1. #262351
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik ben ook bezig met een feestje te plannen hihi.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Oeh leuk, voor wat?


    Allahi shafeeh praline. Hier hebben ze het beiden nog nooit gehad, geen ervaring mee

  2. #262352
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Eerste bestelling is de deur uit, nog één en dan ga ik met m'n vriendin richting Amsterdam. Doen we elk jaar in de zomervakantie, een dagje Amsterdam. En dan daar ergens eten

  3. #262353
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Pas op dat hij veel krabt, ze kunnen er blijvende littekens van krijgen. Mijn zoontje heeft ze ook gehad en krabte zich echt kapot Beterschap!
    Hij krabt het echt nauwelijks, omdat ik heb gezegd dat het dan erger zal worden. Maar tegelijkertijd moet ik wel alles uit de kast trekken om die jeuk iets weg te nemen voor em

    Dat havermout badje heeft top gewerkt!
    Heb hem nu een uur niet meer horen zeggen dat het jeukt.
    Ameen! iets waar ze doorheen moeten.
    Happiness is an inside job


  4. #262354
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Tfo 3la feministen

  5. #262355
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Allah y chafih praline. Als het is zoals bij ons was zal je dochtertje het ook krijgen binnen dit en 3 weken want het is echt super besmettelijk!

    Badje met havermout helpt en paracetamol bij koorts of pijn. Bij mij hielp luchtig kleden ook zodat ze niet gingen zweten.
    En nagels kortknippen..
    Gisteren had ik hem idd paracetamol gegeven.
    Ameen, dat badje helpt goed.
    Vanavond even herhalen voor slapen gaan.
    Happiness is an inside job


  6. #262356
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hij krabt het echt nauwelijks, omdat ik heb gezegd dat het dan erger zal worden. Maar tegelijkertijd moet ik wel alles uit de kast trekken om die jeuk iets weg te nemen voor em

    Dat havermout badje heeft top gewerkt!
    Heb hem nu een uur niet meer horen zeggen dat het jeukt.
    Ameen! iets waar ze doorheen moeten.
    Is heel vervelend, fijn dat het helpt!


  7. #262357
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Schoolagenda van €50? Nog nooit gezien of gehoord. De oudste krijgt braaf elk jaar een agenda en meer dan haar naam schrijft ze er niet in. Alles wordt op de laptop en magister bijgehouden. De 2e wou vorig jaar heel graag 1 en die was rond €15. Zo kan ik prijzen van agenda’s herinneren.
    €50 zijn leren organizers prijzen.

    @praline Allah ishafiek jouw zoontje, met een paar dagen is hij ervan af. Volgens mij duurt t ong 2 weken voordat je besmet wordt. Beter dan ben je er ook voor beiden vanaf.

    Je hebt ook zo’n lotion dacht van vsm is ook verkoelend

    Ik moet altijd lachen om die vlogsters/influencers die doen alsof ze in Amerika zijn opgegroeid. ‘You know what I mean?’ Mennnn I can’t handle this en more bla di bla!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #262358
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Het is toch zemelen en zemelenbadje? Maar is vast zelfde, het vocht zal denk ik verkoelend en jeukstillend werken
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #262359
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Het is toch zemelen en zemelenbadje? Maar is vast zelfde, het vocht zal denk ik verkoelend en jeukstillend werken
    Ameen!

    Ik heb vanochtend havermout gebruikt, maar ik heb ook zemelen in huis.
    Vanavond zemelen? Hoop dat het over paar daagjes over is!

    Toevallig heb ik die lotion gehaald bij de Etos net.
    Maar mag er nu niet aankomen van hem, dus even kijken hoe ik het erop ga smeren

    Happiness is an inside job


  10. #262360
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Al die vloggers of kookprinsessen, of social media presterende mensen, youtubers oe zied oe zied.

    Daar heb ik helemaal niks mee en voor iedereen respect maar ik snap niet dat er mensen uren kunnen besteden door te kijken naar een ander zijn gepresenteerde leven.

    Na 3min denk ik echt wat komt er nu?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ik kijk er ook niet echt naar, echt af en toe of als ik iets voorbij zie komen. Het is ook onzin om uren naar een ander te kijken idd, heb ik geeneens tijd voor

    Ik kijk wel naar get ready with me vlogs nu en dan, voor de makeup tutorials/ervaringen omdat je tegenwoordig zo giga veel producten op de markt hebt die je onmogelijk allemaal zelf kan uitproberen. Heb daar wel een paar super producten aan overgehouden. Handig dus.

  11. #262361
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Shifaa inshaAllah praline. Ik dacht dat menthol juist werd afgeraden maar weet 't niet zeker. Jongste heeft t ooit gehad, zus niet. Ze heeft er wel een paar littekens aan overgehouden en ik had een zalfje van de apotheek voor haar toen.

  12. #262362
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Beterschap, Praline.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #262363
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Het is benauwd buiten. Ik ging net echt bijna neer in de Albert Heijn. Nu lekker naar huis en de hele dag niksen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #262364
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    In de stad schoolspullen halen.

    Ze willen bubble thee ipv ijsje. Kende het niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #262365
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb eindelijk, eindelijk mn nieuwe lenzen en meteen in. Ik ben een gelukkig mens!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran