1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door ladymillion21 Bekijk reactie
    Niemand heeft jou iets gevraagd. Dus ga maar lekker achter over liggen en stoer doen achter je scherm.
    Wow, vette dis joh! Props voor jou, respect! Maak screenshot, kan je aan je klasgenootjes op de basisschool laten zien.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Wow, vette dis joh! Props voor jou, respect! Maak screenshot, kan je aan je klasgenootjes op de basisschool laten zien.
    Zielig ventje , kom je vandaag aandacht te kort ?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    22
    13-03-2015

    Citaat Geplaatst door Prinsesje92 Bekijk reactie
    en de man dan die heeft toch ook een eerste liefde nou zo een man hoef ik ook niet. En vrouwen die zulle zeggen wajooow haar man die deeeed allesss vooor me maar jaaa ik wilde hem nieet want hij plakte te veeeel. tazzzz
    Wij mannen zijn een heeel ander verhaal , en dat zal jij vast niet begrijpen.

    Uit ervaring kan ik dat zeggen, dat wij letterlijk een hekel krijgen aan onze exen en of verleden.

    Het zijn altijd de vrouwen die achter de man aangaan nadat het uit is , wekenlang emotioneel zijn En het ergste van allemaal bij het zien van de exman of exvriend oogcontact proberen op te zoeken of staren...

    Weetje wat de druppel was, de date a chria brown type trend....

    Misselijkmakend

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    22
    13-03-2015

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Wow, vette dis joh! Props voor jou, respect! Maak screenshot, kan je aan je klasgenootjes op de basisschool laten zien.
    Ga een hobby zoeken a lelijkerd, begrijp dat deze onderwerpen jou niks meer aanspreken aangezien je geen aandacht krijgt en of al getrouwd bent met een snol

    Sukkeltje

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door ladymillion21 Bekijk reactie
    Zielig ventje , kom je vandaag aandacht te kort ?
    Eerlijk, ik verveel me wel een beetje ja

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door soufyan1212 Bekijk reactie
    Ga een hobby zoeken a lelijkerd, begrijp dat deze onderwerpen jou niks meer aanspreken aangezien je geen aandacht krijgt en of al getrouwd bent met een snol

    Sukkeltje
    Ga lekker verder met jouw tekortkomingen te projecteren op vrouwen gappie

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    16
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Eerlijk, ik verveel me wel een beetje ja
    Lijkt me sterk. Mensen komen hier alleen uit verveling, verrotte site. Vroeger was het hier pas leven.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door ladymillion21 Bekijk reactie
    Lijkt me sterk. Mensen komen hier alleen uit verveling, verrotte site. Vroeger was het hier pas leven.
    Klopt! Veel dates gehad hierzo, helaas vaak met dikkerdjes die foto's op een bepaalde manier namen zodat je dat niet kon zien.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Klopt! Veel dates gehad hierzo, helaas vaak met dikkerdjes die foto's op een bepaalde manier namen zodat je dat niet kon zien.
    Hahaha! Tjaa jammer

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door ladymillion21 Bekijk reactie
    Hahaha! Tjaa jammer
    Is verrot als je nie samen met een chick in de bubbelbad past, dat gun ik geen enkele man

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door broodjekip2 Bekijk reactie
    Ligt eraan wat voor verleden bij een heftig dateverleden zou ik ook mijn twijfels hebben over een goede uitkomst!
    Denk dat deze ts al zelfmoord pleegt als ze langs iemand kijkt.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    16
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Is verrot als je nie samen met een chick in de bubbelbad past, dat gun ik geen enkele man
    Dan waren zij wel erg dik

  13. #28
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Citaat Geplaatst door soufyan1212 Bekijk reactie
    Voor mij is het echt heel belangrijk dat mijn toekomstige vrouw bijna/geen mannen heeft gehad.

    Kan er persoonlijo echt niet tegen als ik verhaaltjes en geruchten hoor over een vrouw waar ik gevoelens voor heb..

    Het meest schrkbarende hedendaags is dat letterlijk elke vrouw haar verleden verbergt en soms transformeren de vrouwen echt hedendaags qua uiterlijk om zo een goede beeld te creeren terwijl ze van alles en nog wat doen en hebben gedaan.

    Ben echt aan het overwegen om een vrouw van Marokko te halen dan te trouwen met 1 van de scheinheilige hoofddoekjes of marrokaanse hoeren van tegenwoordig...

    Such a waste

    Hoe denken jullie hierover?

    https://www.youtube.com/watch?v=_fNg...Y&spfreload=10

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.547
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door ladymillion21 Bekijk reactie
    Dan waren zij wel erg dik
    Scheelt wel water, ik zet em dan halfvol en als ze er dan in ligt gaat al het water omhoog.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    16
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door alucardd Bekijk reactie
    Scheelt wel water, ik zet em dan halfvol en als ze er dan in ligt gaat al het water omhoog.