1. #252976

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Precies! Heel veel woorden lijken op Arabische woorden. Soms doe ik terug spoelen van wat, heb ik het goed gehoord?
    Atiya zal je dan vast ook leuk vinden, mocht je die niet gezien hebben.
    En idd niet 1 mln afleveringen.

    Nee denk idd sowieso Istanboel en DNA verder een all inclusieve met een leuke omgeving. Kids he...
    Haha ja leuk he
    Nee nog niet gezien maar wel over gehoord die is ook nog bezig. Ga die later bekijken ik hou ervan als ik direct op eigen tempo alle afl. kan checken ipv maanden wachten voor een seizoen of elke week. Zoals la casa seizoen 5 komt pas ergens in augustus zo lang. Dan ben ik toch alles al vergeten joh.

    Ja kids willen inderdaad zon zee strand haha. Ook wel lekker hoor als ontspanning, maar ik ben dat na 2 dagen zat vind dingen doen tijdens vakantie veel leuker. Maar ik ben echt zo een actief druk type


  2. #252977
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Wat vinden jullie van dit wandmeubel?


  3. #252978
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Er zijn ook ouders die letterlijk geen kant op kunnen, maar geen vitaal beroep. Nu ik terugdenk toen met de 1e lockdown denk ik ook wauw ik heb gewoon veel teveel hooi op mijn vork genomen. En werken en thuisschool etc etc. Je wordt voor een duivels dilemma gezet. Je inkomen behouden of de boel de boel laten. Ja wat dan, zonder inkomen kun je ook je vaste lasten niet betalen etc etc.
    Ja daar is ook wat voor te zeggen natuurlijk.

  4. #252979

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Wel grappig dat ze niet gedacht hebben aan het feit als je supermarkt om 20.15 laat sluiten dat het nog drukker wordt in middagen en na werk rond 6/7. Normaal is het dan rustig want mensen hebben nog hele avond nu zal het tot 8 chaos worden. Ook niet bepaald coronaproof.



  5. #252980
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Wel grappig dat ze niet gedacht hebben aan het feit als je supermarkt om 20.15 laat sluiten dat het nog drukker wordt in middagen en na werk rond 6/7. Normaal is het dan rustig want mensen hebben nog hele avond nu zal het tot 8 chaos worden. Ook niet bepaald coronaproof.


    Ja dat zei ik ook al.
    Hoe we hiervoor bezig waren, ging juist de goede kant op, dat bleek ook uit de cijfers.
    Maar we zullen zien of dit iets zal opleveren. Heb eigenlijk nu zoiets van ze doen maar en kijk ook t liefst zo min mogelijk naar t nieuws.

    We hadden trouwens laatst bezoekje van de politie gehad bij mn moeder. Ze kwamen checken of we er niet met ze meerdere waren..
    Weet wel dat het door de buurvrouw komt. Zodra mn moeder gezelschap heeft, veranderd ze in een monster.
    Happiness is an inside job


  6. #252981
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Nog niet gezien thanks voor de tip. Kijk je een serie nu op dit moment? Ik kijk sadakatsiz die nog bezig is ook wel een leuke. Verder cukur beetje op afgehaakt is saai geworden en hercai al helemaal

    Sadaktisz ben ik ook mee bezig. Heb de laatste paar afleveringen nog niet gezien, maar daar ga ik vandaag aan beginnen. Hercai is langdradig idd, na 48 wilde ik eigenlijk niet meer, maar toch benieuwd hoe het verhaal ging. En de laatste 50 t/m 55 super spannend, dat overdreven gejank van Reyan spoel ik gewoon door. Oefff. Maar tis echt de moeite om het weer op te pakken. Verder kijk ik baraj, ook wel goed. Dogdugun is ook vet, nog niet af. Heb je kordugum al gezien op netflix? Rot einde maar wel de moeite waard.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  7. #252982
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja dat zei ik ook al.
    Hoe we hiervoor bezig waren, ging juist de goede kant op, dat bleek ook uit de cijfers.
    Maar we zullen zien of dit iets zal opleveren. Heb eigenlijk nu zoiets van ze doen maar en kijk ook t liefst zo min mogelijk naar t nieuws.

    We hadden trouwens laatst bezoekje van de politie gehad bij mn moeder. Ze kwamen checken of we er niet met ze meerdere waren..
    Weet wel dat het door de buurvrouw komt. Zodra mn moeder gezelschap heeft, veranderd ze in een monster.
    Hebben de politie niks gedaan dan?
    Bedoel kids tellen toch ook mee sinds een tijdje. Of ben je alleen geweest?
    Wel erg zulke buren bah.

  8. #252983

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja dat zei ik ook al.
    Hoe we hiervoor bezig waren, ging juist de goede kant op, dat bleek ook uit de cijfers.
    Maar we zullen zien of dit iets zal opleveren. Heb eigenlijk nu zoiets van ze doen maar en kijk ook t liefst zo min mogelijk naar t nieuws.

    We hadden trouwens laatst bezoekje van de politie gehad bij mn moeder. Ze kwamen checken of we er niet met ze meerdere waren..
    Weet wel dat het door de buurvrouw komt. Zodra mn moeder gezelschap heeft, veranderd ze in een monster.
    Ja ze hebben het vanaf het begin niet effectief genoeg aangepakt en nu is het uit de hand gelopen. Pas als aller laatste testen met reizigers bijv. Dat was hoogstwrs de grootste bron van besmetting geweest maargoed.
    Dit gaat niks opleveren denk niet dat het nu ineens vermindert puur om avondklok. Ik volg het verder ook niet meer helemaal klaar mee. Als dit jaren doorgaat, hebben we dadelijk allemaal depressie.

    Nee joh, zo je zou maar zulke buren hebben zeg. Mensen zijn echt walgelijk geworden. Maar nu mag je hier in NL tenminste maar 1 persoon ontvangen vanaf vrijdag. Wat zijn de regels in België eigenlijk nu?



  9. #252984

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Sadaktisz ben ik ook mee bezig. Heb de laatste paar afleveringen nog niet gezien, maar daar ga ik vandaag aan beginnen. Hercai is langdradig idd, na 48 wilde ik eigenlijk niet meer, maar toch benieuwd hoe het verhaal ging. En de laatste 50 t/m 55 super spannend, dat overdreven gejank van Reyan spoel ik gewoon door. Oefff. Maar tis echt de moeite om het weer op te pakken. Verder kijk ik baraj, ook wel goed. Dogdugun is ook vet, nog niet af. Heb je kordugum al gezien op netflix? Rot einde maar wel de moeite waard.
    Ja vind wel leuke serie. Asya is gelukkig niet zo een jankerd. Ben ook nog niet zo ver pas begonnen met kijken.
    Nou vind er niks spannends meer aan. Dat Dilshah ineens weer leeft gaat nergens over. Ik was er al klaar mee toen Aslan opeens wel bleek te leven en die hoogstwrs terugkomt met nieuwe acteur zehma verandert na dat ongeluk. Echt dom ze hebben hele verhaal verpest. Had liever gehad dat na al die geheimen gewoon een einde van maakten.
    Kordugum trekt me om een of ander reden niet echt, dus kans is klein dat ik die ga kijken haha. Baraj kende ik nog niet zal t wel eens checken. Maar heb echt zoveel wat ik nog moet kijken en lijst wordt maar langer, terwijl ik er echt niet tijd voor heb altijd



  10. #252985
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Wie heeft ervaring met een ijzer infuus?

    Morgen heb ik insha allaah dat baarmoeder onderzoek in het ziekenhuis en uit het bloedonderzoek was al gebleken dat mijn ijzer heel laag is, ook mijn ijzer reserve is bijna 0. Kan ik ter plekke een ijzer infuus vragen of moeten ze dan weer eerst bloedprikken en een nieuwe afspraak maken? De huisarts heeft in haar verwijzing wel gevraagd om ook te kijken naar een verklaring voor mijn ijzer tekort. Ik zou het zo fijn vinden als ze morgen direct wat aan mijn ijzer kunnen doen.

  11. #252986
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie heeft ervaring met een ijzer infuus?

    Morgen heb ik insha allaah dat baarmoeder onderzoek in het ziekenhuis en uit het bloedonderzoek was al gebleken dat mijn ijzer heel laag is, ook mijn ijzer reserve is bijna 0. Kan ik ter plekke een ijzer infuus vragen of moeten ze dan weer eerst bloedprikken en een nieuwe afspraak maken? De huisarts heeft in haar verwijzing wel gevraagd om ook te kijken naar een verklaring voor mijn ijzer tekort. Ik zou het zo fijn vinden als ze morgen direct wat aan mijn ijzer kunnen doen.

    Iemand ervaring?
    Ja 2 famillieleden hadden een allergie ervoor en waren ernstig ziek geworden en moesten zelfs opgenomen worden. Ken ook een andere dame, bij haar had het goed geholpen.
    Allergie komt trouwens niet heel vaak voor volgens mij, maar zou toch even navragen.
    Erg dat het zo laag is, zou dat door voeding komen of neemt je lichaam ijzer gewoon niet goed op. InchaAllah sterk je snel aan!
    Married and children!

  12. #252987
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie heeft ervaring met een ijzer infuus?

    Morgen heb ik insha allaah dat baarmoeder onderzoek in het ziekenhuis en uit het bloedonderzoek was al gebleken dat mijn ijzer heel laag is, ook mijn ijzer reserve is bijna 0. Kan ik ter plekke een ijzer infuus vragen of moeten ze dan weer eerst bloedprikken en een nieuwe afspraak maken? De huisarts heeft in haar verwijzing wel gevraagd om ook te kijken naar een verklaring voor mijn ijzer tekort. Ik zou het zo fijn vinden als ze morgen direct wat aan mijn ijzer kunnen doen.
    Paar jaar geleden gehad. Kon niet tegen die zware pillen. Ijzerinfuus is zoveel makkelijker en sneller.
    Shifa insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #252988
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Geen ervaring met een ijzerinfuus. Misschien even je huisarts bellen? Kan ze voor jou bemiddelen mocht dat nodig zijn. Kan me zo voorstellen dat je gelijk geholpen wilt worden.

    Beterschap
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #252989
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie heeft ervaring met een ijzer infuus?

    Morgen heb ik insha allaah dat baarmoeder onderzoek in het ziekenhuis en uit het bloedonderzoek was al gebleken dat mijn ijzer heel laag is, ook mijn ijzer reserve is bijna 0. Kan ik ter plekke een ijzer infuus vragen of moeten ze dan weer eerst bloedprikken en een nieuwe afspraak maken? De huisarts heeft in haar verwijzing wel gevraagd om ook te kijken naar een verklaring voor mijn ijzer tekort. Ik zou het zo fijn vinden als ze morgen direct wat aan mijn ijzer kunnen doen.
    Ik dacht, als ik me niet vergis, dat Asfoureh al een ijzerinfuus gehad heeft.
    Ik moet nu tabletten innemen. Ben benieuwd. Laatste keer kreeg ik van die pillen groene diaree, dit zijn nu andere.

    Ik denk voor je meteen te helpen dat ze gaan beginnen met ijzertabletten en eens de nieuwe bloedresultaten binnen zijn en het echt veel te laag is, of de ijzertabletten hun werk niet goed doen, ze dan over gaan op een infuus. Is ook te zien hoe oud je bloedresultaten al zijn. Zo raar dat ze snel nog niets gestart zijn van behandeling, hoe lang heb je de resultaten al? Khair inchallah.

    Ik heb wat opgezocht omdat ik ook een ijzer tekort heb nu. En dus noten, boten etc moet je eerst laten weken in water, dan neemt je lichaam er veel meer ijzer uit. Ook ijzerrijke voeding eten in combinatie met vitamine C, dus veel verse sinaasappelsap drinken.
    Allah y chafik inchallah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #252990
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hebben de politie niks gedaan dan?
    Bedoel kids tellen toch ook mee sinds een tijdje. Of ben je alleen geweest?
    Wel erg zulke buren bah.
    Nee, waren 2 hele vriendelijke agenten.
    Was er wel met mn dochtertje, maar ze zagen al dat er geen sprake was van overlast, dus ze vonden het al vreemd.
    Ja, in het begin gingen we er nog op in, maar nu negeren we haar volkomen. Ze doet van die dingen stiekem, die daar niemand zou doen.

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ja ze hebben het vanaf het begin niet effectief genoeg aangepakt en nu is het uit de hand gelopen. Pas als aller laatste testen met reizigers bijv. Dat was hoogstwrs de grootste bron van besmetting geweest maargoed.
    Dit gaat niks opleveren denk niet dat het nu ineens vermindert puur om avondklok. Ik volg het verder ook niet meer helemaal klaar mee. Als dit jaren doorgaat, hebben we dadelijk allemaal depressie.

    Nee joh, zo je zou maar zulke buren hebben zeg. Mensen zijn echt walgelijk geworden. Maar nu mag je hier in NL tenminste maar 1 persoon ontvangen vanaf vrijdag. Wat zijn de regels in België eigenlijk nu?


    Ja inderdaad, ben blij dat ze dat nu wel ingevoerd hebben

    Maar die avondklok de meeste besmettingen ontstaan in de huiselijke sfeer dus die avondklok zal zo goed als niets uitmaken.
    Het gaat om afstand en ventileren.
    Ja indd, mij maakt het ook niet uit. S avonds ga ik nauwelijks weg. Juist overdag

    Ook maar 1 contact sinds tijdje, maar dacht dat kinderen niet mee telde.
    Ze had denk ik gehoopt dat we daar met zn meerdere waren
    Happiness is an inside job