1. #254866
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    ThisChick

    Bsaha! Ziet er echt heel mooi uit.

    Me like! Mdema van jou of je mama?

    Woellah onze moeders waren echte vrouwen bel ham we chan. Niet wij.

    Is mijn mening, anderen hoeven zich niet aangevallen te voelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Dankjewel. Madamma is van mij.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #254867
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik wil al opnieuw trouwen [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Vanwege het feest? Ik heb geen feest gehad.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #254868
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik wil al opnieuw trouwen [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Haha ik krijg er ook altijd kriebels van!

    Denk dat ik mezelf ga verwennen met een gouden ring of ketting

    Heb je trouwens goeie adresjes in Antwerpen? Wil ik al sowieso een tijdje iets van mooi goud halen voor mezelf.. toch een investering en Marokko wilt ons dit jaar weer niet.
    Happiness is an inside job


  4. #254869
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha ik krijg er ook altijd kriebels van!

    Denk dat ik mezelf ga verwennen met een gouden ring of ketting

    Heb je trouwens goeie adresjes in Antwerpen? Wil ik al sowieso een tijdje iets van mooi goud halen voor mezelf.. toch een investering en Marokko wilt ons dit jaar weer niet.
    Denk je dat Marokko er dit jaar niet in zit?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #254870
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Hele mooie jurken!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #254871
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hele mooie jurken!
    Dankjewel! Ik zal de echte foto’s hopelijk gauw delen, deze zijn meskiena door mama gemaakt en niet heel scherp.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #254872
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Denk je dat Marokko er dit jaar niet in zit?
    Denk dat het weer hetzelfde als vorige jaar wordt. (hoogseizoen)
    Happiness is an inside job


  8. #254873
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik moest gisteren in de stad zijn, dus even langs de wibra en Zeeman geweest. Maar geen witte leggings gevonden. Ook die cupcake potjes niet. Dus hele trip voor niets.

    Ik dacht heb niet de moeite gedaan om tot hier te komen en dan met lege handen naar huis. Dus heb ik een slaapkleedje gekocht en parfum bij de Zeeman hij ruikt naar j'adore van Dior.
    Ze hebben ook leuke babyspullen nu voor meisjes. Voor jongens niet zo wauw. Wel een leuke knuffel meegenomen die een slaapliedje afspeeld.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #254874
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Denk dat het weer hetzelfde als vorige jaar wordt. (hoogseizoen)
    Ja, ik zie het ook niet gebeuren hoor. De kans dat je dit jaar naar Marokko kan is klein. Ga jij elders op vakantie of blijf je in Nederland? Of is het nog te vroeg allemaal om daar nu al over na te denken.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #254875
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik wil ook graag naar Marokko, maar vrees er voor deze zomer ivm corona. Misschien in het najaar?
    Als Marokko geen optie is dan misschien naar Barcelona met de auto. Ik wil gewoon er even op uit. Met zon. Maar heb ook geen zin om maar de helft te kunnen doen wegens corona maatregelen of om vast te zitten.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #254876
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik wil ook graag naar Marokko, maar vrees er voor deze zomer ivm corona. Misschien in het najaar?
    Als Marokko geen optie is dan misschien naar Barcelona met de auto. Ik wil gewoon er even op uit. Met zon. Maar heb ook geen zin om maar de helft te kunnen doen wegens corona maatregelen of om vast te zitten.
    Ik denk ook niet dat Marokko er dit jaar in zit. Maar Spanje is een goeie alternatief. Ik weet alleen niet in welke delen de maatregelen er bijna niet meer zijn. Ik weet bijvoorbeeld dat in Madrid winkels en restaurants gewoon weer open zijn, maar Barcelona? Anders gewoon een ander deel van Spanje. Zo lang je maar even weg bent.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #254877
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Tegen de zomer zal Spanje wel open zijn, onlangs is regio Valencia ook grotendeels open gegaan. Nog wel een avondklok maar om 22.00 pas

    Mooie jurken thischick!

  13. #254878
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, ik zie het ook niet gebeuren hoor. De kans dat je dit jaar naar Marokko kan is klein. Ga jij elders op vakantie of blijf je in Nederland? Of is het nog te vroeg allemaal om daar nu al over na te denken.

    We hopen op Turkije InshaAllah!
    Wilde we vorige jaar al, maar toen werd het ook weer code rood en weet ik het allemaal net voor dat we wilde boeken steeds, dan ben je weer bang ergens vast te komen zitten en daarna toch maar gewoon voor een tripje met auto gekozen. Ik hoop echt dit keer weer niet zo, maar moe7ar
    Happiness is an inside job


  14. #254879
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik denk ook niet dat Marokko er dit jaar in zit. Maar Spanje is een goeie alternatief. Ik weet alleen niet in welke delen de maatregelen er bijna niet meer zijn. Ik weet bijvoorbeeld dat in Madrid winkels en restaurants gewoon weer open zijn, maar Barcelona? Anders gewoon een ander deel van Spanje. Zo lang je maar even weg bent.
    Ik weet het ook niet en het verandert ook om de haverklap. Moesten we gaan zou het last minute zijn en daar ter plaatste hotel boeken.
    Madrid trekt me niet zo, wil graag iets met een zee of natuurlandschap, niet enkel gebouwen.
    Baskenland is ook mooi in Spanje. Veel bergen en natuur. We zien wel. Eerst moet het überhaupt mogelijk zijn, het duurt echt wel al lang nu. Ben er even klaar mee.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #254880
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    We hopen op Turkije InshaAllah!
    Wilde we vorige jaar al, maar toen werd het ook weer code rood en weet ik het allemaal net voor dat we wilde boeken steeds, dan ben je weer bang ergens vast te komen zitten en daarna toch maar gewoon voor een tripje met auto gekozen. Ik hoop echt dit keer weer niet zo, maar moe7ar
    Oh, wat is nu de status van Turkije dan? Volgens mij kan je er wel heen maar dan wel met de nodige testen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'