1. #263911
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Het was rommelig vannacht, maar niet doorgezet.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #263912
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Het was rommelig vannacht, maar niet doorgezet.
    Test 1,2,3...zeg maar.

    Nog eventjes dan. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #263913
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Zo denk ik er ook over. Zogezegde influencers die gewoon geld nodig hebben. Waar is Sherine gebleven met haar bastilla's. Dat was haar passie toch of ging het toch even om het geld? En zo kan ik er nog wel een aantal noemen. Zo nep allemaal.
    Zij levert gewoon een goede bestilla. Dat vind ik dan nog wat anders dan een influencer die zn naam ergens aan verbindt en je voor naam betaalt ipv goed product. Wordt dan gewoon gehyped.
    Zahia idd alleen make up. Vind ik sowiso niet boeiend. Erg he...[emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #263914
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Bsaha Praline, mooi dat het product goed bevallen is. Ik ga m misschien ook halen. Hij past zich dus aan op jouw huidtint als ik het goed begrijp? Wel echt ideaal, ik heb echt moeite met producten halen in de juiste tint.
    Allah ie3tek saha.
    Ja klopt past zich aan en tintje trekt in je huid.
    Las het meest bij die aantal die er niet zo tevreden mee waren dat het vlekken gaf. Heb ik niet gehad. Goed uitsmeren en zorgen dat je gezicht goed schoon is daarvoor. Zoals chaima zelf zei, je raakt of verliefd op het product of je vind het niks. Je kan het ook zelf zien zonder filter bij haar
    Ze heeft ook een toner, vitamindrops etc maar allemaal uitverkocht.
    Happiness is an inside job


  5. #263915
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Test 1,2,3...zeg maar.

    Nog eventjes dan. [emoji4]
    Ik heb de flessen net maar alvast uitgekookt.

    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #263916
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zij levert gewoon een goede bestilla. Dat vind ik dan nog wat anders dan een influencer die zn naam ergens aan verbindt en je voor naam betaalt ipv goed product. Wordt dan gewoon gehyped.
    Zahia idd alleen make up. Vind ik sowiso niet boeiend. Erg he...[emoji2960]
    Ja ok, maar dan nog. Zeg dan niet dat het je passie is blabla. Ook Mohsin had laatst wat reacties die gingen over de reizen en die heeft hij dan natuurlijk verwijderd. Allemaal hetzelfde, ze kunnen niet tegen kritiek en het is een façade.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #263917
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik heb de flessen net maar alvast uitgekookt.

    Spannend! Ben zo benieuwd hoe je het moederschap gaat ervaren.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #263918
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Op national géographic zijn er nieuwe aflevering van die douane op de luchthaven, ben even de naam kwijt.
    Nu is het de luchthaven in rome en die agent van de drugbridage is echt hilarisch, zo droge opmerkingen altijd
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #263919
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Spannend TC inshAllah een makkelijke bevalling!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #263920
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja ok, maar dan nog. Zeg dan niet dat het je passie is blabla. Ook Mohsin had laatst wat reacties die gingen over de reizen en die heeft hij dan natuurlijk verwijderd. Allemaal hetzelfde, ze kunnen niet tegen kritiek en het is een façade.
    Kritiek op zn reizen? Op zich vind ik het mooi te zien dat hij zoiets heeft bereikt met zn ja daar is dat woord...passie.
    Een façade is het vaak wel. De ene week happy getrouwd met de best hubby/manlief ever en de volgende week maakt ze hem zwart om wat dan ook.
    Maar zo n oulfa, vond ik eerder nog grappig...nu ked zini mterba.
    Nep verkoopt gewoon beter. En iedereen hupt mee van de ene hype naar de andere.
    Je content en zogenaamde review kan je zelf beheren en kopen en etc. Velen trappen er met open ogen in. En ka tching voor de influencer.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #263921
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik heb de flessen net maar alvast uitgekookt.

    Gaat je dagelijkse klus worden.

    Btw geen bv?
    Ben niet van de bvmaffia hoor, gewoon nieuwsgierig.[emoji849]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #263922
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Begrijp echt niet waarom mgharba elkaar zo in de gaten houden en de niya van mensen helemaal gaan analyseren. Doen we nooit op deze manier bij niet-marokkanen. Nee alleen bij ons eigen volk. Kijk, kijk, wat nep. En dan hebben mensen opeens gespreksstof, de leven.

  13. #263923
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Spannend TC inshAllah een makkelijke bevalling!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Amien! Ik hoop het ook. Zijn er manieren om het te vermakelijken?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #263924
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Kritiek op zn reizen? Op zich vind ik het mooi te zien dat hij zoiets heeft bereikt met zn ja daar is dat woord...passie.
    Een façade is het vaak wel. De ene week happy getrouwd met de best hubby/manlief ever en de volgende week maakt ze hem zwart om wat dan ook.
    Maar zo n oulfa, vond ik eerder nog grappig...nu ked zini mterba.
    Nep verkoopt gewoon beter. En iedereen hupt mee van de ene hype naar de andere.
    Je content en zogenaamde review kan je zelf beheren en kopen en etc. Velen trappen er met open ogen in. En ka tching voor de influencer.
    Nou inhoudelijk op de reis, enkele mensen die mee zijn geweest en wat dingen hadden. Dan denk ik, jammer dat je dat dan verwijderd in plaats van beantwoord.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #263925
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Gaat je dagelijkse klus worden.

    Btw geen bv?
    Ben niet van de bvmaffia hoor, gewoon nieuwsgierig.[emoji849]
    Moet je dagelijks uitkoken? Dacht eenmalig? Bedoeling is borst, maar heb voor de zekerheid maar wat flessen aangeschaft.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'