1. #31
    Namasté.

    Reacties
    7.129
    05-09-2012

    Citaat Geplaatst door oef Bekijk reactie
    Ik heb zoveel forumnamen als ik nodig heb om de verbanningen te omzeilen, waarheidsfoob.
    Waarom word jij eigenlijk zo vaak verbannen?
    Done.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.730
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Verschil is wel dat deze mannen direct en indirect tot geweld oproepen, iets wat je niet kan zeggen over cartoonisten.
    Deze imam is trouwens ondanks zijn gewelddadige uitspraken niet geweigerd.

    Wilders mag toch ook oproepen op knieschijven van Marokkanen te schieten

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Ik heb het niet zo op Marokkaanse mannen met crisesjes..
    Ik denk dat veel mannen het ook niet hebben met zo een arrogant mens zoals jij, om maar niet te beginnen over je achterbakse en asso manieren. Maak je trouwens maar geen zorgen over mijn persoonlijke achtergrond, genoeg vrouwen die in de rij staan.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  4. #34
    Namasté.

    Reacties
    7.129
    05-09-2012

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Ik denk dat veel mannen het ook niet hebben met zo een arrogant mens zoals jij, om maar niet te beginnen over je achterbakse en asso manieren. Maak je trouwens maar geen zorgen over mijn persoonlijke achtergrond, genoeg vrouwen die in de rij staan.
    Done.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Live_uit_Azrou Bekijk reactie
    Wilders mag toch ook oproepen op knieschijven van Marokkanen te schieten
    Meen je dat? weet je nog waar deze uitspraak te vinden is? Ging het echt over Marokkanen in het algemeen of criminelen?
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  6. #36
    Namasté.

    Reacties
    7.129
    05-09-2012

    Citaat Geplaatst door oef Bekijk reactie
    Terechte kritiek op moslims wordt hier geïnterpreteerd als "provoceren". Dit forum gaat ervan uit dat moslims zo teer zijn dat elke kritiiek provocerend voelt voor hen, en dat moslims zo zwak zijn dat ze ertegen beschermd horen te worden.

    En ik heb het gewaagd XXL rechtstreeks te bekritiseren. Kennelijk vindt hij dat zo onaanvaardbaar dat hij zijn macht gebruikt om de kritiek te elimineren.
    Soms ga je echt ook behoorlijk over de scheef oef..terwijl je soms best wel hele goede comments hebt. zonde!
    Done.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Dacht ik al.... Inteelt IQ, te dom om te reageren.

    Laat mij trouwens met rust ga ergens anders je tijd verspillen met dat domme gelul van je. Misschien dat je dan ook kan lachen om je eigen grappen.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Meen je dat? weet je nog waar deze uitspraak te vinden is? Ging het echt over Marokkanen in het algemeen of criminelen?
    Lees terug:

    http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ppers~a862137/

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Het gaat om relschoppers en niet over Marokkanen in het algemeen, is wel een groot verschil.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    4.730
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Het gaat om relschoppers en niet over Marokkanen in het algemeen, is wel een groot verschil.
    http://media.thepostonline.nl/2015/0...elief-utrecht/

  11. #41
    Namasté.

    Reacties
    7.129
    05-09-2012

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Dacht ik al.... Inteelt IQ, te dom om te reageren.

    Laat mij trouwens met rust ga ergens anders je tijd verspillen met dat domme gelul van je. Misschien dat je dan ook kan lachen om je eigen grappen.

    Het was echt jouw ''grap' waar ik zoveel plezier om heb sucker toch
    Done.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door oef Bekijk reactie
    Je mag niet vantevoren censureren, als je de vrijheid van meningsuiting hoog wil houden. En je kunt hem toch waarschuwen dat in ons land oproepen tot geweld strafbaar is ? Als hij dan toch de fout in gaat dan laat je de politie binnenvallen en de imam arresteren.

    Ik vind het echt een afgang dat Nederland onwelgevallige meningen van moslims niet toelaat. Dit is echt heel fout.
    van tevoren censureren? Het gaat hier om video's waarin deze mannen geweld verheerlijken, lijkt mij dat je beter kan voorkomen dan genezen.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Bedankt, maar dit nog steeds geen citaat. Wilders spreekt over relschoppers zover ik heb kunnen googelen, iets over Marokkanen heb ik helaas niet kunnen vinden.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Het gaat om relschoppers en niet over Marokkanen in het algemeen, is wel een groot verschil.
    Verschil van dag en nacht!

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    3.821
    14-04-2015

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    welk podium?

    Zijn podium wordt onder zijn voeten weggehaald door moslims zelf...terwijl wilders keer op keer op het podium gehezen wordt door zijn haatbroeders en media.
    Vertel me eens waar is aangifte gedaan door moslims regen haatimams..ik kan me wel een zaak herrineren haitham al haddad. .maar dat was een exmoslim.
    Deze man werd gewoon weer uitgenodigd door die door jou opgehemeld gemeenschap.