1. #256621
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Het is btw niet dat ik oude koeien uit de sloot haal, maar ik merk dat als je eenmaal de grens voorbij bent gegaan, er iets in mij knapt waardoor ik mezelf niet volledig meer bij je kan zijn.

    Ik ben btw iemand die zich jammer genoeg/gelukkig veel in detail herinnert. Ik kan mezelf zo terug de tijd in katapulteren en de beelden van een moment (omgeving/kledij/gedragingen/), bijbehorende emoties, etc compleet herinneren.
    Dat zorgt er dan soms ook voor dat ik moeite heb met iets los te laten en te zeggen 'vergeten en vergeven'.
    Hahaha, dit is dus waarom ik liever mensen achter me laat. Ik kan echt niet acteren en door mijn afstandelijkheid zal het zinloos zijn. En als ik niet oprecht tegen je kan zijn is het zinloos. Vertrouwen is weg dan kan de persoon dus ook weg.
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #256622
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja ben ik me al van bewust en roddels houd maar op. En ze voeren echt een eenheid he. Ze hebben ook altijd mot met andere nichtje lees nichtje van 17 en zij zijn eind 30! Zijn ze samen op gaan slaan toen haar vader er niet was (dus hun broer)
    Ze horen zich echt te schamen, volwassen vrouwen die een tiener zo behandelen. Het is gewoon een kind.
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #256623
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Denk dat ik als asfoureh hier ook over gevraagd zal worden maar ik geef mensen echt nooit een tweede kans. Maar dan moet je het echt bont hebben gemaakt, zie namelijk onzinnige dingen door de vingers en ben chill. Maar mijn probleem is dat ik niet vergeef en vergeet. En daarom wil ik diegene niet meer in mijn leven en omdat ik van mening ben dat bepaalde mensen niet veranderen. Dit geldt ook voor familie, zoals iemand al gezegd heeft: familie kan toxic zijn. En familie is niet altijd perfect, zij kunnen de grootste bron van stress en zelfs afgunst zijn. Als het dus nodig is dat ik bepaalde familie leden uit mijn leven moet bannen doe ik dat ook. Lig er nooit van wakker wat anderen over mij vinden, wil een rustig drama vrij leven behouden en daar ga ik ver voor.

    Blijf je er zo dan niet juist mee bezig? Je noemt allerlei bad vibes op, toxic, afgunst, pijn, verdriet, angst. Dit zijn allemaal redenen voor jou om iemand op afstand te houden en nooit een 2e kans te geven.

    Zijn die personen dat waard denk ik dan. Dat ze zoveel stress bij jou veroorzaken.

  4. #256624
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Sorry Praline maar jouw tantes zijn gewoon mesmoumat als ik t zo lees. Wauw, met z'n 2 op hun 17 jarige nichtje inslaan?

    Hoop echt dat ze goede klappen hebben gekregen van hun broer.

  5. #256625
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Blijf je er zo dan niet juist mee bezig? Je noemt allerlei bad vibes op, toxic, afgunst, pijn, verdriet, angst. Dit zijn allemaal redenen voor jou om iemand op afstand te houden en nooit een 2e kans te geven.

    Zijn die personen dat waard denk ik dan. Dat ze zoveel stress bij jou veroorzaken.
    Nee, zodra ik klaar ben met iemand is het alsof je nooit bestaan hebt voor me. Daarom geef ik ook nooit meerdere kansen. In mijn ogen is het gewoon vragen om weer bedrogen te worden. Zo’n persoon hou ik (in vrede) liever op afstand. Maar stel ik zou net als jij vergeven..ik vergeet niks. Dat is mijn probleem. Het gaat malen in mijn hoofd en kan niet normaal doen of oprecht zijn. En dat maakt het dus voor mij zinloos. Liever in vrede uit elkaar.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #256626
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    2 jaar geleden alweer. Een van m'n mooiste tripjes[emoji3590]





    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  7. #256627
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Twee jaar alweer Freya??!!! Waar blijft de tijd!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #256628
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Vorige week 23 graden en gisteren smeltende sneeuw en hagel bij ons. Wat een weer
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #256629
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Vorige week 23 graden en gisteren smeltende sneeuw en hagel bij ons. Wat een weer
    Hahaha, hier ook. April doet wat hij wil.

    Ik kom van een kinderopvang. Ik had er een rondleiding.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #256630
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahaha, hier ook. April doet wat hij wil.

    Ik kom van een kinderopvang. Ik had er een rondleiding.
    En hoe was het? Ik moet eigenlijk ook op zoek, hier moet je ook altijd zoeken vanaf je zwanger bent. Maar ik weet het eigenlijk niet. Mijn man is er geen voorstander van.
    Ik zou pas in januari terug verder doen met mn studies en stage. En ik hoop dat misschien mijn mama dan kan oppassen of dat mijn man een dag per week ouderschapsverlof zou kunnen opnemen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #256631
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Nee, zodra ik klaar ben met iemand is het alsof je nooit bestaan hebt voor me. Daarom geef ik ook nooit meerdere kansen. In mijn ogen is het gewoon vragen om weer bedrogen te worden. Zo’n persoon hou ik (in vrede) liever op afstand. Maar stel ik zou net als jij vergeven..ik vergeet niks. Dat is mijn probleem. Het gaat malen in mijn hoofd en kan niet normaal doen of oprecht zijn. En dat maakt het dus voor mij zinloos. Liever in vrede uit elkaar.
    Ja dan wordt 't idd een probleem als je niet kan vergeten en vervolgens gaat malen. Ik bedoel ook dat dat malen dan niet de moeite waard is. Vreet alleen maar energie en wakkert negativiteit aan.

  12. #256632
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahaha, hier ook. April doet wat hij wil.

    Ik kom van een kinderopvang. Ik had er een rondleiding.
    En, zie je er tegenop?

  13. #256633
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    2 jaar geleden alweer. Een van m'n mooiste tripjes[emoji3590]





    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    NY blijft indrukwekkend vind ik.
    Time flies ja.

  14. #256634
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    En hoe was het? Ik moet eigenlijk ook op zoek, hier moet je ook altijd zoeken vanaf je zwanger bent. Maar ik weet het eigenlijk niet. Mijn man is er geen voorstander van.
    Ik zou pas in januari terug verder doen met mn studies en stage. En ik hoop dat misschien mijn mama dan kan oppassen of dat mijn man een dag per week ouderschapsverlof zou kunnen opnemen.
    Oh, waarom ben je er geen voorstander van? Je kan het ook beperken naar maar 2 daagjes en de rest van de dagen verdelen onder jouw man en mama.

    De kinderopvang was wel goed, maar zaten alleen maar allochtonen. Ik wil niet dat mijn kind al met een taalachterstand begint... dus ik ga van de dag ook nog wel wat andere plekken bezoeken.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    En, zie je er tegenop?
    Hahaha nee, ik ben thuiszitten zo zat en ga vandaag weer serieus solliciteren nu ik nog geen buik heb.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #256635
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahaha, hier ook. April doet wat hij wil.

    Ik kom van een kinderopvang. Ik had er een rondleiding.
    Haha...is dat niet wat onwerkelijk bij je eerste kindje? Zou achteraf gezien alles best vinden. [emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran