MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Een vraag aan de heren..

Hoe is band met je vader? Ben je erg close of juist erg afstandelijk? Zijn jullie ook beste vrienden of heerst er duidelijk een serieus vader-zoon relatie?

MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door ALWA3ER Bekijk reactie
    Mijn vader en ik lijken sprekend op elkaar zowel qua uiterlijk als innerlijk.
    Af en toe botst het hier in daar in discussies, maar los daarvan heb ik een top band met mijn vader.
    Mooi om te horen! Je mag blij zijn dat je zo een band hebt met je vader. Ik heb mensen in mijn omgeving die totaal niet kunnen communiceren met hun vader. Dat is voor mij echt onbegrijpelijk. Ik en mijn vader zijn beste vrienden. We lachen, kletsen, stoeien, gaan samen uit eten en we gwn gaan regelmatig samen op vakantie. Ik kan echt diepgaande gesprekken met mijn vader voeren. Hij is tevens ook mijn voorbeeld ben erg trots op mijn vader.Een man met een zacht karakter, godsvrees en niya. i

MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door ALWA3ER Bekijk reactie
    Dankjewel broeder.

Ja zo hoort het ook, je vader is een rolmodel voor hoe jij later in het leven zal staan.
    Mijn vader is zeker een voorbeeld voor mij, ben elke keer weer trots erop dat ik van hem afkomstig ben.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik merk ook aan mezelf dat ik veel karaktereigenschappen van mijn vader heb en dezelfde kijk heb op het leven. Insha Allah zal jouw vader nog heel wat gezonde jaren te leven hebben zodat je nog lang kunt genieten van de tijd dat je vader er is. En jij ook insha allah.

MVC Lid

Reacties
    6.634
    09-12-2005

Mannen..
    Down To Earth..

i love 7marti

Reacties
    8.949
    08-09-2006

Voor mij is mijn band met mijn vader heel normaal. Van de mensen om mij heen hoor ik dat het niet normaal is, maar uniek. Onlangs waren we fruit aan het eten, ik schilde een peer en gaaf die aan hem dollend "hier eten, want toen jij zo oud was als mij had jij nooit een peer gezien"

Hij reageerde meteen met "vriend, toen ik zo oud was als jij had ik al 6 kinderen"

We hadden bezoek, damn, ik kon gewoon door de grond zakken hahaha

Niet zolang geleden had hij het weer over trouwen, ik zeg "pap, als het rijp is, dan valt het wel vanzelf" waarna hij meteen zegt "de kans is dan toch groot dat je er over heen loopt zonder het gezien te hebben. ik zou het zelf maar gaan plukken als ik jou was, nadat je aangevoeld hebt of het rijp is"

Mijn vader en ik zijn, hoe zeg je dat? Misschien wel uniek. Ik hou van mijn vader.

أحبك يا أبي

ik denk aan je, 7marti

Verbannen

Reacties
    5.336
    16-03-2013

Gewoon normaal
    Pa zoon omgang

MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door Sabeah Bekijk reactie
    Mannen..
    Ook wij zijn mensen haha..

MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    Voor mij is mijn band met mijn vader heel normaal. Van de mensen om mij heen hoor ik dat het niet normaal is, maar uniek. Onlangs waren we fruit aan het eten, ik schilde een peer en gaaf die aan hem dollend "hier eten, want toen jij zo oud was als mij had jij nooit een peer gezien"

Hij reageerde meteen met "vriend, toen ik zo oud was als jij had ik al 6 kinderen"

Niet zolang geleden had hij het weer over trouwen, ik zeg "pap, als het rijp is, dan valt het wel vanzelf" waarna hij meteen zegt "de kans is dan toch groot dat je er over heen loopt zonder het gezien te hebben. ik zou het zelf maar gaan plukken als ik jou was, nadat je aangevoeld hebt of het rijp is"

Mijn vader en ik zijn, hoe zeg je dat? Misschien wel uniek. Ik hou van mijn vader.

أحبك يا أبي
    Haha geweldig! Ik herken dit meteen. Fijn om te horen dat jij ook zo een leuke band hebt met je vader.

MVC Lid

Reacties
    86
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door Mis_Oemazigh Bekijk reactie
    Hamdl. Als je maar fatsoenlijk kun communiceren en respect voor elkaar hebt.

MVC Lid

Reacties
    6.634
    09-12-2005

Mensen uit een ander planeet..
    Down To Earth..

i love 7marti

Reacties
    8.949
    08-09-2006

Nou
    Sommige mensen zijn net dieren
    ألائك كالأنعام بل هم أضل

ik denk aan je, 7marti

MVC Lid

Reacties
    1.702
    20-05-2014

Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie

أحبك يا أبي
    Leuk om te lezen! In sha allah blijven jullie deze band behouden!!!!

MVC Lid

Reacties
    215
    11-06-2014

Haha in het real life zijn jullie denk ik leuker dan op m.nl

MVC Lid

Reacties
    3.530
    17-06-2012

Hoe is band met je vader? Ben je erg close of juist erg afstandelijk? Zijn jullie ook beste vrienden of heerst er duidelijk een serieus vader-zoon relatie?
    Geen.

Nee

Overgenomen

Reacties
    1.255
    24-02-2014

Hamdl. Als je maar fatsoenlijk kun communiceren en respect voor elkaar hebt.
    Waarom praat je tegen jezelf?