1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Decir Bekijk reactie
    Graag gedaan, je schrijft mooi dus compliment is op z'n plaats! Heeft ook z´n charmes zwaar beladen stukken. Alleen zat ik op het moment van lezen zelf ook in een zwaar beladen sfeer, haha..

    Leuk lees het met plezier!
    Aangezien je toen in een beladen sfeer zat snap ik nu wel waarom je het zwaar vond haha. Ik het geprobeerd wat lichter houden nu, did you see? Je ondertekening is trouwens nice, logisch eigenlijk maar gaat alsnog wel diep.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  2. #32
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Aangezien je toen in een beladen sfeer zat snap ik nu wel waarom je het zwaar vond haha. Ik het geprobeerd wat lichter houden nu, did you see? Je ondertekening is trouwens nice, logisch eigenlijk maar gaat alsnog wel diep.
    Precies desalniettemin trok het mij wel aan om te lezen. Confronterend maar af en toe kan dat ook een positieve draai geven. Yes i did, nice, inderdaad luchtig het is al warm genoeg de afgelopen dagen.

    Ach das gewoon een hersenspinsel wat in mij opkwam.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Decir Bekijk reactie
    Precies desalniettemin trok het mij wel aan om te lezen. Confronterend maar af en toe kan dat ook een positieve draai geven. Yes i did, nice, inderdaad luchtig het is al warm genoeg de afgelopen dagen.

    Ach das gewoon een hersenspinsel wat in mij opkwam.
    Je bent nog wakker haha of ben je weer wakker, dat kan ook natuurlijk. Het is idd al warm genoeg haha ik dacht ik ga wat meer richting de zon schrijven ipv over donkere tijden haha.

    Alsnog is het goed bedacht haha, ik ben al dagen een titel aan het bedenken maar omdat het iets simpels is kom ik op niets goeds.
    Heb jij geen artistieke talenten?
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #26

    Vredelievend in zijn doen en laten, was er niets wat hem kon schaden. Velen die hem onderuit trachten te halen, maar niets wat mocht baten. Zijn woorden die sterker waren dan de meest uitgesproken daden. Vele obstakels, maar gemotiveerd om niet te zullen falen. Werd verketterd door velen, maar hij stond op voor de minder bedeelden. Is opgekomen als de zon, werd een voorbeeld voor velen. Generaties later blijven we alsnog van hem leren. Zijn woorden en daden waren gracieus en Allah zag hem dan ook als de eerste keus. Hij die de mensen het rechte pad op diende te leiden. Vrede zij met hem tot het eind der tijden.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #27

    Soms is het leven even hard werken, door de zure appel heen bijten. Is het de vraag of we op de blaren blijven zitten of standvastig door blijven strijden. Zoveel aspecten die we trachten te vermijden, zonder dat we realiseren dat we er onszelf niet daadwerkelijk mee verblijden. In de zoektocht naar betere tijden, lijken we vaak enkel het tegenovergestelde te bereiken. Velen die we liever kwijt zijn dan rijk, al kunnen we niet zonder. Worden opgejaagd door gevoelens alsof we er door worden gefolterd. Soms dienen we genoegen te nemen met een voldoende, zonder beter te willen weten. Zijn muizenstappen al afdoende, om een toekomst te kunnen opbouwen uit het verleden.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #28

    Het hek is van de dam en de regels zijn gebroken. Ongeschreven wetten die van tafel worden geveegd. Opteerde voor de waarheid maar werd zelf voorgelogen, afvallige gedachten die nooit echt zijn geleegd. Tekort gedaan door velen, toch goed terecht gekomen, al is men in doen en laten onbevreesd. Uitgemeten stappen maar soms nog bevlogen, ondanks het verleden is het tijd wat toch geneest
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  7. #37
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Je bent nog wakker haha of ben je weer wakker, dat kan ook natuurlijk. Het is idd al warm genoeg haha ik dacht ik ga wat meer richting de zon schrijven ipv over donkere tijden haha.

    Alsnog is het goed bedacht haha, ik ben al dagen een titel aan het bedenken maar omdat het iets simpels is kom ik op niets goeds.
    Heb jij geen artistieke talenten?
    Was nog wakker. Precies, vooral vandaag drukkend benauwd weer.

    Haha dat vond ik ook van mezelf.. Ik heb met dit weer geen enkel talent Hhhh..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Decir Bekijk reactie
    Was nog wakker. Precies, vooral vandaag drukkend benauwd weer.

    Haha dat vond ik ook van mezelf.. Ik heb met dit weer geen enkel talent Hhhh..
    Zo benauwd was het weer vandaag niet hoor, althans naar mijn inzien haha.

    Heb je buiten het warme weer dan wel sluimerende talenten?
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  9. #39
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Haha.. Was in de ochtend drukkend weer, in de middag alhamdoelilah wat regen, ver*****ng... Ten minste in mijn omgeving. Zoiets ja, sluimerende talenten, haha...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #29

    We all will die, then brought back to life, but in the end only our soul will survive. Everbody knows, how this will go, but nobody knows when death will show. Time will surpass, who will be first or last, no one seems to care if we passed the test. But our lord will know, because it will show, how our faith has grown when we were all alone. Allah will know, how we took the blow, to our heart and mind by the other side. The things we’ve done, the good and bad, all our fake smiles and times that we were hurt and sad. Allah will know if we fullfilled his wish, followed in the steps, of whom he cherished. There is no going back , when our stories end, there is no reset button, because Allah won’t forget. So let us keep in mind, the thing we really want, resisting the temptations with which the devil taunts. We all will die, then brought back to life, but for now it's about what we strive.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #30

    De maand van saamhorigheid en delen staat centraal. Woorden omgezet in daden, keren we terug naar ons verhaal. De avonden gezamenlijk, de sfeer is niet ver te zoeken. De voldoening van een glimlach van een zuster of een broeder. De maand van reinheid, versterking van onze spirituele ik, terwijl we denken aan de armen voor wie er misschien geen morgen is. We staan stil bij vele dingen, maar zeker bij het leven. Het allermooiste geschenk, wat onze heer ons heeft gegeven. De dag die zij geprezen, dat we ondanks het verleden, zullen baden in onschuld, alle zonden dan vergeven.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  12. #42
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    nice words, nice expressions, good job, keep going, silence reader :-)
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    nice words, nice expressions, good job, keep going, silence reader :-)
    Thanks voor je woorden, waardeer het enorm. Vooral omdat je je als stille lezer kenbaar hebt gemaakt haha. Heb het gevoel dat er wel nog meer stille lezers zijn en tot hen wil ik me dan ook keren wanneer ik zeg bedankt voor de views al houden jullie je op de achtergrond, ik waardeer de interesse
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #31

    De vraag is me voorgelegd, zonder dat het antwoord is gegeven, onomwonden daden in het holst van de nacht. Zijn het gedachten die voortleven, woorden die zijn bijgebleven, de waarheid achterhaald al kwam deze onverwacht. Heb woorden te besteden, maar ik kan niet vergeten, hoe de momenten uit het verleden mij toch hebben geraakt. Nu kijk ik terug op het verleden, met de focus op het heden en de jacht op de toekomst die voor even is gestaakt.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    #32

    Door het oog van de naald gekropen, de angst is er ingeslopen maar weten niet goed hoe en wat. Hebben de tijd aan onze zijde, toch weten we vaak niet van wijken, omdat de honger niet valt te stillen. Zijn gestart met zoveel dromen, die nooit boven water zijn gekomen, kenden een valse start. Kunnen niet leiden wanneer we lijden, door het verleden te vaak gepijnigd maar we hebben niks te willen. Herinneringen die blijven bijten, kunnen onszelf niet bevrijden, van onafgemaakte kansen tegen beter weten in. Wonden die nu openrijten, onze wegen die weer scheiden, ook al zijn we dan ten einde, dit is een nieuw begin.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten