1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    trouwen zonder relatie te hebben..

    Gehad.

    Welke dames accepteren iemand die een huwelijksaanzoek bij je doet die je nooit heeft gekend of een relatie met hem hebt gehad?


    In mijn familie zijn meer getrouwd zonder relatie alhamdolillah zij hebben een gezegend huwelijk dus nog 1 deze zomer gaat trouwen insa allah.

    Dus ik denk geen relatie=geen huwelijk?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.530
    15-01-2015

    Al istikhara rustig.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fadouatjj1 Bekijk reactie
    Het kan.
    Wat is het geval bij je?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Ik wil dat zo graag. Of gewoon dat ik buiten loop en dat iemand zegt mag ik je hand komen vragen. Dan maakt het niet uit hoe hij eruit ziet ik trouw gewoon. Tegenwoordig zijn mannen niet meer zo moedig, meesten willen relatie, of ze doen zich praktiserend voor en willen ze je zogenaamd leren kennen voordat ze trouwen met je, maar ineens gaan ze over seks enzo praten. De echte mannen zijn zeldzaam! moge Allah subhana wa ta'ala die mannen zegenen die het helemaal halal doen..! Wayw respect.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik wil dit ook op deze manier Insha'Allah. Heb nog nooit een relatie gehad Alhamdolilah, maar vind het idee dat je trouwt met iemand die je niet goed kent ook weer eng.

  6. #6
    Offline.

    Reacties
    12.589
    05-09-2008

    Is de beste manier.
    Weet je het niet? Bid Salaat Istikhara en vraag om raad. Beste raad die je kan krijgen is die van Allaah.
    Een relatie om elkaar zogenaamd te leren kennen is onzin, want je leert elkaar pas kennen wanneer je jaren onder het zelfde dak woont. En dan nog ken je elkaar niet door en door. Vertrouwen op Allaah is het beste, Hij weet wat er in onze harten schuilt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door beauty1996 Bekijk reactie
    Ik wil dat zo graag. Of gewoon dat ik buiten loop en dat iemand zegt mag ik je hand komen vragen. Dan maakt het niet uit hoe hij eruit ziet ik trouw gewoon. Tegenwoordig zijn mannen niet meer zo moedig, meesten willen relatie, of ze doen zich praktiserend voor en willen ze je zogenaamd leren kennen voordat ze trouwen met je, maar ineens gaan ze over seks enzo praten. De echte mannen zijn zeldzaam! moge Allah subhana wa ta'ala die mannen zegenen die het helemaal halal doen..! Wayw respect.
    Dus als jij maar gellukig trouwt en gezegend huwelijk hebben?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Ik wil dit ook op deze manier Insha'Allah. Heb nog nooit een relatie gehad Alhamdolilah, maar vind het idee dat je trouwt met iemand die je niet goed kent ook weer eng.
    Insa allah

    Nee niets is eng dat is de probleem van relatie nemen.

    Verrit salat istikhara en alles komt goed insa allah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Teshnieft Bekijk reactie
    Is de beste manier.
    Weet je het niet? Bid Salaat Istikhara en vraag om raad. Beste raad die je kan krijgen is die van Allaah.
    Een relatie om elkaar zogenaamd te leren kennen is onzin, want je leert elkaar pas kennen wanneer je jaren onder het zelfde dak woont. En dan nog ken je elkaar niet door en door. Vertrouwen op Allaah is het beste, Hij weet wat er in onze harten schuilt.
    Mooi gezegd gebruik beter allah subhanaho wata3ala/3azawajel

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door vacaciones Bekijk reactie
    Insa allah

    Nee niets is eng dat is de probleem van relatie nemen.

    Verrit salat istikhara en alles komt goed insa allah
    Insha'Allah. Ik heb het nog niet meegemaakt, dus we gaan het zien...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Citaat Geplaatst door vacaciones Bekijk reactie
    Dus als jij maar gellukig trouwt en gezegend huwelijk hebben?
    ja gwn halal klaar. Als hij goede man is dan. Wel goed onderzoek doen en leren kennen met mn broertje erbij haha.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Insha'Allah. Ik heb het nog niet meegemaakt, dus we gaan het zien...
    Tawakel 3ala allah

    Ben jij dus klaar voor?

    Of kijk jij naar uiterlijk alleen maar?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door beauty1996 Bekijk reactie
    ja gwn halal klaar. Als hij goede man is dan. Wel goed onderzoek doen en leren kennen met mn broertje erbij haha.
    Haha hem beoordelen yek

    Jij ben nog jong zie ik?

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door vacaciones Bekijk reactie
    Tawakel 3ala allah

    Ben jij dus klaar voor?

    Of kijk jij naar uiterlijk alleen maar?
    Of ik klaar ben voor het huwelijk? Ik weet het niet, wanneer ben je er nou echt klaar voor? Laten we het zo zeggen: ik sta er nu voor open.

    Ik vind iemands innerlijk belangrijker dan het uiterlijk, maar ik moet me wel aangetrokken tot iemand voelen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    104
    26-01-2015

    Citaat Geplaatst door vacaciones Bekijk reactie
    Wat is het geval bij je?
    Ik hoef geen relatie, maar wil wel graag eerst iemand leren kennen voordat ik in het huwelijksbootje stap.

    Maar een relatie, nee. Dut omdat ik het heb ervaren en er niks goeds uit is gekomen.