. Mensen die Allah niet vrezen zijn tot alles in staat. Voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaand advies. Ik wens je sterkte met deze situatie!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Een Marokkaan verlangtbaltijd naar zijn roots vroeg of laat
    Don't worry..Be happy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Dacht je nu echt dat hij het meent met je? Wie trouwt er nu na 6 weken. Wat verwacht je anders. Mensen trouwen nadat ze elkaar goed kennen en wetende dat ze zeker hun leven willen delen met die persoon.

    Sory dat ik dit moet zeggen maar ja hij verlangt zeker van een marokkaanse van zijn soort. Hij mist de echte Marokkaanse taal en echte traditie, tagin, Marokkaanse sex,...

    Al heb je 50kinderen met hem dat wil niks zeggen

    Hij is snel met je getrouwd voor een verblijfsvergunning zeker
    Don't worry..Be happy