1. #256741
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ja 21 april is opeens dichtbij. Ik hoop t zooo, alleen al een koffie op het terras in het zonnetje is nu heerlijk!

  2. #256742
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Khadija Arib weg. Vera Bergkamp nieuwe voorzitter. Wisten jullie dat zij ook half Marokkaans is?

  3. #256743
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013


    Wie weet waar ik deze nog kan kopen? Zooooo lekker maar nergens meer verkrijgbaar [emoji24]

  4. #256744
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Was tijdens vakantie in Marokko.
    Moeder aan het koken, dan weet je ook niet wat zich afspeelt boven op sta7 en m’n oom was er niet.

    Nooit denken dat je slechte moeder bent! En toch al helemaal niet om zoiets wat helemaal niks over een moeder zegt.

    Weet je zelf nog niet wat je helemaal wilt? Hoe oud is de kleine? Met 2 al naar school toch in België. Dan heb je toch al iets meer ruimte
    Jeetje, je zou dan denken volwassenen die stappen naar haar moeder. Neen, nemen heft in eigen handen.

    Ik weet wel wat ik wil. Soms is een nieuwe uitdaging toch beangstigend. Ik dacht we beëindigen de overeenkomst minnelijk maar dat zit er niet in. Als reactie kreeg ik de 38u.

    Komt goed

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #256745
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Zo eeens met Ochtendmens en Nieuwerd. Ik kan hier een boekwerk over schrijven. Misschien ook veel frustaties van de afgelopen jaren met vier kinderen. En ging het maar alleen over het huishouden en boodschappen. Wat het juist moeilijk maakt is de opvoeding en alles wat daar bij komt kijken aan schoolwerk, huiswerkbegeleiding, koranlessen, voetballen, zwemmen...ewa ga maar op en neer en dan nog ondertussen ben je aan het overhoren. Die heeft een afspraak bij de tandarts, medicijnen ophalen daar...mohiem dit geregel van alles terwijl meneer gewoon 8 uur per dag werkt en daarna zijn tijd kan indelen hoe die wilt is gewoon f-d up. Ff serieus. Ja dat hij achter zich opruimt en af en toe wat klust thuis..of nee met de kinderen speelt moet ze3ma mijn taken compenseren. Bij lange na niet. Ik zou wel met de kinderen willen spelen en dan klaar..maar helaas ze moeten nog van alles en nog wat doen. Dus de kids kennen hem van de leuke kant en mij alleen maar van de verplichtingen. Lekker makkelijk. Hij kan zo de deur uitlopen, ik ben weg...Voordat ik de deur uitloop, moet ik denken aan het eten, afspraken, wie blijft bij de kinderen, alle hw af..en tig meer vragen...
    Zoooooo herkenbaar.

    Ook wat je zegt jou als mama kennen ze van de verplichtingen en van te moeten. De papa is de leuke kant.

    Heb een zoontje van 2 en ik hoor zo vaak van hem : mama stout. Papa doet ook mee, die vindt dat grappig.

    Van papa mag alles, zelfs uit bed komen als het slaapjestijd is.

    @ Nieuwerd. Fijn jouw reactie en een beetje een troost als je leest vanuit Islamitische is het gewenst/verplicht. Hoewel ik weer anders heb gelezen. Maar toch blijft het voor de meeste een ondankbare job.

    We doen het omdat we het zo hebben meegekregen. Wacht ik zeg voor mezelf. Je man behagen, tevreden over jou, je bent de pilaren in huis voor het gezin. Maar als je op geen enkele vlak waardering krijgt, dan loopt die emmer algauw vol.

    Anderzijds heb ik ook voor mezelf. Islam vraagt nog 100.000den andere dingen van zowel man als vrouw. Waarom doet de man ook niet meer dan zijn best al is het niet in diens vermogen?

    Ik ga me maar troosten met een Haagen Dazs.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #256746
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja 21 april is opeens dichtbij. Ik hoop t zooo, alleen al een koffie op het terras in het zonnetje is nu heerlijk!
    Wat zo normaal was, lijkt nu zo mijlenver!

    Insha Allah gauw.

    Als alles goed meezit, zit ik wellicht al morgen te genieten van een café con leche...met een mooi uitzicht op Alcazeba. Met een boek!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #256747
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wat zo normaal was, lijkt nu zo mijlenver!

    Insha Allah gauw.

    Als alles goed meezit, zit ik wellicht al morgen te genieten van een café con leche...met een mooi uitzicht op Alcazeba. Met een boek!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Klinkt goed! Heb je geboekt? Jaloersmakend!
    M'n man zei vanochtend dat het prachtig weer is in Malaga. Ik zei hoe wat? Ja een vriend vertelde het hem net.
    Fy en je vriend...dacht een tripje voor m'n verjaardag. In m'n dromen.[emoji1787]
    Mohiem,geniet er lekker van!

    En gewoon weer kunnen winkelen, of naar een winkel per direct omdat je direct wat nodig hebt, klinkt al jeej!

    En Arib is gen voorzitter meer maar een halve Marokkaanse van D66.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #256748
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Khadija Arib weg. Vera Bergkamp nieuwe voorzitter. Wisten jullie dat zij ook half Marokkaans is?
    Haha...vertel het net. En ja dus. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #256749
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Zou jij je laten vaccineren? ik hoor er tegenwoordig zo gekke verhalen over

    Ik twijfel nog heel erg, maar wij jongeren moeten sowieso achteraan aansluiten
    Zonder twijfel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #256750
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Kennen jullie deze app? Duolingo. Je kan heel wat talen lekker makkelijk oefenen

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  11. #256751
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Zo lief gewoon gratis van een zuster gekregen n.a.v. wat vragen over mijn zoontjes citoscore! Ze liet mij niet eens de verzendkosten betalen. Allahuma baarek

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  12. #256752
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Freya, Wat lief van haar! Allah kitter gheera!

    Ik heb zelf ook weer besteld om te oefenen voor tweede deel groep 6. Zit wel rek in voor verbetering. Ik blijf het maar standaard doen dat trainen voor cito.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #256753
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    [QUOTE=Freya;134948353]Kennen jullie deze app? Duolingo. Je kan heel wat talen lekker makkelijk oefenen

    Verstuurd vanaf mijn I
    N2023 met Tapatalk

    Ja ken ik wel indd, is een leuke app!
    Zo lief dat je boeken hebt gekregen voor je zoontje, hoop dat hij snel vooruit gaat. Meestal is 1 op1 les veel fijner voor een kind en aan jou kan hij alles vragen als hij iets niet snapt.
    Married and children!

  14. #256754
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ameen Juno.

    Ja ik merk ook dat er genoeg rek inzit. En groep 8 is alleen herhaling zowat dus heb er wel vertrouwen in. Als ik de sommen samen met hem doe denk ik gelukkig niet oh wat een ramp gaat eigenlijk heel goed op een enkele verhalende som na. Denk dat met veel oefenen hij zeker vooruit kan inshaAllah

  15. #256755
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vroeg vanmiddag aan mini of ze al op 3 sterren zit voor rekenen, dacht ff peilen nu die week voorbij is. Niet dus.

    Ik weet dat het aan mn periode ligt die er aan zit te komen, no doubt. Maar ik ben laaiend hierom. Ik heb haar meteen gemaild. Benieuwd naar haar reactie.

    Niet om het een of ander, maar al die berichten van leerlingen die kader kregen aangesmeerd en op eigen kracht met 24 jaar afstuderen als arts, maakt dat gevoel alleen maar sterker. Je nichtje die verteld ja alleen maar nlse kinderen in mijn klas zaten in de plusklassen. Laaiend word ik ervan.

    Ze kunnen beter heel gauw met een plan komen want op mijn moeder ik zet ze in het ad met hun louche praktijken.