1. #586
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door LovelyWoman22 Bekijk reactie
    Dus iemand die ontmaagd is en een vriend heeft gehad die heeft geen eer meer? Als iemand geen maagd meer is dat hoeft niet te betekenen dat diegene een slet is.
    Als een man of vrouw geen berouw tonen voor hun zina kun je ze wel vergelijken met sletten, maar dan wel heel goedkoop natuurlijk, als ze er geen geld voor vragen.

    Ergste is natuurlijk iemand die shirk of kufr begaat, zoals iemand die zijn gebed verlaat en of naar een tovenaar gaat en in hem gelooft, laten we dit niet vergeten.

  2. #587
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrtjee Bekijk reactie
    Natuurlijk heeft iedereen rugzakje. Maar daar hebben we het niet ovef.


    Het rugzakje is een verouderd begrip in het onderwijs in Nederland. Het was tot het schooljaar 2014-2015 de populaire benaming voor de regeling voor leerlinggebonden financiering (LGF), welke door het Nederlandse ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap was ingesteld.
    Rugzakje (onderwijs) - Wikipedia
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Rugzakje_(onderwijs)

  3. #588
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrtjee Bekijk reactie
    Verleden ‘rugzakje’ ervaringen etc. Iedereen heeft een pad die hij/zij bewandeld.
    Het verleden is voor iemand met verstand heel goed, want hij gebruikt zijn verleden om lessen te trekken uit zijn ervaringen, zijn ervaringen in de lessen op school, zelfstudie, zijn ervaring met de mensen enz.

  4. #589
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Dumb And Dumber hierboven mij ^^

  5. #590
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    Waarom stuurt gij uw tietjes privé?

    Tfoe zemmel
    Ooow jij weer, jij bent de neefje van Manhaj ga je schamen

    @Manhaj de ow zo geweldige moslima, waarom spreek jij je ordinaire neefje niet aan op zijn gedrag?

  6. #591
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrtjee Bekijk reactie
    Jazeker! Daar heb je gelijk in. Het vormt je op een postieve manier tot een sterkere wijzere persoon.
    Maar zuster, ik snap niet waarom je het gewoon niet 'verleden' noemt, zoals het gewoon is en in de woordenboek staat. Rugzakje klinkt echt kinderachtig en alsof je het over PGB hebt.

    Ik ga je laten in chaa Allah, want moet nu weer gaan.

    Wa salamu alaikum

  7. #592
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    .

    Ik kreeg ook een heel vreemd bericht van die gozer, verbaast me dus niks.

  8. #593
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-06-2019

    Boeiend wat iemand doet of niet. Let gewoon op jezelf en ga eens een keer op vakantie in plaats van hier "wijs" komen doen.

  9. #594
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrrrtjee Bekijk reactie
    Omdat een verleden een breed begrip is. In dit geval hebben we het over een verleden die je aps vrouw liever niet wilt. Een huwelijk zie ik bijvooebeeld wel als een verleden maar ook een soort rugzakje. Je neemt bagage mee. Het heeft dus te maken met het onderwerp.

    Om het duidelijk te zeggen, kun je gewoon ' slecht verleden' zeggen. Die rugzakje kun je beter weglaten hhh

  10. #595
    MVC Lid

    Reacties
    14
    12-07-2019

    Citaat Geplaatst door GeenFlauwIdee Bekijk reactie
    Jij gaat eindigen met een omgebouwde neger homo, dat weet ik wel zeker.
    hahahahahahha