1. #234601
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Och ja ena nsit ge3 lol. Ben wel benieuwd naar haar jurk.
    Haha we think alike..ik heb dat ook soms Juno, vooral met die hitte denk ik pfff hla 7ala.
    Maar is shaytan idd.

    Kan wel in marokko als je bv maatje groter broek pakt, zolang die maar niet plakt zeg maar, maar in marokko draag ik vooral jurken,abaya's, jellaba's.
    Hier draag ik trouwens ook geen dikke jas erover he. Soms zelfs zonder mouwen en dan een hele lichte overjas, dus echt van dunne koele stof.
    Ze had een mooie jurk en mooie tiara en koelsie mooj.

    Droeg eerder wel jlalleb en abayat...maar mn voorkeur is toch een broek. Een jellaba of jurk moet weer een legging onder...ook warm....[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #234602
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ze had een mooie jurk en mooie tiara en koelsie mooj.

    Droeg eerder wel jlalleb en abayat...maar mn voorkeur is toch een broek. Een jellaba of jurk moet weer een legging onder...ook warm....[emoji18]
    Ik vond haar ook ontzettend mooi, zo naturel vooral.
    In dat geval zou ik er gewoon een langere top bij dragen.
    Ik heb het niet zo met broeken in marok..volgens mij heb ik gewoon trauma opgelopen van bepaalde toiletten daar.

  3. #234603
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Ik vond het wel stoer dat meghan kennelijk wat zeggenschap heeft gehad in het hele programma. Geen saaie Engelse bruiloft, maar ook haar Afro Amerikaanse achterban was genoeg te zien. Best wel revolutionair toch, gezien alles zo strikt gedirigeerd wordt in het koningshuis.


    Asfoureh mooi die palazzo broeken. Ik hou er ook van, lekker luchtig in de zomer en je kan het aardig combineren.

  4. #234604
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vond haar ook ontzettend mooi, zo naturel vooral.
    In dat geval zou ik er gewoon een langere top bij dragen.
    Ik heb het niet zo met broeken in marok..volgens mij heb ik gewoon trauma opgelopen van bepaalde toiletten daar.
    [emoji23]toiletten zegt ze....
    Volgende keer neem ik kaplaarzen mee...fdi7a gewoon die toiletten.

    Terug naar meghan.
    Ja ze was echt een plaatje.
    Maar ik kreeg een knoop in mn maag van haar mama....bkat fiya.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #234605
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vond het wel stoer dat meghan kennelijk wat zeggenschap heeft gehad in het hele programma. Geen saaie Engelse bruiloft, maar ook haar Afro Amerikaanse achterban was genoeg te zien. Best wel revolutionair toch, gezien alles zo strikt gedirigeerd wordt in het koningshuis.


    Asfoureh mooi die palazzo broeken. Ik hou er ook van, lekker luchtig in de zomer en je kan het aardig combineren.
    En hoe Harry traantjes wegpinkte toen hij zn 3rossa zag...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #234606
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vond haar ook ontzettend mooi, zo naturel vooral.
    In dat geval zou ik er gewoon een langere top bij dragen.
    Ik heb het niet zo met broeken in marok..volgens mij heb ik gewoon trauma opgelopen van bepaalde toiletten daar.
    Ja echt prachtig hoe ze opgemaakt is. Zo natuurlijk, je kon haar sproeten zelfs nog zien [emoji7]

  7. #234607
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ramadan moubarek allemaal! Een gezegende maand en moge Allah onze vasten accepteren en onze gebeden verhoren. Allahoema Amien.

  8. #234608
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji23]toiletten zegt ze....
    Volgende keer neem ik kaplaarzen mee...fdi7a gewoon die toiletten.

    Terug naar meghan.
    Ja ze was echt een plaatje.
    Maar ik kreeg een knoop in mn maag van haar mama....bkat fiya.

    Ik zie mezelf al staan hyperventileren met mn mooie palazzo boven dat ding. Behda jurk kan je helemaal omhoog doen.
    Kaplaarzen is een goede, maar die kun je niet overal mee naartoe nemen lol.

    Hun leven zou mseken zoveel makkelijker zijn als ze gewoon overal normale potten zouden plaatsen.

    Hlas bkat fik, haar dochter is getrouwd met een prins he

  9. #234609
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ramadan moubarek allemaal! Een gezegende maand en moge Allah onze vasten accepteren en onze gebeden verhoren. Allahoema Amien.
    Allahuma ameen.
    Wa iyaaki.

  10. #234610
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik zie mezelf al staan hyperventileren met mn mooie palazzo boven dat ding. Behda jurk kan je helemaal omhoog doen.
    Kaplaarzen is een goede, maar die kun je niet overal mee naartoe nemen lol.

    Hun leven zou mseken zoveel makkelijker zijn als ze gewoon overal normale potten zouden plaatsen.

    Hlas bkat fik, haar dochter is getrouwd met een prins he
    Ze zeggen zehma dat een gat in de grond en hurken hygienischer is....ik zie dat niet zo.
    Maar dan is een jurk wel makkelijker.

    Prins of sloeber...je dochter is je dochter he...maar zo voelde ik het he...
    Prins Charles deed nog zn best met haar enzo en voor de rest was ze wat verloren.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #234611
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Goedemorgen all

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #234612
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Ik vond de jurk van Meghan niet mooi. Vooral bij de armen dacht ik is dit wel goed gemeten?
    Haar gehele verschijning was wel prachtig. Harry mocht echter wel een beetje gel in zijn haar doen.

  13. #234613
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Goedemorgen all
    Dag Dal, hoe gaat het met de Ramadan? Dag vier alweer.
    Ik wilde een ramadankalender maken...maar niet aan toe gekomen.
    Heb er gisteren een besteld. Zag m toevallig.

    Hrs...zag je dat ook bij de armen? Maar ik ben geen kenner ofzo en ik denk dandat ze bij Givenchy ook wel weten wat ze doen....althans als je dat soort prijzen vraagt dan moet het wel perfect zijn.
    Die halterjurk vond ik ook wel ok.

    Kwamen haar schouders nooi in uit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #234614
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik had al zoiets verwacht, het moet kuis zijn zehma. Maar eerlijk is eerlijk berer zo'n jurk dan dat je je navel bijna ziet en bij sommige die kwebbelende bovenarmen. Daar zal deze mooie bruid geen last van hebben maar jullie weten wat ik bedoel.

    Ik stoorde me niet aan de mouwen, denk dat ze niet tot de polsen wou anders leek t een non. Trouwens deze jurk deed me heel erg denken aan die van Maxima, maar volgens mij had ze niet zo'n lange sluier.

    Vond t zo aandoenelijk om Harry te zien, ook prachtig al zijn emoties! En zij koele Amerikaanse denk what ever!!! Maar zij straalde ook en lachtte steeds van oor tot oor! Mohiem prachtig stel! Ik ben benieuwd naar hun kinderen als t hun gegeven is!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #234615
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Tfoe die toiletpot! Trauma's van mn plas ophouden van zuid frankrijk tot aan de boot bleeeeh en in marokko aangekomen zag t er ook niet veel beter uit!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.