1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Ten eerste Ramadan Moubarak voor iedereen, hoop dat iedereen een prachtige maand tegemoet zal gaan in sha Allah.
    Ik ben een tijdje weggeweest, had ook aangegeven door te gaan met een facebook pagina. Dat is nu pas echt van de grond gekomen.

    Deze Ramadan zal er elke dag om 20:00 een gedicht of tekst aangaande de Ramadan geplaatst worden op de facebook page. Na de Ramadan zal ik doorgaan met plaatsen maar dan in sha Allah
    aan de hand van thema dagen. Het zullen gedichten zijn die zeer divers ogen maar vooral situaties, verschijnselen, personen etc in een bepaald perspectief zetten.

    Vandaar ook de naam voor de pagina.
    Ik hoop jullie allemaal daar terug te zullen zien in sha Allah.

    facebook.com/perspctf
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    In dit gedicht kan iedereen zich wel in vinden..
    Wil je nu meer van dit soort gedichten lezen volg me dan op facebook (In Perspectief) http://facebook.com/perspctf
    Deze week staat in het teken van de profeten, elke dag zal er een gedicht worden geplaatst over een geliefde profeet

    ‪#‎Mama‬
    Het spijt me zeer van de fouten, die er zijn gemaakt in het verleden. Voor de confrontaties die ik liever had vermeden. Als ik nu terugdenk aan die dagen dat ik woorden had kunnen sparen, word ik overmand door schuld, gaf geen gehoor aan al uw vragen.
    Ik was bezig met dingen, die uiteindelijk op niets zijn uitgelopen. Afgegaan op andermans adviezen, terwijl ik uw raad aan de kant heb geschoven. U had het beste met me voor, maar kon toen niet geloven, dat de wereld zo cru was, nu staat alles ondersteboven.
    Uw intenties die achteraf pas duidelijk zijn geworden. U heeft me negen maanden lang gedragen, ik had u eigenlijk moeten loven. Voor de kracht die u had in de afgelopen jaren. Het geduld wat is opgebracht, u heeft de hoop nooit laten varen.
    Het paradijs wat ligt onder uw voeten, lieve moeder. Had het moeten weten, want u waakt over het goede. Een glimlach of een knuffel waren u sterkste wapens tegen de donkerste tijden. Uw liefde kent geen tijd, is onbegrensd en weet me altijd te leiden.
    Hoop op een dag uw voorbeeld te mogen volgen, kinderen op te mogen voeden, met een liefde net zo puur. Maar tot die tijd aanbreekt, zal ik uw stappen blijven volgen. Soms is het leven een chaos, maar u zorgt voor structuur.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Lang geleden dat ik hier ben geweest haha.. Voor geïnteresseerden, ik heb nu een account op instagram met al mijn werk.. Hoop jullie daar weer terug te zien.. Dus bij deze volg me op @in_per_spective
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    2016 versus 2018.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    2016 versus 2018.
    M.nl was de start van mijn creatieve proces. Tis best grappig als ik nu denk waar het allemaal toe heeft geleid.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    M.nl was de start van mijn creatieve proces. Tis best grappig als ik nu denk waar het allemaal toe heeft geleid.
    Mooie loopbaan zullen we maar zeggen!

  7. #82
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    M.nl was de start van mijn creatieve proces. Tis best grappig als ik nu denk waar het allemaal toe heeft geleid.
    Ik volg je op instagram: ik geniet van je daily quotes
    Keep doing the good job
    Don't fall in love with words.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Mooie loopbaan zullen we maar zeggen!
    Ik timmer hard aan de weg om er een loopbaan van te maken haha
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Ik volg je op instagram: ik geniet van je daily quotes
    Keep doing the good job
    Superlief! Ik waardeer dit enorm. Elke vorm van support, groot of klein is een enorme motivatie.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten