1. #1
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Pff Marokkaanse diensten.

    Ik lees net een hele bitchfight op Facebook. Iets met zahia die niet meer wil samenwerken met ene Yassine die theemuts. .

    Gaan we weer..

    Wanneer houdt dit eens een keer op. Lekker leuk voor de bruidjes die een zahia MET een Yassine geboekt hebben en zahia het vertikt om met hem samen te werken. Ik vraag mij af hè dames zijn er nog echte goede slimme en betrouwbare Marokkaanse ondernemers te vinden tegenwoordig?

    Waarom moet het altijd zo gaan. Zahia was ook niet lekker met el magnifique. En nu ook niet met Yassine de thee show man. Ach heb deze vent nooit echt spectaculair gevonden. Met een sinja een paar ninja moves maken en daarvoor 800 euro vragen las ik tussen de reacties door. Schandalig. Maar hè hij ligt er niet wakker van er zijn zat bruiden die daar the cash voor neertellen. Hoe dom.

    Dat hele trouwen diensten is van mijn part een grote belachelijke "ik ben uit op je geld" avontuurtje. Meer kan ik er niet van maken. De prijzen gaan fier omhoog. En de bruidjes happen maar al te graag toe om mensen hun ogen uit te steken. Mijn wedding moet onvergetelijk zijn. Dus boek ik een theemuts die met glazen zwaait en een ziana die zo in dienst kan bij Roy donders..

    Krijg je wel waar voor je geld. Ik heb vaak te horen gekregen en zelfs meegemaakt dat de diensten meteen nieuwsgierig zijn naar wie je geboekt hebt. Ze willen alle ins en outs weten. Want komt hun collega (LEES: grote vriendinnetjes met wie ze uren lol gaan maken, foto's maken en hierdoor hun werk maar half verrichten) ook? Zoniet dan komen ze met een pestmuil en bui naar je wedding. Geloof me..

    Er is niks meer Marokkaans aan onze echte Marokkaanse trouwfeesten. Ik heb respect voor de meiden die het lekker nog ouderwets thuis doen. Met de mensen die echt van ze houden en niet 75% die je maar van die ene die kent en achteraf zich belachelijk lachen om je veelste gekleurde jurk. Of je eten die niet zo denderend was.

    Marokkaanse diensten kraken elkaar nu af en de aap komt uit de mouw.

    En t grappige is ze worden nog steeds geboekt.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.073
    11-08-2007

    Je hebt gesproken meid. Het is verschrikkelijk.
    .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.508
    13-09-2012

    Dat ze zo razend populair zijn dat is iets wat ik ook niet echt begrijp
    Degene Die mij geschapen heeft, Hij leidt mij.
    En Hij is Degene Die mij voedt en Die mij te drinken geeft.
    En wanneer ik ziek ben, is Hij het Die mij geneest.
    Degene Die mij doet sterven en mij vervolgens doet leven.
    En Degene van Wie ik hevig verlang dat Hij mijn zonden zal vergeven op de Dag des Oordeels.

  4. #4
    Shine like a diamond

    Reacties
    2.689
    28-10-2007

    wat dacht je van geen ziana in dienst nemen maar zelf jurken laten maken en een visagie inhuren.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    889
    29-03-2010

    Waar is het mis gegaan? had de status van zahia ook gelezen. Aan de ene kant totaal niet professioneel aan de andere kant laa je veel reacties die jbolo afraden. En weet je wat het allerergst is; trouwdiensten die geen kvk nummer hebben, niet ingeschreven staan bij de belastingdienst.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Ik heb het ook gelezen op fb van Zahia
    2 gebruikers

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Theemuts

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-03-2015

    Ik deel je mening.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.073
    11-08-2007

    Kan ik het ergens lezen?
    .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Ik heb het ook gelezen. Hoe het op mij overkomt, hele Nederlands Marokkaanse trouwcircuit is 1 groot circus.. ben echt telkens verbaasd. Alles speelt zich op FB af. Zulke grote diensten (denk aan zahia zelf) maar niet eens de moeite voor een normale website?? Maarja waarom zouden ze ook. Ze verdienen genoeg cash aan de bruidjes die er zoveel voor willen neertellen.
    En mensen telkens maar klagen en klagen over de prijzen maarja zolang er klanten zijn die voor een theemuts paar 100 euro neertellen en voor een ziana +2000 euro dan gaan ze het ook blijven vragen. Vraag en aanbod.
    The world is nothing without my coffee

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.073
    11-08-2007

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ik heb het ook gelezen. Hoe het op mij overkomt, hele Nederlands Marokkaanse trouwcircuit is 1 groot circus.. ben echt telkens verbaasd. Alles speelt zich op FB af. Zulke grote diensten (denk aan zahia zelf) maar niet eens de moeite voor een normale website?? Maarja waarom zouden ze ook. Ze verdienen genoeg cash aan de bruidjes die er zoveel voor willen neertellen.
    En mensen telkens maar klagen en klagen over de prijzen maarja zolang er klanten zijn die voor een theemuts paar 100 euro neertellen en voor een ziana +2000 euro dan gaan ze het ook blijven vragen. Vraag en aanbod.
    Ik schaam me diep en weiger dergelijke diensten in te huren. Geef mij dan maar een professionele Hollandse die duidelijk en zorgvuldig te werk gaat en voor 'less is more' gaat.
    .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door jijmensikmens Bekijk reactie
    Kan ik het ergens lezen?
    Dit was haar bericht

    "Hierbij wil ik mededelen dat ik niet meer samen wil werken met Yassin Boukadid. Deze 22 jarige jongeman brengt heel veel narigheid, stress, leugens en chaos met zich mee op je bruiloft."



    en daaronder stuk of 500 reacties
    The world is nothing without my coffee

  13. #13
    SMILE..........

    Reacties
    1.149
    10-10-2006

    Boycotten die trouwshit!!!

    Gewoon back to basic.....een etentje met naaste familie en buren en Allah jez3el el baraka!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    01-02-2011

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Dit was haar bericht

    "Hierbij wil ik mededelen dat ik niet meer samen wil werken met Yassin Boukadid. Deze 22 jarige jongeman brengt heel veel narigheid, stress, leugens en chaos met zich mee op je bruiloft."



    en daaronder stuk of 500 reacties
    Dat is gestegen naar 900+

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Theemuts.