1. #46
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Klopt akhi.

    Die dagobert ducks in maroc hebben nog steeds veel macht.

    Insha Allah zal het ooit rechtvaardig in de gehele wereld komen. Alleen denk ik niet dat wij dat zullen meemaken maar ik hoop onze kinderen wel
    ja broh die strijd van anti christ is allang bezig denk ik

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Soms als ik bv naar 2M kijk, dan denk ik dat zo'n tv die ene oog is weetjewel
    ja hahaha

    Vision visionele
    Programma propaganda

    Kijk hoe dom de gemiddelde hollander is hahaha

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Afgeleid en voor de gek gehouden

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    ....Klopt wollah.

    Je wordt ook écht niet pienter van riooljournalistiek hoor
    Ja je wordt visueel geprogrammeerd

    Ja waarom denk je dat er zoveel scheidingen zijn

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Wollah klopt
    ja is zo broh

    Maar ik moet ervandoor

    Beslamma broh tot de volgende keer maar weer

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Dat zit in de barbaarse aard van de europeze bezeters waar ze ook maar heen gaan laat ze een spoor van bloed moord verkrachtingen plunderingen en genocide achter .

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De naam van kapitein Raymond Westerling jaagt nog altijd schrik aan in het gebied.





    Iedereen kent de verhalen over Nederlandse militairen die volgens de naar Westerling vernoemde methode 's nachts kwamen, dorpelingen bijeendreven en mannen standrechtelijk executeerden. Woensdag bepaalde de rechtbank in Den Haag dat Nederland aansprakelijk is voor de schade van kinderen en weduwen van geëxecuteerde mannen in Zuid-Sulawesi. Het tussen de rijstvelden gelegen Salomoni is zo'n plek waar begin 1947 executies waren.

    In de heuvels rondom het dorp zaten Indonesische strijders. ,,De soldaten kwamen te voet, mijn man was de ronde aan het doen'', vertelt de oude weduwe Tarenre. Ze woont in haar traditionele huis op palen nog altijd op steenworp afstand van de onheilsplek. Ze zag de executies. Maar ze realiseerde zich niet dat haar echtgenoot La Poto onder de doden was. Eenmaal thuis kwamen de dorpsbewoners haar halen.


    ,,Je man is erbij'', kreeg ze te horen. De Nederlandse militairen dachten misschien dat hij een spion was, denkt Tarenre, maar zij weet zeker dat hij dat niet was. Wat toen gebeurd is, jaagt nog steeds vrees aan. ,,Ik ben niet boos, maar wel bang voor Nederlanders'', zegt bijvoorbeeld weduwe Sikati. Ze vertelt emotioneel hoe ze kilometers moest lopen naar Suppa, wat toen een broeinest was van het Indonesische verzet.


    Daar werd de bevolking uit de hele omgeving samengedreven onder het huis van de datoe; de anti-Nederlandse plaatselijke vorst. Voor de ogen van angstige vrouwen en kinderen werden 208 mannen doodgeschoten, nadat ze waren uitgekleed en geslagen. Onder hen was Sikati's man Abdul Rahman, met wie ze een dochtertje had.


    ,,Ik weet niet waarom hij eruit werd gepikt'', zegt de nooit hertrouwde vrouw. In korte tijd zijn zeker 3100 mannen geëxecuteerd in het gebied, dat toen nog Zuid-Celebes heette. Het heeft veel en diepe sporen achtergelaten. Nog afgezien van de vele begraafplaatsen en monumenten in het landschap, waar auto's nog steeds toeterend voorbijrijden om de geesten te verjagen, hebben nabestaanden hun leven lang gekampt met de gevolgen.


    ,,Kunt u het zich voorstellen dat je man wordt gedood?'', klinkt het verwijtend uit de mond van Kakassa uit de regio Bulukumba. Ze was destijds zwanger. Haar man Majide -volgens familieleden een strijder- hield zich schuil in het bos, maar kwam tevoorschijn na de belofte dat het vrede was en hij zijn werk als boer weer kon oppakken.


    Hij werd doodgeschoten bij de plaatselijke markt; Kakassa stond er daarna alleen voor.
    Tja... Nederland doet net of ze dit nog nooit hebben gedaan... stelletje moordenaars en dieven zijn het... Daarom is Nederland rijk... ze hebben alles bij elkaar gejat en naar Nederland gebracht.... en nu doen ze uit de hoogte stelletje misbaksels

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Indonesië moet niet zo zielig doen en de slachtoffer spelen. Indonesië moet gewoon shariah invoeren en NL betaald zetten. Ik hoop dat de Khilafah Indonesië snel zal bereiken.

  9. #54
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Je lijkt sprekend op een veroordeelde pedofiel wist je dat?
    Jij bent een dienaar van de satan.
    Laf: zonder foto, zonder naam..
    Je bent vast een trots voor jouw volk van barbaren.
    Ik zou voor je bidden, maar ik laat jouw lot en die van jouw mensen liever over aan onze Schepper.
    Elke dag zie ik hoe jullie meer gehaat worden.
    Jullie hebben de rol opgenomen die eeuwenlang door de Joden werd vervuld in Europa.
    Ik wens jullie sterkte. Jullie hebben zo weinig. Als sloebers kwamen je vader en je opa mijn land binnen. Als sloebers zochten ze door het grof vuil van mijn ouders en buren.
    Jullie hebben niets anders dan de satans fluisteringen te volgen op sites als deze.

    Ik weet niet welke pedo jij bedoeld, jij bent daar blijkbaar erg goed in thuis.
    Ik snap dat jij waarschijnlijk soeniet bent en gewoon het voorbeeld van 'jouw' profeet wilt volgen.
    Je lijkt, zoals meer 'vrome' munafiqun erg geobsedeerd door seks met kids.
    Toevallig familie van Abdelila el H. uit Utrecht?

  10. #55
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door nosmos Bekijk reactie
    Je durft het haast niet te geloven dat dit onlangs en tijdens de WOII afspeelde,de schade is niet te herstellen of te troostzen
    Het speelde zich af na de 2e wereld oorlog..

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    waar komt deze gek dan vandaan?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #57
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door muslim23 Bekijk reactie
    Niks beters te doen dan anoniem moslims bashen?
    Jij vind jezelf een moslim.
    Ik zou zeggen, bewijs het....

  13. #58
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Karima_X Bekijk reactie
    Dus omdat we geen indos zijn mogen we niet weten in wat voor hypocriete land we leven? Best typisch he.
    Mijn vrouw is een Indo.
    Een Indo is niet hetzelfde als een Indonesiër.
    Dat zou je eens even na moeten zoeken, Karima.
    Mijn vrouw vind net als ikzelf, dat wat er gebeurd is tijdens NLs koloniale tijd verschrikkelijk is.
    Tegelijkertijd is zij wel een kind van deze tijd. Zij en vele andere leuke mensen zouden niet bestaan zonder de koloniale (mis)daden van de Hollanders.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door thePUNISHER Bekijk reactie
    Tja... Nederland doet net of ze dit nog nooit hebben gedaan... stelletje moordenaars en dieven zijn het... Daarom is Nederland rijk... ze hebben alles bij elkaar gejat en naar Nederland gebracht.... en nu doen ze uit de hoogte stelletje misbaksels
    Wordt het ontkend dan?
    Of verwacht je dat elke dag het journaal begint met dat dit gebeurd is?

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Dat zit in de barbaarse aard van de europeze bezeters waar ze ook maar heen gaan laat ze een spoor van bloed moord verkrachtingen plunderingen en genocide achter .
    Blijf dat gerust denken, dat enkel de Europeaan slecht kan zijn of is geweest.
    Is vast makkelijker leven voor je.

  15. #60
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door ill_camel Bekijk reactie
    Als geen enkel moslimland dat kan , wat moet Indonesie dan bereiken?
    Moslims zitten al meer dan 60 jaar later, en 2 oorlogen, met lede ogen toe te kijken hoe Israel steeds sterker en rijker wordt.

    Sjalom.
    Voor mij als moslim geldt dat de Koran mij gebiedt Israëls exclusieve aanspraak op het heilige land te ondersteunen - dat zégt de Koran namelijk. Dat document - 80. 000 woorden, door 1,6 miljard moslims aanvaard als Allah's geopenbaarde woord - is heel stellig over Israëls bestemming en over welk volk het heilige land mag claimen.

    De Koran (soera 5: 20-21) stelt: “Mozes sprak tot zijn mensen: o mijn volk! Herinner u Allah's gunst aan u, toen Hij profeten onder u aanstelde en u koningen aanwees en Hij u gaf wat Hij aan niemand onder de volkeren heeft gegeven. O, mijn volk! Ga het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd en keer het niet de rug toe, anders zult gij verliezers worden.”

    Nergens maakt de Koran gewag van de eigendomsaanspraak van moslims op het heilige land; integendeel Allah onthult in de Koran dat dat land voor Mozes’ volgelingen bestemd is. Wie van jullie -ahum- 'moslims' durft dit Koranvers in de wind te slaan?