1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Red face goeie moslima...

    Neem 3 lepels imaan, een kopje ihsaan en mix dit met de garde. Voeg de salaat, hadj, zakaat, sawm, ( ook wel verkrijgbaar als ramadan ) en sahada toe. Roer dit goed door het mengsel heen. Leg een Quran op de bodem van de vorm, en giet het mengsel eroverheen. Dek het af met een hijaab. Laat het mengsel even rijzen, en besprenkel het rjikelijk met sadaqa. U kunt het nog afwerken met dhikr. En voila, u hebt nu een goede moslima!
    Tips: Meng er nog wat geduld door heen als de zuilen erbij gaan, dit geeft het recept een frisse tint.
    Waarschuwing : doe geen verdorvenheid, leugens, haat in het recept want dan is het gegarandeerd mislukt!
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    kijk en lees goed voordat je reageerd
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door moppie2
    je hebt wel op een aprate manier gebracht... maar ik zie wel de ingredienten die een moslim nodig heeft.
    juistem
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  4. #4
    She's Gone.

    Reacties
    786
    19-02-2005

    Citaat Geplaatst door islamwomen_18
    Neem 3 lepels imaan, een kopje ihsaan en mix dit met de garde. Voeg de salaat, hadj, zakaat, sawm, ( ook wel verkrijgbaar als ramadan ) en sahada toe. Roer dit goed door het mengsel heen. Leg een Quran op de bodem van de vorm, en giet het mengsel eroverheen. Dek het af met een hijaab. Laat het mengsel even rijzen, en besprenkel het rjikelijk met sadaqa. U kunt het nog afwerken met dhikr. En voila, u hebt nu een goede moslima!
    Tips: Meng er nog wat geduld door heen als de zuilen erbij gaan, dit geeft het recept een frisse tint.
    Waarschuwing : doe geen verdorvenheid, leugens, haat in het recept want dan is het gegarandeerd mislukt!
    MeshaAllah, de juiste ingrediënten voor een moslim(a). Helemaal top!
    *Voorgoed weg.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    8.802
    05-02-2005

    Er mist denk ik nog een essentieel ingrediënt, namelijk 'zuivere intentie' en dit is helaas niet verkrijgbaar maar deze zal men zelf moeten maken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door Beleefd
    MeshaAllah, de juiste ingrediënten voor een moslim(a). Helemaal top!
    djazakallah oe gairan
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door dromer
    Er mist denk ik nog een essentieel ingrediënt, namelijk 'zuivere intentie' en dit is helaas niet verkrijgbaar maar deze zal men zelf moeten maken.
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door moppie2
    ik begrijp t meis
    oke dan
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    455
    21-11-2002

    Selam Alaikoum,

    Masch allah ! ik moest er wel om lachen but it's the true!

    Waselam

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door DEBORAH
    Selam Alaikoum,

    Masch allah ! ik moest er wel om lachen but it's the true!

    Waselam
    hahah oke dan
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.198
    02-01-2005

    Citaat Geplaatst door alhoceimalady1
    hahha helemaal goed gezegd meid
    djazakallah oe gairan
    "Haat elkaar niet, wees niet afgunstig en wend jullie niet van elkaar; wees broeders zoals Allaah jullie bevolen heeft."