1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-11-2013

    Beginnende webshop waar goedkoop Mac make-up wordt verkocht

    Dames, ik wil een webshop gaan starten waar ik make-up van kwaliteit onder andere Mac ga verkopen voor een zacht prijsje.
    Ben je geïnteresseerd hou me pagina in de gaten!
    Instagram: @cosmeticsmusthavess
    E-mail: cosmeticsmusthavess@hotmail.com
    En het is 100% betrouwbaar dus daar hoef je niet aan te twijfelen!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-02-2015

    Up ben benieuwd
    MEERDERE GEBRUIKERS

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    169
    04-05-2013

    Citaat Geplaatst door Vlindertje18 Bekijk reactie
    Namaak zkr

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-11-2013

    Niet zo negatief dames neem gewoon een kijkje en oordeel daarna pas of het namaak is of niet

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    169
    04-05-2013

    Citaat Geplaatst door mevr.temsamania Bekijk reactie
    Niet zo negatief dames neem gewoon een kijkje en oordeel daarna pas of het namaak is of niet
    Ben geen dame, k moest gewoon om de reactie lachen meer niet. Even een vraagje, welke specifieke MAC producten zijn in trek bij de dames?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-11-2013

    Citaat Geplaatst door Mr_Alhoceima Bekijk reactie
    Ben geen dame, k moest gewoon om de reactie lachen meer niet. Even een vraagje, welke specifieke MAC producten zijn in trek bij de dames?
    Haha ooh sorry maar Mac lipstick diva, brave en lady Danger zijn op dit moment wel populair

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    169
    04-05-2013

    Is voor een cadeautje daarom. Heb er geen verstand van, weet alleen dat bijna elke dame tegenwoordig gek is van MAC producten. Maar je noemde alleen lippenstift op, is alleen dat erg gewild of nog andere producten?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-11-2013

    Citaat Geplaatst door Mr_Alhoceima Bekijk reactie
    Is voor een cadeautje daarom. Heb er geen verstand van, weet alleen dat bijna elke dame tegenwoordig gek is van MAC producten. Maar je noemde alleen lippenstift op, is alleen dat erg gewild of nog andere producten?
    Jaa ieder meisje kun je daar blij mee maken, uhm de lipstick en de blush zijn het populairst maar als cadeau kun je beter lipstick geven denk ik

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    169
    04-05-2013

    Eerlijk zijn die van jouw origineel of namaak?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-11-2013

    Citaat Geplaatst door Mr_Alhoceima Bekijk reactie
    Eerlijk zijn die van jouw origineel of namaak?
    Het zijn originele, maar heb mijn lading nog niet binnen zodat ik het je kan laten zien. Heb alleen nog foto's van m'n oude lading

Tags voor deze discussie