MVC Lid

Reacties
    17.658
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door BelleBeldia Bekijk reactie
    Eerlijkheid loont niet altijd helaas. Persoonlijk zou ik het niet kunnen om zoiets te verzwijgen voor mijn werkgever. Ik vind het stoer en gedurfd van je en wat je zegt het is een harde wereld!

Rug recht en zorg dat je onmisbaar word zodat je na je bevalling en kraamtijd weer aan de slag kunt Allah ya3awnek
    Jawel, kan je wel als het echt goed en merkt dat eerlijkheid niet loont. Komt helemaal goed, amien.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    5.215
    26-06-2015

Waarom doen ze dat heb je enig idee? (Hangen en plakken wanneer je de baby wilt voeden)

Probeer verdeeld over de dag wat tijd afzonderlijk door te brengen met ieder van hun. Echt een op een mama tijd naar gelang wat hun leuk vinden en hun behoeften uiteraard. Boekje voorlezen,puzzelen, knutselen en kleuren voor sommige kleuters is even knuffelen al voldoende.

Misschien dat bovenstaande helpt? Wellicht doe je dit al probeer beetje met je mee te denken
    Volgens mij zijn ze gewoon nieuwsgierig hoe het allemaal gaat en ze willen ook graag helpen en spelen met de baby, maar hij is nog zo klein.
    Hij slaapt ook veel en dan weten ze dat ze hem met rust moeten laten zodat hij niet wakker komt. Dus als hij wakker word, nu is dat bijna alleen voor een voeding, zijn mijn andere kinderen zo blij, maar ze kunnen nog niet veel doen buiten luier of doekjes aangeven of broekje aan doen ect. Ze zijn te klein om hem alleen vast te houden.

Bedankt voor de tips. Nu heb ik enkel energie om te knuffelen, ik probeer wel de baby zoveel mogelijk in zn wiegje of wipstoel te laten als hij slaapt zodat mijn andere kinderen dan even mama tijd hebben, samen knuffelen of in de zetel liggen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    6.600
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hahaha, lekker tuutje van kleine broer verstoppen!

Ja beter zo dan jaloezie. Ze willen gewoon helpen vaak maar ze zijn zo klein nog.
    Als ik de borst geef komen de andere 2 altijd aan mij hangen en plakken, en op de baby zijn wangen duwen ect. Soms krijg ik er wel stress van hoor hahah.
    Hahah ja hier precies zo. Soms idd wel echt gekmakend...Ben je aan het voeden en komen ze beide naast je zitten. Wat niet erg is maar vervolgens gaan ze ruzie maken wie er in het midden mag zitten.. of elkaar irriteren.

Soms ga ik gewoon bewust even ergens anders zitten en alsnog komen ze dan hahahah.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    6.600
    03-04-2011

Cadeau voor een driejarige?

Playmobile, jarenlang plezier en goed voor de fijne motoriek. Klei doet het ook altijd goed of een boeken reeks (goed voor zijn woordenschat)
    Laatste paar dagen spelen we vaker met lego. Miss idd iets van playmobile halen. Hij houdt wel van die kleine friemel dingen. Heeft ook altijd standaard iets in zn hand om vast te houden hahahah. Klei zijn ze ook altijd zoet mee maar heb ik genoeg. Dankje voor t meedenken!

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

MVC Premium

Reacties
    51.546
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Gefeliciteerd Tc!
    Kijk eens aan je begint nog eerder zelfs, zei je toch komt helemaal goed.

Qua salaris altijd onderhandelen idd, ze kwamen bij mij ook aan met je moet nog ervaring opbouwen etc. Uiteindelijk ga ik hetzelfde verdienen als een vriendin die al paar jaar hetzelfde werk doet, dus toch nog hoger in de schaal gekomen.
    Maar ook deels door mn man hoor, was zelf al blij met een baan en die gedachten gang moet je juist niet zo snel hebben/laten merken.
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    5.156
    16-09-2013

TC mabrouk met je nieuwe baan[emoji3060]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    17.658
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Gefeliciteerd Tc!
    Kijk eens aan je begint nog eerder zelfs, zei je toch komt helemaal goed.

Qua salaris altijd onderhandelen idd, ze kwamen bij mij ook aan met je moet nog ervaring opbouwen etc. Uiteindelijk ga ik hetzelfde verdienen als een vriendin die al paar jaar hetzelfde werk doet, dus toch nog hoger in de schaal gekomen.
    Maar ook deels door mn man hoor, was zelf al blij met een baan en die gedachten gang moet je juist niet zo snel hebben/laten merken.
    Ja, zeker een les voor mij dat ik meer uit een baan krijgen door echt te onderhandelen. Mijn tweede dagje alweer vandaag.
    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    TC mabrouk met je nieuwe baan[emoji3060]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dank!
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

山羊

Reacties
    17.167
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, zeker een les voor mij dat ik meer uit een baan krijgen door echt te onderhandelen. Mijn tweede dagje alweer vandaag.
    Dank!
    En, hoe gaat het tot nu?
    InshaAllah heb je het helemaal naar je zin.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    17.658
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    En, hoe gaat het tot nu?
    InshaAllah heb je het helemaal naar je zin.
    Geweldig! Echt een leuk bedrijf, leuke mensen en het werk is ook leuk. Ik mag zelfs 4/5 dagen werken als ik dat wil en ga dus binnenkort van 24 uur naar... ik denk 32 uur. Ik had me echt geen betere baan kunnen wensen.

Hoe is het met jou op werk? Allemaal nog te doen?

山羊

Reacties
    17.167
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Geweldig! Echt een leuk bedrijf, leuke mensen en het werk is ook leuk. Ik mag zelfs 4/5 dagen werken als ik dat wil en ga dus binnenkort van 24 uur naar... ik denk 32 uur. Ik had me echt geen betere baan kunnen wensen.

Hoe is het met jou op werk? Allemaal nog te doen?
    Oh wat fijn zeg, dat scheelt echt ook.
    Je bent gek, blijf lekker bij die 24 joh. Is in jouw geval geloof ik belastingtechnisch nog beter ook.

Gaat goed hoor, nu vakantie maar ga vh weekend ff terug.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    610
    09-03-2021

Fi sabi Allah

MVC Lid

Reacties
    11.933
    06-10-2017

Look how big he is[emoji7]

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    17.658
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh wat fijn zeg, dat scheelt echt ook.
    Je bent gek, blijf lekker bij die 24 joh. Is in jouw geval geloof ik belastingtechnisch nog beter ook.

Gaat goed hoor, nu vakantie maar ga vh weekend ff terug.
    Ik vind werken echt gewoon leuk. Lekker dat je even vakantie hebt gehad, een week toch?

We hebben geen recht op toeslagen en voor ons maakt het niks uit want beiden grootverdieners. Ik had er al wel eens naar gekeken.

MVC Lid

Reacties
    17.658
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Look how big he is[emoji7]

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Wat een cutieeeeeeee! Die oogjes ook.

Kiwi is bijna één jaar en gaat ook echt cadeaus krijgen, hahaha.

MVC Lid

Reacties
    6.994
    26-12-2013

Ik kreeg een uitnodiging om me te laten vaccineren, wat vreemd is, want ik ben verder gezond alhamdoelilaah. De doktersassistente vertelde me dat het aan 3 dingen kon liggen waarom mensen vervroegd worden opgeroepen, of je hebt astma, of overgewicht of je hebt eerder een griepprik gehad. Dus ik vroeg hoe het dan zit met mensen die chronisch ziek zijn of door andere klachten een verzwakt immuunsysteem hebben? Euhm, misschien kan je beter kijken op de site van het rivm.

Wel vaag hoor, want ik val gewoon niet onder de doelgroepen die ze noemde. Ja ok, ik mag wel wat afvallen, maar ben verre van obesitas alhamdoelillaah. Vraag me ook af hoe ze dst registreren, want ik kan me niet herinneren dat ik dat met ze heb besproken.