MVC Lid

Reacties
    618
    26-06-2015

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...-cel~a36bf96d/

Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    يَا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّت قَلْبِي عَلَى دِينِكَ

MVC Lid

Reacties
    45.470
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie

Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    Dit bericht heeft me zo misselijk gemaakt krijg er gewoon rillingen van.
    8 jaar veel te weinig man. Wat een klote systeem
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    618
    26-06-2015

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dit bericht heeft me zo misselijk gemaakt krijg er gewoon rillingen van.
    8 jaar veel te weinig man.
    Ja ik was er ook niet goed van. Je eigen kleinkind, dus hij is ofwel vader van de mama of papa, dat nog een baby is.
    8 jaar betekent dat hij na 4 jaar al met enkelband ofzo vrij kan komen.
    Hopelijk horen ze in de gevangenis wat hij gedaan heeft en bewerken ze hem daar wat.
    يَا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّت قَلْبِي عَلَى دِينِكَ

MVC Lid

Reacties
    156
    06-07-2018

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Leuke kleren Masylia!

Ik had dus jaren last van schilfers, droge hoofdhuid etc, jeuk, korstjes noem maar op. Heb van alles geprobeerd, alle shampoos, appelazijn, havermout, bakingsoda en weet ik t allemaal antiroos van kruidvat, etos, head&shoulders en nog meer. Sinds een maand of 2 was ik met Neutral shampoo + conditioner en kan nu echt zeggen dat het een stuuuuk beter is!! Alhamdolilah. Duurde wel ff dus was niet gelijk de eerste keer, denk dat mn hoofd/haar eraan moest wennen maar echt top
    Dankjewel!

Waar kan je neutral shampoo + conditioner vinden? Ik heb alleen soms wel eens last van roos, maar geen enkel zogenaamde antiroosshampoo werkt. Ik heb het gelukkig niet heel erg, maar soms zie je weleens dat witte kan daar echt niet tegen.

MVC Lid

Reacties
    156
    06-07-2018

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik zie het ook steeds vaker,lijkt net of hun lippeb bevroren zijn ziet er niet uit. Triest.
    Eenden gewoon Ziet er vaak ook zo misvormd uit.. Heb t maar bij een enkeling echt mooi gevonden, maar alsnog zou het risico niet nemen plus het is haram. Wij moeten Allah swt dankbaar zijn om hoe we zijn geschapen en daar niks aan veranderen zolang het niet medisch hoeft/verminkt is.

MVC Lid

Reacties
    156
    06-07-2018

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie

8 jaar is echt super weinig. Dit is toch ziek, zou me niks verbazen als ie vrij komt dat hij weer op pad gaat voor een ander kindje. Deze moet levenslang krijgen smerige pedo. Dat baby'tje moet erg geleden hebben, hartverscheurend dit

MVC Lid

Reacties
    6.917
    21-05-2013

Onderweg naar huis van een bruiloft in Düsseldorf. Chocolademelk is tegen het raam gekomen

nooit geweest

Reacties
    24.163
    22-06-2003

Deze mooie vrouw...
    Moge Allah haar genezen. Ik las het net en was in shock! Maar lhamdoelilah gaat het de goede kant op. Rabbi kbir.

https://www.telegraaf.nl/entertainme...-alweer-hardop
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    156
    06-07-2018

Aah hamdoelilah dat het weer wat beter gaat met Habiba. Zag de aflevering gisteren, kreeg er gewoon tranen van

MVC Lid

Reacties
    3.504
    26-12-2013

Meskiena

Allaahi chafiha ameen. Inderdaad een mooi mens masha allaah.

MVC Lid

Reacties
    3.504
    26-12-2013

Wie was hier bezig met haar haren gezond maken? Onderdekoffer jij toch? En Juno? Ik kan me iets herinneren van shea moisture producten enz, vind je dat het helpt?

Sinds de geboorte van mijn dochter valt mijn haar heel erg uit, wat normaal is. Maar ik krijg zelfs kale plekken en mijn haar voelt zoo stug. Ik moet er nodig iets aan gaan doen.

DroomSter

Reacties
    6.661
    25-07-2012

Ochtendmens: ik zou eerder castorolie en/of neemolie gebruiken in combinatie met rozemarijnoliedruppels. Vooral van dat laatste is het bewezen dat het de haaruitval kan verminderen. Rozemarijnolie kun je halen bij de tuinen en t zit in een klein flesje. Je moet het druppelen in een andere olie (bijv castorolie) en dan in je haar doen.

Pepermintolie of lavendelolie wordt ook gebruikt tegen haaruitval.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    3.504
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ochtendmens: ik zou eerder castorolie en/of neemolie gebruiken in combinatie met rozemarijnoliedruppels. Vooral van dat laatste is het bewezen dat het de haaruitval kan verminderen. Rozemarijnolie kun je halen bij de tuinen en t zit in een klein flesje. Je moet het druppelen in een andere olie (bijv castorolie) en dan in je haar doen.

Pepermintolie of lavendelolie wordt ook gebruikt tegen haaruitval.
    Chukran! ik ga daar naar op zoek.

Ik heb alleen ook heel erg last van pluis en klitten. Pff nog nooit zulk gek haar gehad.

DroomSter

Reacties
    6.661
    25-07-2012

Graag gedaan! Hahah ik had na de bevalling ook echt gek haar, ik zag het gewoon in de klit gaan ofzo heel raar. Gekke klitten en droog.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    6.917
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie was hier bezig met haar haren gezond maken? Onderdekoffer jij toch? En Juno? Ik kan me iets herinneren van shea moisture producten enz, vind je dat het helpt?

Sinds de geboorte van mijn dochter valt mijn haar heel erg uit, wat normaal is. Maar ik krijg zelfs kale plekken en mijn haar voelt zoo stug. Ik moet er nodig iets aan gaan doen.
    Shea moisture was meer voor de krullen. Merk niet heel veel verschil. Maar heb mijn haar ook heel kort geknipt.

Mijn haar is nog steeds niet wat het was en denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren maar dit heeft wel geholpen bij mij. Het stinkt wel en vergt ook wel discipline. Je moet het namelijk 3x per week in je haar doen en dan mee slapen.

En verder bloed laten prikken en laten checken op tekorten.

Stap nu over!