1. #260911
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Italië die een green pass gaat invoeren mogelijk. Vanaf maandag. Ik baal er dus van.
    Ja balen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #260912
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja balen.
    Nu aan kijken naar Spanje. Die hebben deze regels nog niet.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #260913
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Wat vinden jullie hier van voor 1 kip?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #260914
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Geniet ervan.
    Dankje
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Eid mubarak!

    Freya ziet er erg relaxed uit. Echt genieten!
    Ja heerlijk, dankjewel
    Citaat Geplaatst door RaffaelloCoco Bekijk reactie
    Eid Mubarak Sa3eed dames! Inshallah hebben jullie een leuke dag gehad!

    Fessia alhamdoulilah, fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Heerlijk freya, geniet van je vakantie.
    Schattig je kids praline en besaha lipstick!
    Dankjewel

  5. #260915
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Heerlijk. Je hebt geluk. Het schijnt maandag in te gaan.
    Heb er even naar gekeken maar binnen zit je toch haast nooit? Alleen buiten

  6. #260916
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heb er even naar gekeken maar binnen zit je toch haast nooit? Alleen buiten
    Is het enkel voor binnen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #260917
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Can't get over this view, adembenemend [emoji7] ijsje was ook zo lekker, met hele pistache stukjes. Vandaag another day at the beach











    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  8. #260918
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Is het enkel voor binnen?
    Ja het moet nog door het parlement maar binnenin restaurants, bars, theaters, bioscoop etc. Nou daar hoef je toch niet te komen. En zo streng zijn ze echt niet. Zou lekker gaan zo lang je verder welkom bent

  9. #260919
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja het moet nog door het parlement maar binnenin restaurants, bars, theaters, bioscoop etc. Nou daar hoef je toch niet te komen. En zo streng zijn ze echt niet. Zou lekker gaan zo lang je verder welkom bent
    Openbaar vervoer ook las ik. Dat maakt het lastig.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #260920
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wat vinden jullie hier van voor 1 kip?
    Dit is volgens mij vooral voor konijnen? Ze hebben denk ik wel meer ruimte nodig, omdat ze ook weleens hun vleugels uitslaan en aan de wandel willen.

  11. #260921
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Mooie foto's freya. Bsahtkoum.

  12. #260922
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    @A: is genoeg ruimte hoor voor 1 kip. Overdag rennen ze dan rond en rond Maghreb gaan ze dat huisje in en moet je het dichtmaken tot de ochtend.
    Ik had een tijdje 6 kippen en een haan, was echt heel leuk. Ze hadden een heel groot huisje voor zichzelf van 6 bij 4 meter denk ik. Maar in dit huis kan dat niet want we hebben geen tuin. Die haan wilde niks weten van de andere kippen en was helemaal verliefd op 1 kip en ze mocht niet verweg van hem. Ze keken elkaar soms echt minutenlang aan, nog nooit zulk lhob gezien bij dieren hahaha.
    Married and children!

  13. #260923
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    @freya: MashaAllah dat water ziet er zo schoon uit. Prachtige fotos, en kan wel zien dat jullie het leuk hebben mashaAllah.
    Married and children!

  14. #260924
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    @A: is genoeg ruimte hoor voor 1 kip. Overdag rennen ze dan rond en rond Maghreb gaan ze dat huisje in en moet je het dichtmaken tot de ochtend.
    Ik had een tijdje 6 kippen en een haan, was echt heel leuk. Ze hadden een heel groot huisje voor zichzelf van 6 bij 4 meter denk ik. Maar in dit huis kan dat niet want we hebben geen tuin. Die haan wilde niks weten van de andere kippen en was helemaal verliefd op 1 kip en ze mocht niet verweg van hem. Ze keken elkaar soms echt minutenlang aan, nog nooit zulk lhob gezien bij dieren hahaha.
    Ik las de vraag als fulltime in het hok. Dan is het toch te krap?

    Grappig om te lezen dat je kippen had. Was vroeger altijd een droom haha. Verse eieren in de ochtend

  15. #260925
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    @ochtendmens, het is voor kipjes. Het heet een "chicken tractor.

    @emiras. Volgens ons is dit ook voldoende groot. Het hok is 2 meter op 2 meter en 1,5 meter hoog. Het is mijn dochter haar kip die ze al heeft sinds het een klein kuikentje was.

    Wij hebben nieuwe buren. Een meisje van 24, ze woont er nog niet want er moet nog veel verbouwd worden. En haar moeder heeft al 3 keer komen aanbellen dat ze het oooh zo zielig voor dat kipje vind. Ze kan er niet naar kijken zo zielig vind ze het. En een keertje heeft ze een hele brief over die kip geschreven en in onze brievenbus gedropt. En ze wonen er nog niet eens he. Daarom dacht ik mss even vragen of anderen er ook zo over denken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ