1. #46
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dames bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat er meer leden mijn verhaal zullen lezen.

    Ik zal nog een vervolg plaatsen het laatste voor vandaag, heel veel leesplezier dames !

  2. #47
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Met alle kracht die in me trillende lichaam zit raap ik me woorden op en zeg; WAT IK NOG TE ZEGGEN? NOU, BEST VEEL! JIJ RANZIGE KLOOTZAK DAT JE BENT. IK HAAT JE MET JE MIJ VERBIEDEN WAT IK ALLEMAAL MAG DOEN, MAAR JIJ MAAR LOPEN PRATEN EN KNUFFELEN MET JE OUDE SLETTEN! Na het laatste woord wat uit me mond kwam, voel ik hoe zacht de hand me haar los laat en hoe geschrokken hij me nu aankijkt. Waar heb jij het over Sara zegt hij met een bibberende stem. Boos kijk ik hem aan en zeg denk maar na met wie jij op de Kanaalstraat zat te knuffelen. Boos kijkt hij me aan, luister Sara je hebt het over je nicht de vriendin die lelijkerd. Ik heb niks met haar zij omhelsde mij en ik was nors tegen haar. Zij is een slet die ik niet eens wil kennen. Wil je me niet geloven dan breng ik haar hier heen om te zien wat ze is voor me. Lakkie liep weg nadat hij een sein kreeg van Marouan.Hij wou mij vasthouden maar keek hem aan en zei raak me niet aan. Wil je handen niet om me heen en al helemaal niet horen wat je te zeggen hebt. Boos ging ik op de bank zitten, ik wist dat Karima nu hier heen wordt gehaald nog precies hoe zij het bij mij hebben gedaan. Maar ben wel benieuwd wat er gezegd zal worden.
    Marouan is aan het ijsberen voor het tv hij zwijgt voor het eerst. Hij wacht af tot de deur geopend wordt. Ik zit nog zwijgend op de bank waar ik nu een sigaret opsteek. Marouan gaat op de andere bank zitten en steekt ook een sigaret op.

    De deur wordt geopend een schreeuwende Karima die aan haar arm gesleurd wordt loopt binnen. Ze schrikt dat ze mij hier ziet zitten, ze had me niet verwacht denk ik.
    Sara alsjeblieft zeg dat ze me los moeten laten smeekt ze. Ik zwijg en Marouan staat op en loopt op haar af. HEB IK JOU GEKNUFFELD, HEB IK GEZELLIG MET JE GESPROKEN OF WAT! JIJ BENT GEWOON EEN SLET EN JE WEET DAT IK JE NIET WIL. JIJ PLAKTE DIE DAG BIJ MIJ EN IK SNAUWDE JE AF NET EEN HOND. EN WAT DOE JE DAN AAN HAAR NICHT VERTELLEN HOE JIJ IN JE FANTASIE ZAG WAT IK MET JE DEED. zegt Marouan en voor ze kan spreken klapt hij haar. Hij duwde er tegen de muur en trapt er hij slaat maar door tot ze op de grond ligt. Jankend ligt ze op de grond, medelijden begin ik te hebben met haar, terwijl een ander stem zegt dat het haar verdiende loon is. Boos sta ik op GENOEG zeg ik. Marouan kijkt me aan laat haar gaan, je moet haar niet dood maken zeg ik nors. En boos pak ik me tas en jas, kijk Marouan aan en zeg ik moet naar huis ik kan hier niet blijven, mijn moeder wacht op mij.
    Marouan keek me aan en zei tegen zijn neven ruim deze troep hier op en doelde op Karima.
    Hij pakt me hand beet en sleurt me de keuken in. Sara, waarom vertrouw je me niet? je weet dat ik jou alleen wil. Ik hou van jou en dat moet je weten. Boos kijk ik hem aan en zeg; waarom moet ik het van een ander horen, waarom heb je mij niet verteld wat er die dag gebeurd was. Omdat het niet belangrijk is, daarom misschien ! zegt hij. Boos kijk ik hem aan en hij pakt me hand vast en trekt me naar hem toe en omhelst me. Sara blijf niet boos op me, alsjeblieft ik smeek het je zegt hij. Probeer me uit zijn omhelzing te trekken en kijk hem aan. Ik ga naar huis Marouan dit wordt mij allemaal te veel. Teleurstellend staat Marouan te kijken hoe ik de deur uitloop.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    296
    14-10-2005

    wel goed voor hem! ze kan niet altijd aardig blijven...

  4. #49
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door Loubna2 Bekijk reactie
    wel goed voor hem! ze kan niet altijd aardig blijven...
    Ja dit keer was ze sterker dan normaal, Maar kijken of ze het wel volhoudt!

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    296
    14-10-2005

    ik ben ook wel benieuwd.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    24
    05-10-2014

    i love Your story upppp

  7. #52
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door Loubna2 Bekijk reactie
    ik ben ook wel benieuwd.
    hou het nog even spannend haha
    Citaat Geplaatst door sannaae_xx Bekijk reactie
    i love Your story upppp
    Super om dit te horen ik heb dan het gevoel dat mensen het leuk vinden om het te lezen !
    Citaat Geplaatst door sgabkasita Bekijk reactie
    Upppsa
    Citaat Geplaatst door Moslima98 Bekijk reactie
    Uuuup!
    Citaat Geplaatst door kaoutar_030 Bekijk reactie
    Upppp
    super lief voor het uppen ga vooral door dames

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    18
    18-10-2014

    Up je moet snel veder

  9. #54
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dames ik zal zo een vervolg plaatsen

  10. #55
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Thuis aangekomen ben ik gelijk mijn bed in gegaan en huilend viel ik in slaap. Waarom altijd drama, waarom nooit gewoon een kleine ruzie om hoe de tafel gedekt moet worden. Waarom ruzies om jaloezie en mensen die in weg staan.


    Marouan was op de bank gaan zitten hij had barstende koppijn. Waarom altijd ruzie, dit keer lag het aan mij. Ik had het haar toen gelijk moeten vertellen wat er aan de hand was. Maar ik vond het niks, het was niks boeiends om te vertellen. Ik pak een fles whisky uit de woonkamer kast en leg het op de tafel. Loop naar de keuken waar ik een glas pak en wat ijsblokjes in gooi.
    Kut zooi! denk ik, altijd deze drama en stress. Heb meer stress met Sara dan met mijn werk.


    Voor ik het weet heb ik de fles leeg gedronken zonder dat ik het zowat in de gaten had. De telefoon van Sara staat uit. Ik gooi de vaas in de woonkamer tegen de muur uit woede dat ze niet opneemt en ik ook niet kwaad kan worden op haar. Het is terecht, het komt allemaal door mij. Ik had het verdomme moeten zeggen in plaats doen alsof ze er niet achter zal komen en niemand hierover iets zal zeggen.
    Ik loop scheldend naar me slaapkamer waar ik op de bed plof en snel in slaap val.


    De dagen vliegen voorbij zonder Sara te spreken. Sara neemt niet op of reageert ook niet. Van mijn mensen die altijd op haar letten is me verteld dat ze het huis niet uit is gegaan. Ze heeft zich opgesloten in haar ouderlijke huis. Hetzelfde geldt voor mij, ik heb mij ook opgesloten in mijn eigen huis. Geen zin om naar buiten te gaan, geen zin in mensen groeten en doen alsof het goed gaat met mij. De stoere kerel die ik altijd ben en eruit zie voor anderen. Waar mensen bang voor zijn en niet zo snel ruzie met mij zoeken is niks meer van over. Ik voel me klein en beschadigd allemaal om mijn Sara die ik iedere keer weer pijn doe. Is het bewust of onbewust dwaalt door mij gedachtes.

    Ik zie er de laatste tijd ook erg onverzorgd uit, me haar is meer dan alleen millimeter en heb een baardgroei. Zuchtend stap ik de douch in en neem een koude douch.


    Na het douchen en omkleden loop ik naar buiten, snel mijn auto in richting de kapper. Baard mag weg en me haar mag weer geschoren worden naar het normale wat ik altijd al heb gehad. Na de kapper betaald te hebben stap ik mijn auto in en bel me broertje Tarik. Waar ben je zeg ik al snel, even wat regelen zie ik je zo in de lounge. Ja is goed zie je zo en hang op.

    Ik moet weten of de zaken goed gaan na dagen lang mezelf opsluiten in me eigen huis, moet ik wel weten of alles goed gaat met mijn zaken.


    Kijk naar me telefoon en bedenk dat ik weer kan proberen om Sara te bellen. Misschien zal ze dit keer opnemen, ik heb er te lang niet gesproken en heb haar gemist. Tot mijn verbazing neemt ze op. Ja hallo zeg het is zegt ze. Normaal zou ik zeggen wat groet je me zo. Maar dit keer liet ik het erbij en zei hey liefje ik heb je gemist, wat ben je aan het doen. Ik heb met jou zusje afgesproken om wat te drinken. Dus verpest het niet om me zomaar met je mee te nemen. Ik wil je wel later zien om te praten. Met een open mond luister ik naar haar. Ja Sara het is goed ga lekker met me zusje afspreken, bel of sms mij hoe laat we gaan afspreken. Ja, zal ik doen zegt ze en hangt op zonder gedag of iets. Ik laat het hier bij wil geen ruzie of iets. Wil het goed maken en begrijp haar kant dat zij zo reageert.

    Ik bel de mannen en vertel ze dat ze elke moment de deur uit kan komen. En dat ze haar gewoon moeten laten gaan want ze zal met me zusje afspreken. Na dat ik klaar ben met het gesprek start ik mijn auto en rij richting het lounge waar mijn broertje zal zitten met de rest.
    Binnen in de lounge zie ik de drukte, het is vol en je ziet nog ook best wel jonge meiden van een jaar of 16 jaar een shisha roken. Soow als dat mijn zusje was had ik haar benen afgehakt zodat ze nooit meer kan lopen. In de verte zie ik de nicht van Sara zitten met Karima en anderen meiden. Vreemd dat Karima nog doodleuk bij hun zit. Een apart geval is ze zeker. Verwaand alsof ik ze niet ken loop ik ze voorbij en groet de jongens van me. Tussen de jongens in zijn we aan het lachen en praten. De zaken gaan goed vooral na vandaag is er veel geld binnengehaald en ben trots op ze. De stapel geld wordt tussendoor mijn kant op gegeven. Ik bewaar de deel in de binnenzak van mijn jas. Briefje van 200 op de tafel en we vieren het winst dat we gemaakt hebben. Na een paar uur belt Sara mij, ik neem gelijk op en ren door de muziek heen naar een rustige plek. Wat ben je aan het doen. Ik ben in de lounge, kom je mij kant op? In gedachten denkt Sara dat ze best even zin heeft in een shisha en gaat akkoord. Ik zie je zo zegt Marouan en ze hangt al weer op zonder gedag te zeggen.

  11. #56
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ooo Lord spannend ga gauw verder !!

  12. #57
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Ik zal zo nog een vervolg plaatsen !

  13. #58
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Na een kwartier loopt Sara binnen Marouan kijkt net om en ziet haar zijn richting op lopen. Hij ziet jongens hun nekken breken om haar na te kijken. Hij is al bereid voor het geval iemand haar aanspreekt. Want dat zou hij helemaal niet oké vinden. Hij zou woest zijn en er zullen klappen vallen en dat weet hij. dus gelukkig braken ze alleen hun nekken waar hij voor nu wel vrede mee heeft.

    Bij haar nicht stopt ze even en knuffelt haar nicht stevig. Ik zie hoe Karima haar aankijkt van top tot teen. Sara geeft haar geen blik en is alleen gefocust op haar nicht. Na 5 minuten babbelen loopt ze mijn kant op. Ik sta al snel op en pak mijn shisha en ga aan de overkant zitten. Sara volgt me en ploft naast mij. Ik geef haar een kus op haar wang en fluister in haar oor dat ik er gemist heb. Ze kijkt me alleen aan en knikt. De bediener komt en we bestellen wat te drinken en een shisha voor Sara.

    Sara ik wil je weer terug zeg ik. Wil je weer dagelijks zien wil je om me heen hebben. Toen jij er niet was voelde ik me alleen. Ik dronk alcohol om te kunnen vergeten. Sara kijkt me aan en knikt. Ik heb je ook gemist zegt ze en kijkt voor haar uit. Stil zwijgend neemt ze een trek van haar shisha en ontspant zich naast me. Na een uur wilt Sara weg en ik zeg breng je wel naar huis. Ik groet de jongens en Sara knuffelt mijn broertje Tarik en we gaan ervandoor.


    In de auto begint Sara met spreken, ze wilt me niet kwijt maar als ik niet eerlijk tegen haar ben en haar niet alles vertel. Wilt ze dit stoppen, ze wilt niet van anderen horen wat er is gebeurd met haar vriend. Ze wilt het van mij horen en ik begrijp haar. Ik knik en kijk haar aan en zeg het komt goed. Het was stom van mij en dit kon ik je niet aandoen. Ik heb spijt dat ik je dit aan heb gedaan. Ik wil je niet kwijt en ik hou super veel van je Sara. Kan niet leven zonder jou, jij hoort in mij leven zeg ik.

    Voor het eerst een gesprek dat niemand schreeuwt denk ik bij mezelf. Ik hou haar hand vast en rij richting haar huis. Om de hoek van haar huis geeft ze mij een knuffel en ik pak met me hand haar gezicht vast en kus haar op haar lippen. Ik hou van je fluister ik en kijk haar aan. Ze kijkt me diep in mijn ogen aan en zegt ik hou ook van jou en stapt de auto uit en loopt naar huis.


    Een maand is voorbij het verliep rustig tussen mij en Sara. Ik was voorzichtig met haar alsof ze van glas was en elke moment kon breken. Ik besefte dat ik haar niet kwijt wou en van haar hield.

    Ze was deze maand bij haar ouderlijke huis gebleven. We spraken soms af na haar schooltijd of in de weekend. Dan gingen we ergens wat drinken of eten. Even elkaar zien en elkaar lief zijn.

    Het ging goed tussen ons en het gevoel van houden van Sara zat zwaar in me. De jongens hadden me verteld dat ze de contact heeft gebroken met Abdel en dat ze met een groot bocht om hem heen liep. Ik zweeg daarover bij Sara en vertelde er niks over. Het was afgesloten en dat was precies wat ik wilde.


    Vandaag zei ik tegen mijn moeder dat ik weer op reis moest voor een tijd naar Rusland. Ik moest daar met een paar mede studenten mee voor een project die we daar gaan uitvoeren. Ik pakte mijn koffer in en nam wat kleding, schoenen en verzorging- spullen. Ik was al omgekleed en al en liep met mijn koffer naar beneden. Het was een uur of 3 in de middag en me moeder was druk bezig in de keuken. Ze was aan het koken de tafel aan het voorbereiden om met mij en mijn zusje te eten voor ik zal vertrekken. Op zulke momenten kreeg ik altijd een schuldgevoel dat ik loog tegen mijn ouders. Maar goed ik zag het op dit moment niet anders en was er al gewend aan. Ik gaf mijn moeder een dikke smakkerd op haar wang en me zusje ook. Ik waste mijn handen en hielp met de salade voorbereiding. Me moeder had een lekkere Marokkaanse ovenschotel met kip, aardappelen en groente gemaakt. De geur die in de lucht hing was heerlijk. Ik sneed het brood en deed het in de mandje die ik op tafel zette. Mijn zusje nam al plaatst op de stoel aan tafel en ik legde de borden, glazen en de salade alvast. Me moeder haalde later de ovenschotel uit de oven en legde het neer. Heerlijk zei ik tegen mijn moeder. Jammie zei mijn zusje er achteraan. We genoten van het eten en babbelde wat. Mijn zusje had al een verlanglijst met spulletjes die ik voor haar moest halen. Lachend nam ik het aan en zei dat als ze braaf zal zijn dat ze het wel zal verdienen.

    Na het eten ruimde ik snel op met mijn moeder, ging even snel mijn tanden poetsen en deed me schoenen aan en liep naar de deur. Bij de deur gaf ik mijn moeder een stapel geld om wat er mee te doen voor haar zelf en met mijn zusje. Me moeder zei hoe kom je hieraan dit is veel te veel. Mama dit is van me werk van het reis van vorige keer. Neem het gewoon aan ik heb zelf ook nog genoeg om te besteden. Me moeder omhelsde me en gaf me een kus en een traan ging over haar wang. Let goed op jezelf mijn dochter zij ze. Komt goed mama en let jij ook op jezelf en maak je niet te veel zorgen ik ben veilig en kom snel terug. Tilde mijn zusje op en gaf haar een dikke kus op haar wang en een briefje van 100 in haar hand. Deze geld ga je mee kleren kopen samen met mama. Laat mama het voor je bewaren. Knikkend keek ze mij aan en liet er los. Doei doei zei ik nog en liep weg. Ik zei tegen mijn moeder dat ik de bus naar centraal zal pakken en daar bij het busstation de taxi die me naar Schiphol brengt.

    Zuchtend liep ik snel door naar de bushalte naar centraal niet naar centraal om de taxi te pakken maar om even eerst naar de zonnebank te gaan, daarna naar de nagelstudio en eindstand nog naar de kapper. Het was gelukkig koopavond anders zou ik het allemaal niet redden.
    Voor ik naar Marouan ging belde ik hem wat hij wou eten voor ik naar hem toe kwam. Hij zei dat we samen wel even op de Kanaalstraat gaan eten. Ik zei dan zie ik je wel bij de Kanaalstraat en liep via de binnen centrum ( Hoog Catherijne) naar Jaarbeurs. Daar stak ik een sigaret op en liep naar de roltrappen naar beneden. Voorbij de taxi’s en grote reisbussen. Stak over van de tram naar de richting van het Kanaalstraat. Ik zag net dat de auto van Marouan de hoek om ging van de stoplicht naar de Damstraat. Hij parkeerde zijn auto en liep naar de parkeerautomaat. Net op dat moment arriveerde ik naar de parkeerautomaat en omhelsde hem.

  14. #59
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Lieve dames ik zal even een vervolg alvast voor jullie zetten ! Weet niet zeker of ik vandaag 2 vervolgen zal plaatsen. Hand af of ik zo snel klaar ben met mijn project.
    Alvast heel veel leesplezier

  15. #60
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    gaf me een kus op me mond. Meiden liepen voorbij en keken mij vies aan maar dat kon mij even niks schelen.

    Hand in hand lopen we richting zijn auto eerst om mijn koffer daar achterin de kofferbak te plaatsen. Dan lopen we richting de Kanaalstraat naar het eettentje Royal. Bij binnenkomst zie ik dat het best vol is we wachten tot er een paar mensen achterin bij de grote tafel klaar zijn met eten. Dan wordt de tafel opgeruimd en nemen wij plaatst. Tegen over elkaar en kijken op het kaart wat we gaan bestellen. Marouan bestelt een shoarma schotel en ik een broodje kip met friet. We krijgen alvast wat te drinken voor het eten zal komen. Je ziet er goed uit schat zegt Marouan. Dankjewel schat zeg ik. Ik had een leren broek aan met goede ritsen aan de onderkant van de pijp aan de zijkant. Ik had een zwarte hemd met een print in het goud. Had mijn hoogste hakken aan en me teennagels waren gelakt in het baby roze. Ik had me haar los en me krullen zaten goed. Had de nieuwe ketting die ik toen van Marouan had gekregen na dat hij terug kwam van een week weg om. Ik had van die lange sierlijke oorbellen in. Een goud DKNY horloge met steentjes erom heen. Marouan zag er ook goed uit. Hij had een blauwe spijkerbroek aan met een zwarte riem. Hij had een wit shirt met print van Phillip Plein aan waar zijn lichaam er goed uit kwam. Hij was best gespierd en denk dat hij de laatste tijd best veel getraind heeft want hij zag er goed uit. Hij had een zilver ketting om die hij altijd om heeft en wat hem best leuk staat. Het zat altijd in zijn shirt maar aan de zijkanten zag je het soms net eruit glimmen.

    Het is koopavond schat en heb zo wel zin in een shisha zullen we zo naar een lounge gaan zei ik. Marouan kijkt mij even aan en zegt ja is goed de jongens die gaan zo ook dan gaan we wel even moet ze toch spreken. Daarna gaan we wel naar huis want ik heb jou lichaam gemist. Lachend kijk ik hem aan en rol met mijn ogen. Wanneer mis jij mij lichaam niet zeg ik nu met mijn eigendunk stemmetje. Kon mijn lach niet zo lang inhouden en het ging er heel snel uit. Lachend keken we elkaar aan.

    Na het eten gingen we naar de auto die geparkeerd stond op de Damstraat. Kijk al die mensen die hier rondlopen en rijden voor aandacht zegt Marouan. Sarcastisch zeg ik ja dat doe jij toch ook. Nou nee ik hoef geen aandacht te zoeken hoor. Al hoewel ik wel weet dat ik genoeg nummers zal regelen. En kijkt me met zelfvertrouwen aan. Ja jij wel ja oudenlul zeg ik en ren naar de auto. Lachend kijkt Marouan me aan en stapt in. Ik pak uit mijn tas me pakje sigaretten en pak 1 voor mij en voor Marouan. Na het eten komt het altijd zo lekker aan om te roken. Net alsof je het eten aan verteren bent.


    Bij de lounge aangekomen parkeren we de auto voor de deur. We lopen naar binnen voorbij de portier. Marouan begroet de portier, die al snel zegt het is vol net een sauna daar binnen. Donderdag hé koopavond mogen ze langer buiten blijven. Lachend loopt Marouan door en pakt me hand vast. Samen lopen we naar de tafel waar zijn vrienden zitten. We nemen plaats bij zijn vrienden en bestellen wat te drinken en twee shisha’s.

    Meiden zijn op hun best gekleed en over de jongens kan ik precies hetzelfde zeggen. De jongens proberen zo breed mogelijk te lopen om op te vallen bij de meiden. Kijk om mij heen naar de mensen die zitten. Er zijn letterlijke verschillende mensen in de lounge. Je hebt de hoofddoek met weide jurken en weinig make-up die een rustige uitstraling hebben. Over zulke zeg ik altijd die had ik hier niet verwacht. Je hebt de hoofddoek strak om de hoofd en de strak gekleden meisjes. Met die zwarte doorzichtige panty en korte strakke rokjes. Je heb de wilde meiden in strak gekleden kleding waar de broek zo hoog zit dat de kont in tweeën wordt verdeeld. doordat het te hoog zit en te strak getrokken is met de riem. Je hebt de meisjes die in hun eigen wereld zitten en er bij zitten alsof ze hun leven zat zijn. Natuurlijk heb je ook de jongens in verschillende soorten hier. De sportieve jongen die veel te dun is in zijn trainingspak. De jongens die net 1,60 cm lang zijn en helemaal breed lopen om lang te lijken. Dat de nek alleen zwaar gespannen om hoog is. Je hebt zelfs jongens die in pakken komen alsof ze naar een bruiloft gaan. De oude mannen waar je aan denkt bij dat kon mijn vader zijn die zwaar op leeftijd zijn en niet meer 40 jaar zijn maar veel ouder.

    Ach ik droom zowat verder hier en draai me gezicht naar de groep. Marouan komt met zijn gezicht naar mijn oor en zegt je was ver weg waar dacht je aan en kust me wang. Ik draai me om en vertel in zijn oor dat ik naar de types keek die hier allemaal waren. Lachend kijkt hij me aan. De muziek staat hard en de dames en zelfs heren gaan los. Alle types bij elkaar en het lijkt bijna alsof ze alcohol hebben gedronken maar het is een alcohol vrije lounge. Lachend kijk ik om me heen hoe iedereen zijn plezier heeft op zijn eigen manier.