1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    10-04-2002

    liefdesverdriet!

    Hallo lieve mensen,

    Willen jullie mij alsjeblieft raad geven, de jongen met wie 3 jaar was en met wie ik zou trouwen, heeft het uitgemaakt. De reden: te vaak ruzie. Ik voel me gewoon zo slecht, ik weet het niet meer, wie heeft er tips voor mij? xxxxxxx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    haloo,
    wat erg voor je maar het kan gebeuren......
    kijk als jullie te vaak ruzie hebben, en je ziet dat het niks kan worden en hij ook, dat zal het moeilijk om samen een leven op te bouwen,

    vergeet je verleden en begin opnieuw, genoeg leuke jongens nog hoor

    beslemmmmaaa.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    10-04-2002

    Hai,
    Dankje voor je bericht, ja we hadden in het begin vaak ruzie, maar de laatste tijd was het minder. Ik weet wel dat er meer jongens zijn, maar ja eerst over het verdiet heen komen, en dan zien we wel weer. xxxxx En als we voor geschapen zijn, komt het allemaal wel weer goed! groetjes

  4. #4
    Hai HELLLLOOOO

    Reacties
    941
    28-11-2001

    Hai Meid

    Ik leef echt met je mee meid,,
    Dus hij heeft het uit gemaakt omdat jullie te vaak ruzie hadden.. je moet voor jezelf kijken waarover jullie precies ruzie maakten, is het elke om een dezelfde of elke keer om andere dingen.
    praatte het jullie na de ruzie uit of laten jullie het gewoon zo?
    met elkaar goed te communiceren kan je echt een hoop oplossen, niet te koppig zijn (niet dat ik het niet ben) maar daar schiet jullie niks mee op.
    En als jullie al te vaak ruzie krijgen en zelfs om kleine dingen dan is het misschien wel beter dat jullie nu uit elkaar gaan dan later snap je.

    Heel veel sterkte meid en ik ik hoop dat het goed komt.

    Groetjes San
    Ik hou SUPER veel van mijn schatjes!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    22
    10-04-2002

    We hadden wel ruzie, maar niet dat je nou zegt wat vaak. En ik weet dat je wel gelijk hebt, het is beter dan wanneer we later uit elkaar gaan, wanner we misschien kleine kindjes zouden hebben. Maar het was echt sirieus tussen ons, hadden elkaars familie al ontmoet etc. Er zijn ergere dingen op de wereld (kijk maar naar Palestina), dus als ik dan daar aan denk, dan denk ik dat ik niet mag zeuren, alleen dat erge verdriet. In ieder geval bedankt voor je reactie, en veel liefs.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    115
    02-10-2004

    Citaat Geplaatst door baqorban
    We hadden wel ruzie, maar niet dat je nou zegt wat vaak. En ik weet dat je wel gelijk hebt, het is beter dan wanneer we later uit elkaar gaan, wanner we misschien kleine kindjes zouden hebben. Maar het was echt sirieus tussen ons, hadden elkaars familie al ontmoet etc. Er zijn ergere dingen op de wereld (kijk maar naar Palestina), dus als ik dan daar aan denk, dan denk ik dat ik niet mag zeuren, alleen dat erge verdriet. In ieder geval bedankt voor je reactie, en veel liefs.

    Meid er is altijd wel iets ergers maar je hebt nu verdriet en dat is zo vervelend ik ken het gevoel... maar alles is Mektaab als het niet zo mocht zijn dat hij de ware is krijg je er iets mooiers voor terug al kan je dat nu niet geloven omdat je hart nog bij hem is en je nog van hem houdt. Maar verdriet hebben is normaal, geef jezelf de tijd om eroverheen te komen, ga naar vriendinnen en praat erover.... er komt echt weer een dag dat je je beter zult voelen, veel sterkte
    Ma3asalama
    Behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden

  7. #7
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Nl_Moslima23
    Meid er is altijd wel iets ergers maar je hebt nu verdriet en dat is zo vervelend ik ken het gevoel... maar alles is Mektaab als het niet zo mocht zijn dat hij de ware is krijg je er iets mooiers voor terug al kan je dat nu niet geloven omdat je hart nog bij hem is en je nog van hem houdt. Maar verdriet hebben is normaal, geef jezelf de tijd om eroverheen te komen, ga naar vriendinnen en praat erover.... er komt echt weer een dag dat je je beter zult voelen, veel sterkte
    Ma3asalama
    De topic is van 2 jaar geleden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    115
    02-10-2004

    Citaat Geplaatst door lilmizz
    De topic is van 2 jaar geleden

    eeuuuhhhhmmm bedtijd denk ik whauauauauaua
    Behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    2.501
    10-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hahaha en hoe zou het nu met haar zijn???

  10. #10
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Ik denk dat ze toch weer bij elkaar zijn gekomen en nu getrouwd zijn

  11. #11
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Sex Talk
    Ja ik zie het nu pas. Hahahahaha

    Ze heeft vast inmiddels een heel legioen aan vriendjes achter de rug
    Zou je misschien die avatar weg kunnen halen alsjeblieft?

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    2.501
    10-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilmizz
    Zou je misschien die avatar weg kunnen halen alsjeblieft?

    wou het ook zegge, ma d8 het zijn mijn zaken ni.....ma ben ni de enige die er zo overdenkt, oef

  13. #13
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Nee we zijn heus niet de enigen. Een beetje respect kan geen kwaad.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    115
    02-10-2004

    mij stoort het ook
    Behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden

  15. #15
    a.k.a.:Antoine LaVey

    Reacties
    445
    12-11-2004

    Ik vind het juist wel leuk.
    Zo'n lelijke poes is het toch niet?