1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    New York

    Wie is er al geweest en wat zijn je ervaringen? Waar geboekt, wat te doen, hoe is het daar met openbaar vervoer...

    Zeg nu al een jaar of twee van hier wil ik eens naar toe. Volgens mij moet ik gewoon eens boeken, ipv zo te dromen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.807
    25-12-2014

    ik! ehm we hadden geboekt via delta .. en terug klm. in schiphol hebben ze ons ondervraagd alsof we criminelen waren... ze deden dat wel bij iedereen. maar alleen bij mij begon dat ding te piepen toen ze mn boarding pass ervoor hielden met gevolg dat k daar als enige gefouilleerd werd etc... mn man niet e.. alleen ik
    ik denk dat t komt door mn naam... ik heb dezelfde familienaam als ja.. iemand die hier bekend staat in nl als terrorist of mogelijke terrorist ofzo hahha lucky me.
    )k had op dat moment zoiets van ok hoeft ni meer.. ik ga wel gewoon weer naar huis. in amerika aangekomen weer een hele ondervraging. en ja vanaf dan begon de vakantie. we hadden een hotel bij de luchthaven eerste drie nachten... bij newark. das in new jersey. met ov is t van daar best lastig. alhoewel ons hotel was bij zo'n outlet shopping en van die shopping ging een bus rechtstreeks naar manhattan ..duurt wel ff. maar als je in de staat ny verblijft kun je zo'n weekpas kopen en daar kun je dan mee reizen maar vanuit nj ging dat niet. ja kwee ni wat wil je nog weten? want na die drie dagen hebben we onze huurauto opgepikt en hebben we nog een rondreis gedaan en dan weer laatste dagen nyc weer. ook wij waren altyd zo aant zeggen van ooit ooit. .. opeena toch voor gegaan. echt geen spijt van was echt ee super vakantie

  3. #3
    Ban

    Reacties
    5.232
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door AyaSophia Bekijk reactie
    ik! ehm we hadden geboekt via delta .. en terug klm. in schiphol hebben ze ons ondervraagd alsof we criminelen waren... ze deden dat wel bij iedereen. maar alleen bij mij begon dat ding te piepen toen ze mn boarding pass ervoor hielden met gevolg dat k daar als enige gefouilleerd werd etc... mn man niet e.. alleen ik
    ik denk dat t komt door mn naam... ik heb dezelfde familienaam als ja.. iemand die hier bekend staat in nl als terrorist of mogelijke terrorist ofzo hahha lucky me.
    )k had op dat moment zoiets van ok hoeft ni meer.. ik ga wel gewoon weer naar huis. in amerika aangekomen weer een hele ondervraging. en ja vanaf dan begon de vakantie. we hadden een hotel bij de luchthaven eerste drie nachten... bij newark. das in new jersey. met ov is t van daar best lastig. alhoewel ons hotel was bij zo'n outlet shopping en van die shopping ging een bus rechtstreeks naar manhattan ..duurt wel ff. maar als je in de staat ny verblijft kun je zo'n weekpas kopen en daar kun je dan mee reizen maar vanuit nj ging dat niet. ja kwee ni wat wil je nog weten? want na die drie dagen hebben we onze huurauto opgepikt en hebben we nog een rondreis gedaan en dan weer laatste dagen nyc weer. ook wij waren altyd zo aant zeggen van ooit ooit. .. opeena toch voor gegaan. echt geen spijt van was echt ee super vakantie
    Echt ontzettend onduidelijk hahah
    -

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.807
    25-12-2014

    Citaat Geplaatst door Solliciteer Bekijk reactie
    Echt ontzettend onduidelijk hahah
    echt? ben op tel en zo'n lange tekst.. seg give me a break

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.375
    13-08-2013

    Citaat Geplaatst door AyaSophia Bekijk reactie
    ik! ehm we hadden geboekt via delta .. en terug klm. in schiphol hebben ze ons ondervraagd alsof we criminelen waren... ze deden dat wel bij iedereen. maar alleen bij mij begon dat ding te piepen toen ze mn boarding pass ervoor hielden met gevolg dat k daar als enige gefouilleerd werd etc... mn man niet e.. alleen ik
    ik denk dat t komt door mn naam... ik heb dezelfde familienaam als ja.. iemand die hier bekend staat in nl als terrorist of mogelijke terrorist ofzo hahha lucky me.
    )k had op dat moment zoiets van ok hoeft ni meer.. ik ga wel gewoon weer naar huis. in amerika aangekomen weer een hele ondervraging. en ja vanaf dan begon de vakantie. we hadden een hotel bij de luchthaven eerste drie nachten... bij newark. das in new jersey. met ov is t van daar best lastig. alhoewel ons hotel was bij zo'n outlet shopping en van die shopping ging een bus rechtstreeks naar manhattan ..duurt wel ff. maar als je in de staat ny verblijft kun je zo'n weekpas kopen en daar kun je dan mee reizen maar vanuit nj ging dat niet. ja kwee ni wat wil je nog weten? want na die drie dagen hebben we onze huurauto opgepikt en hebben we nog een rondreis gedaan en dan weer laatste dagen nyc weer. ook wij waren altyd zo aant zeggen van ooit ooit. .. opeena toch voor gegaan. echt geen spijt van was echt ee super vakantie
    Wat ze nog meer wil weten??? Meen je die hahahahha

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.807
    25-12-2014

    Citaat Geplaatst door sara1987234 Bekijk reactie
    Wat ze nog meer wil weten??? Meen je die hahahahha
    k weet ni wat je ermee bedoelt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Aya jij schrijft precies zoals je spreekt, erg leuk

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    7.228
    10-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    New York is echt een aanrader! Je zult je zeker niet vervelen

  9. #9
    mama van 3

    Reacties
    141
    30-01-2015

    In januari 2014 naartoe geweest voor onze 10 jaar huwelijkjubileum. Beste vakantie oooooit!!! We hebben tot de dag van vandaag heimwee. We gaan zeer binnekort terug inschallah.
    Ja ze zijn erg streng bij de luchthaven. Ik heb mijn man 3 uur niet kunnen spreken omdat hij eruit werd gepikt. Ze wilde een verklaring waarom wij zovaak naar turkije gingen. Ze dachten dat hij zo naar syrie ging. Na 3 uur ondervragen was alles oke en mochten we het land in. We werden opgehaald in limo en dat was echt zo vett om je reis mee te beginnen. Een week is veeeel te kort. Volgende keer gaan we voor minimaal 3 weken. En dan nemen we de kinderen ook mee want new york is echt leuk voor kids.
    Als er interesse is zal ik een paar fotos uploaden

    ps wij vlogen met united airlines. wat een super goede maatschappij!!!

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door livelaughlove_ Bekijk reactie
    In januari 2014 naartoe geweest voor onze 10 jaar huwelijkjubileum. Beste vakantie oooooit!!! We hebben tot de dag van vandaag heimwee. We gaan zeer binnekort terug inschallah.
    Ja ze zijn erg streng bij de luchthaven. Ik heb mijn man 3 uur niet kunnen spreken omdat hij eruit werd gepikt. Ze wilde een verklaring waarom wij zovaak naar turkije gingen. Ze dachten dat hij zo naar syrie ging. Na 3 uur ondervragen was alles oke en mochten we het land in. We werden opgehaald in limo en dat was echt zo vett om je reis mee te beginnen. Een week is veeeel te kort. Volgende keer gaan we voor minimaal 3 weken. En dan nemen we de kinderen ook mee want new york is echt leuk voor kids.
    Als er interesse is zal ik een paar fotos uploaden

    ps wij vlogen met united airlines. wat een super goede maatschappij!!!

    Ja plaats foto's
    En een week voor New York lijkt mij ook heel erg kort inderdaad.
    Happiness is an inside job


  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    870
    08-04-2013

    New York

    Citaat Geplaatst door livelaughlove_ Bekijk reactie
    In januari 2014 naartoe geweest voor onze 10 jaar huwelijkjubileum. Beste vakantie oooooit!!! We hebben tot de dag van vandaag heimwee. We gaan zeer binnekort terug inschallah.
    Ja ze zijn erg streng bij de luchthaven. Ik heb mijn man 3 uur niet kunnen spreken omdat hij eruit werd gepikt. Ze wilde een verklaring waarom wij zovaak naar turkije gingen. Ze dachten dat hij zo naar syrie ging. Na 3 uur ondervragen was alles oke en mochten we het land in. We werden opgehaald in limo en dat was echt zo vett om je reis mee te beginnen. Een week is veeeel te kort. Volgende keer gaan we voor minimaal 3 weken. En dan nemen we de kinderen ook mee want new york is echt leuk voor kids.
    Als er interesse is zal ik een paar fotos uploaden

    ps wij vlogen met united airlines. wat een super goede maatschappij!!!

    Ja plaats foto's!! Ik ben ook zo benieuwd. New York staat ook echt op me lijstje.
    Vanaf welke leeftijd vind je het geschikt voor kinderen?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Sympathica_ Bekijk reactie
    Wie is er al geweest en wat zijn je ervaringen? Waar geboekt, wat te doen, hoe is het daar met openbaar vervoer...

    Zeg nu al een jaar of twee van hier wil ik eens naar toe. Volgens mij moet ik gewoon eens boeken, ipv zo te dromen
    New York is een leuke ervaring. We zijn destijds met Jet Airways gevlogen aan een schappelijke prijs (heen en terug 779 euro denk ik). De taxi daar is helemaal niet duur, dus je kan bepaalde punten met de taxi doen of ook te voet. De metro nooit durven nemen.

    Er is voor elk wat wils, je hebt de stad die opgedeeld is in verschillende stukken (China Town, Italian Town, Greenwich, Soho, east side, west side, upperside...) qua eten krijg je héél veel voor weinig geld, maar wij aten vooral salade.

    Wij logeerden recht broadway Manthatten op nog geen 10 min van Times Square, waar je ook nog live (basketball)wedstrijden kon zien.

    Wat ik wel leuk vond of de moeite: chrysler building, broadway, 9/11 monument, Empire State building, vrijheidsbeeld, Staten Island, Central Parc, Apple store, huis van sex and the city...kortom echt zaken om met echtgenoot, zus, vriendin te doen.

    Als je kan moet je het gewoon doen. Is echt de moeite.

    Praktische zaken: op voorhand moet je een attest bekomen dat je naar USA gaat.
    Wees genadevol

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.807
    25-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sympathica_ Bekijk reactie
    Aya jij schrijft precies zoals je spreekt, erg leuk
    ok je hebt dus wel gewoon alles verstaan?

  14. #14
    La Classe

    Reacties
    9.873
    28-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Hotel en vlucht apart, een week geweest en is zeker een aanrader. Gewoon gaan met die banaan!
    In zoveel mooie herinneringen, blijf je bij ons.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Nou dames gaat 'em niet worden dit jaar voor terechte argumenten, maaaaar dan nog zucht