1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    236
    05-11-2003

    Met spoed gezocht! Nederlandse lessen voor inburgering in Marrakech.

    Salaam oe alaikom,

    Mijn man moet een inburgeringscursus doen om naar Nederland te kunnen komen. Ik heb het inburgeringspakket naar hem toegestuurd. Het is voor hem onmogelijk om de stof zonder begeleiding tot zich te nemen. Hij heeft gewoon iemand nodig die hem hierin begeleid, dus wie kent er een school in Marrakech die Nederlandse les of het liefst inburgeringscursussen aanbieden. Ik ben jullie eeuwig dankbaar als iemand een tip heeft.

  2. #2
    GTD. 184pk.

    Reacties
    461
    31-08-2014

    http://forums.marokko.nl/member.php?u=12039

    Pm dit lid zij hebben iets met cursussen NL in Marakkesh, ik zocht ook, maar dan in Rif. Good luck.

    Control, Discipline and Patience.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    205
    09-06-2002

    Inburgeringscursus Marrakech

    Wij van Kechcursus geven zowel Nederlandse les als inburgeringscursus in Marrakech. Stuur mij een PM dan stuur ik je de adresgegevens.

    Je mag natuurlijk ook telefonisch contact met mij opnemen via 00212(0)639921771
    Make Love, Not War!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1
    21-11-2015

    Nederlandse les aangeboden

    Hoi Arabische roos,

    Ik wil je vragen of je nog steeds op zoek bent naar Nederlandse les voor jouw man?
    Ik ben een Nederlandse vrouw van 39 en ik spreek en schrijf uitstekend Nederlands.

    Binnenkort reis ik naar Marokko (Marrakech). Ik kan les geven op maat. Daarmee bedoel ik dat ik lessen kan voorbereiden die precies aansluiten op de wens.

    Graag hoor ik van je!

    Groetjes,

    Emma