1. #250306
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Straks naar de vrouw en vriend van mn man waarvan de ouders beide aan corona overleden zijn. SubhanAllah.
    Zware tijd voor ze msakien, weet bij zulke dingen ook nooit wat te zeggen.
    Beide ouders aan beide kanten, nee toch?
    Allah r7amhoum. Heftig.
    Allah 3adem lajer is voldoende. Tas met suiker en wat etenswaar is altijd goed.

  2. #250307
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb trouwens nog niemand persoonlijk gecondoleerd met deze corona. Vind dat toch lastig inschatten. Aan de andere kant is het wel een plicht naar je medemoslim.

  3. #250308
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Beide ouders aan beide kanten, nee toch?
    Allah r7amhoum. Heftig.
    Allah 3adem lajer is voldoende. Tas met suiker en wat etenswaar is altijd goed.
    Nee van hem alleen beide ouders achter elkaar. Zit nog geen maand tussen.
    Ja dat had ik gehaald. Tas met suiker/koekjes etc.
    Happiness is an inside job


  4. #250309
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik heb trouwens nog niemand persoonlijk gecondoleerd met deze corona. Vind dat toch lastig inschatten. Aan de andere kant is het wel een plicht naar je medemoslim.
    Ja vind ik ook. We houden het bezoekje kort en op afstand. Ghair inshaAllah
    Kids kunnen even bij mn schoonzus blijven
    Happiness is an inside job


  5. #250310
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Tis nieteens een vage webshop ofzo. Gewoon aboutyou.

    Hh ook zo een mdowga net als mij dus. Goed checken hoor. Is hartstikke zonde van je centjes.

    Ik had eens een moeder op de app. Ja zit me toch niet helemaal lekker bla bla, mn dochter is thuisgekomen met 2 briefjes van 20 en zegt dus dat ze het van die van jou heeft gehad. Dat ze dat in dr spaarpot mocht stoppen. Ik dacht nog wat attent maar niet heus.

    Ik heb gezegd weetje, ik weet het gewoon oprecht niet. Het kan kloppen ja ik heb weleens losgeld in m'n portemonnee. Maar zeker weten doe ik het niet. Bij mn dochter kwam er ook niks uit. Dus zo gelaten toen.
    En soms twijfel ik weleens als ik op mn overzicht kijk. Maar nooit wat mee gedaan.
    Superdom natuurlijk. Maar ga va nu wel beter checken.
    Ja echt slordig van ze.

    Dus je kon je niet herinneren of je dat kind 40 euro hebt gegeven? Denk als je het echt had gegeven je het je wel kon herinneren hoor. 40 euro is niet weinig geld zoals een paar losse euro’s.

    Ja echt beter op letten. Is echt zonde anders.

  6. #250311
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Straks naar de vrouw en vriend van mn man waarvan de ouders beide aan corona overleden zijn. SubhanAllah.
    Zware tijd voor ze msakien, weet bij zulke dingen ook nooit wat te zeggen.
    Lijkt me ook echt lastig om te condoleren.

    Ook voor hun heftig om mee te maken. Moge Allah ze bijstaan.

  7. #250312
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja echt slordig van ze.

    Dus je kon je niet herinneren of je dat kind 40 euro hebt gegeven? Denk als je het echt had gegeven je het je wel kon herinneren hoor. 40 euro is niet weinig geld zoals een paar losse euro’s.

    Ja echt beter op letten. Is echt zonde anders.
    Nee ik wist niet of er 40 eu uit mijn portemonnee was.

  8. #250313
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Nee van hem alleen beide ouders achter elkaar. Zit nog geen maand tussen.
    Ja dat had ik gehaald. Tas met suiker/koekjes etc.
    Meskin heftig. Allah rzek sbar.
    Rotvirus is het.

  9. #250314
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik heb trouwens nog niemand persoonlijk gecondoleerd met deze corona. Vind dat toch lastig inschatten. Aan de andere kant is het wel een plicht naar je medemoslim.
    Denk een plicht onder de juiste omstandigheden. Neem jezelf niks kwalijk. Nu doe je er juist goed aan het evt niet verder te verspreiden.

    Maar blijft lastig. Mn moeder zei ook, wat moet je nu doen? Iedereen staat er alleen voor nu.... 3azew btieliefoen.

    Allah 3dem l azer is voldoende en het zal verder zeer gewaardeert worden dat je komt.
    En idd ik neem ook altijd tasje mee met suiker en zoetigheid, nootjes, drinken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #250315
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Hebben jullie ook dat constant de deurbel gaat en je constant naar de voordeur kunt lopen omdat je kinderen buiten spelen en constant van alles willen, step, fiets, snoepje...ohnee toch liever skeelers...ik moet plassen...mag ik..[emoji2957]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #250316
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja is ook irritant scheren steeds en met laseren zou het op den duur voorgoed weg moeten blijven

    Trouwens las net dat je zei dat je vriendin haar wenkbrauwen ook altijd zo laat doen. Bedoel je hennabrows? Op die foto bij mij was het zonder. Dat doe ik gewoon met die anastacia dipbrown.
    Ben er nu wel handiger in geworden zelf
    Ja gewoon op zo'n manier, bijtekenen doet ze idd en soms dan ik denk hennabrows, weet t niet precies. Maar moest gelijk aan haar denken met die foto.

    Ik gebruik de laatste tijd als ik make-up doe alleen dit, kamt het ook gelijk een soort van:

  12. #250317
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Meskin heftig. Allah rzek sbar.
    Rotvirus is het.
    Ameen!

    Ja! Voor de ene zo erg en voor de ander een onschuldig griepje. Niet te pijlen dat virus.
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Denk een plicht onder de juiste omstandigheden. Neem jezelf niks kwalijk. Nu doe je er juist goed aan het evt niet verder te verspreiden.

    Maar blijft lastig. Mn moeder zei ook, wat moet je nu doen? Iedereen staat er alleen voor nu.... 3azew btieliefoen.

    Allah 3dem l azer is voldoende en het zal verder zeer gewaardeert worden dat je komt.
    En idd ik neem ook altijd tasje mee met suiker en zoetigheid, nootjes, drinken.
    Ja ik vind een telefoontje moet ook voldoende zijn in deze tijd.. mensen moeten daar ook begrip voor hebben

    Ja moet wel altijd iets mee hè sowieso suiker
    Heb gewone pakken suiker. Die lange vind je hier toch niet
    Happiness is an inside job


  13. #250318
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Lijkt me ook echt lastig om te condoleren.

    Ook voor hun heftig om mee te maken. Moge Allah ze bijstaan.
    Ameen
    Ja belangrijkste mensen in je leven, dat is echt pijnlijk om zo iemand te verliezen

    Hoe voel jij je nu trouwens.. geen klachten meer?
    Happiness is an inside job


  14. #250319
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja gewoon op zo'n manier, bijtekenen doet ze idd en soms dan ik denk hennabrows, weet t niet precies. Maar moest gelijk aan haar denken met die foto.

    Ik gebruik de laatste tijd als ik make-up doe alleen dit, kamt het ook gelijk een soort van:

    Aah oké, want hennabrows vind ik wel veel mooier eruit zien, dan wanneer ik het zelf doe natuurlijk

    Ja borsteltje is altijd fijn ook om dat product van die stift goed te verspreiden.

    Gebruik deze al best lang van Anastasia. echt ook hele fijne.

    Happiness is an inside job


  15. #250320
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Denk een plicht onder de juiste omstandigheden. Neem jezelf niks kwalijk. Nu doe je er juist goed aan het evt niet verder te verspreiden.

    Maar blijft lastig. Mn moeder zei ook, wat moet je nu doen? Iedereen staat er alleen voor nu.... 3azew btieliefoen.

    Allah 3dem l azer is voldoende en het zal verder zeer gewaardeert worden dat je komt.
    En idd ik neem ook altijd tasje mee met suiker en zoetigheid, nootjes, drinken.
    Ik bedoel dat het in de praktijk lastig is. Je kent iemand goed bv en een naaste dierbare overlijd. Dan voelt het gewoon raar om niet te gaan snap je. Terwijl je enkel de richtlijnen wil volgen en wat dacht je van mensen die zelf liever geen bezoek ontvangen uit angst en die dat niet goed durven aan te geven.

    Daar lijkt het wel op. Ieder op zichzelf. In Marokko begreep ik dat ze geen wassing krijgen en rechtstreeks worden begraven door overheid. Mensen daar melden zich ook niet bij een dokter en kiezen ervoor thuis uit te zieken. Uit angst.