1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    86
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door prinsesje188 Bekijk reactie
    Dat zie ik om me heen ook veel gebeuren: dat vader en zoon/dochter langs elkaar heen leven. Pijnlijk en sneu.
    Ja ik weet het. Het is me wel gelukt om een relatie tussen vader en zoon te herstellen. Ze hadden elkaar al meer dan een jaar niet gesproken en leefden langs elkaar heen. Dat voelde zo goed...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.462
    16-01-2012

    Citaat Geplaatst door Mis_Oemazigh Bekijk reactie
    Ja ik weet het. Het is me wel gelukt om een relatie tussen vader en zoon te herstellen. Ze hadden elkaar al meer dan een jaar niet gesproken en leefden langs elkaar heen. Dat voelde zo goed...
    Goed zo! Een hele dankbare daad is dat. Moge Allah je daarvoor belonen.

  3. #33
    Enslave yourself

    Reacties
    716
    08-04-2015

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    Voor mij is mijn band met mijn vader heel normaal. Van de mensen om mij heen hoor ik dat het niet normaal is, maar uniek. Onlangs waren we fruit aan het eten, ik schilde een peer en gaaf die aan hem dollend "hier eten, want toen jij zo oud was als mij had jij nooit een peer gezien"

    Hij reageerde meteen met "vriend, toen ik zo oud was als jij had ik al 6 kinderen"

    We hadden bezoek, damn, ik kon gewoon door de grond zakken hahaha

    Niet zolang geleden had hij het weer over trouwen, ik zeg "pap, als het rijp is, dan valt het wel vanzelf" waarna hij meteen zegt "de kans is dan toch groot dat je er over heen loopt zonder het gezien te hebben. ik zou het zelf maar gaan plukken als ik jou was, nadat je aangevoeld hebt of het rijp is"

    Mijn vader en ik zijn, hoe zeg je dat? Misschien wel uniek. Ik hou van mijn vader.

    أحبك يا أبي
    Citaat Geplaatst door Mis_Oemazigh Bekijk reactie
    Mooi om te horen! Je mag blij zijn dat je zo een band hebt met je vader. Ik heb mensen in mijn omgeving die totaal niet kunnen communiceren met hun vader. Dat is voor mij echt onbegrijpelijk. Ik en mijn vader zijn beste vrienden. We lachen, kletsen, stoeien, gaan samen uit eten en we gwn gaan regelmatig samen op vakantie. Ik kan echt diepgaande gesprekken met mijn vader voeren. Hij is tevens ook mijn voorbeeld ben erg trots op mijn vader.Een man met een zacht karakter, godsvrees en niya. i
    Mooi om te lezen.

    Moge Allah jullie vaders zegenen en over ze blijven waken..ameen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door Mis_Oemazigh Bekijk reactie
    Dat heeft vast een reden??
    Die hoef jij niet te weten

    Nee


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    215
    11-06-2014

    Citaat Geplaatst door CanYouSeeMe Bekijk reactie
    In sha Allah.

    Is je vader niet goed voor je dan?
    In shaa Allah

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    872
    02-03-2012

    Mijn vader is mijn beste vriend. Al ben ik 33 ik kan nog steeds een potje met hem voetballen. Hij is mijn grote voorbeeld. Moslim, Succesvol ondernemer. Spreekt vloeiend Nederlands. Goede jeugd gekregen van hem. Altijd liefde en nooit thuis problemen. Draagt mijn moeder op handen en voeten. Een man van de familie.

    Ik ben supertrots hmdl

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    215
    11-06-2014

    Citaat Geplaatst door CanYouSeeMe Bekijk reactie
    Ik ben geen klein kind meer dus heb het niet echt nodig, maar als we kijken naar het verleden dan was hij dat niet nee.
    Dat is jammer, wees wel goed voor hem ondanks dat hij niet goed voor je was. In shaa Allah zal Allah je daarvoor belonen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    672
    20-09-2011

    Afstandelijk, helaas
    -

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Moeder: Mijn alles
    Vader: Normaal
    Het boeit mij... welloh

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.702
    20-05-2014

    Citaat Geplaatst door CanYouSeeMe Bekijk reactie
    In sha Allah.
    in sha allah!! Ga je nooit bij je ouders langs dan?



    Citaat Geplaatst door MrPlayBoy Bekijk reactie
    Mijn vader is mijn beste vriend. Al ben ik 33 ik kan nog steeds een potje met hem voetballen. Hij is mijn grote voorbeeld. Moslim, Succesvol ondernemer. Spreekt vloeiend Nederlands. Goede jeugd gekregen van hem. Altijd liefde en nooit thuis problemen. Draagt mijn moeder op handen en voeten. Een man van de familie.

    Ik ben supertrots hmdl
    Hamdulillah. Mooi om te lezen. Dit zie ik niet vaak.

  11. #41
    Ok.

    Reacties
    2.171
    21-03-2009

    Als ik me broers en vader samen zie Alhamdullilaah!
    Don't play the victim to circumstances you created.