Assalam aleikom zusters. Naar aanleiding van het onderwerp van zuster yasmienbruidje en jullie reacties heb ik ook besloten om me aan te melden en mijn verhaal te doen.

De fotograaf van DPS-media heeft op onze bruiloft ook een gelijksoortige streek geleverd. Er was een aanbetaling gedaan voor de bruiloft van de helft van het totaalbedrag. Afgesproken was om de andere helft te voldoen bij de overdracht van de foto's en video. Bijna aan het eind van de avond spreekt deze fotograaf Abdelatif L. verschillende familieleden aan wanneer hij het restant zal krijgen. Aangezien zijn betaling niet meegenomen is om te voldoen die avond is hem dat verteld. Daarop dreigde hij voor de ring-en taartscene niet meer te filmen en fotograferen. Onbeschofter dan dit kan bijna niet volgens mij. Uiteindelijk is hij met heel veel moeite doorgegaan, maar weigert nu nog iets te doen totdat de andere helft is betaald. Wat denken jullie wat ik het beste kan doen? Ik ben nu bang dat ik straks of niets meer krijg of iets heel slechts zoals bij yasmienbruidje.