1. #234046
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik kijk nu voor vandaag voor t eerst op m.nl voor mij al heel wat en telefoon mocht ik ook hele ochtend niet op. Probeer wat af te kicken

    Ben nu op de sportschool en had vanochtend vroeg al de woonkamer en keuken schoongemaakt
    Die smartphone is eigenlijk echt een vloek. Heel t internet eigenlijk want begon al in de tijd van msn etc.

    Het huishouden gebeurt hoe dan ook
    .. zeker met kids .. Maar het kan allemaal behoorlijk vertraagd worden en idd zoals je zegt ..wanneer je soms denkt van van ef it ik leg m weg.. dat zijn de meest productieve dagen hahaha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #234047
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Onderdekoffer sorry heb niet alles gelezen. Wist niet dat je ziek was. Allah y chafiek. Inchallah niks ernstig


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Owh geeft helemaal niet hoor haha. Allahoema amien. Het is niet ernstig alhamdoulillah.

  3. #234048
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    .
    [emoji111]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #234049
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji111]
    .


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  5. #234050
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Ga heel binnenkort naar Marokko, nu het net zo koud is. Ik verblijf bij mijn schoonouders, maar overweeg serieus zo een kacheltje mee te nemen. Alleen, ze zullen wel niet denken.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #234051
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ga heel binnenkort naar Marokko, nu het net zo koud is. Ik verblijf bij mijn schoonouders, maar overweeg serieus zo een kacheltje mee te nemen. Alleen, ze zullen wel niet denken.
    Ik zou t dus echt uitstellen. Paar jaar geleden in januari geweest. We hadden zo n klein blaaskacheltje mee. Ik had 3 dekens ofzo op mij en ik was aan t klappertanden. Het voelde alsof de koude mijn botten had bereikt. Verder ook ziek geworden en met de terugvlucht was dat drama voor mijn oren.
    En in cafés en restos is t gewoon koud.écht koud.. je eten je koffie..wordt meteen koud. Als t geen must is zou ik tot maart wachten.. dan Is t daar echt lekker

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  7. #234052
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Ben nog nooit in maart geweest maar iedereen zegt dat

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #234053
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ik zou t dus echt uitstellen. Paar jaar geleden in januari geweest. We hadden zo n klein blaaskacheltje mee. Ik had 3 dekens ofzo op mij en ik was aan t klappertanden. Het voelde alsof de koude mijn botten had bereikt. Verder ook ziek geworden en met de terugvlucht was dat drama voor mijn oren.
    En in cafés en restos is t gewoon koud.écht koud.. je eten je koffie..wordt meteen koud. Als t geen must is zou ik tot maart wachten.. dan Is t daar echt lekker

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Helaas kan ik het niet uitstellen, en nu verneem ik dat het ijskoud is. Ik overweeg zo een kacheltje, maar ze zien me al aankomen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #234054
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ben nog nooit in maart geweest maar iedereen zegt dat

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Mei is geweldig, vond ik.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #234055
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Helaas kan ik het niet uitstellen, en nu verneem ik dat het ijskoud is. Ik overweeg zo een kacheltje, maar ze zien me al aankomen.
    Ik zou echt wel een kachel meenemen, of electrische dekens ofzo.
    Het is daar zo koud, vooral de ochtend en avond/nacht.

    Ik durfde letterlijk het bed niet uit, zonder kachel had ik het niet overleefd
    the best things are free

  11. #234056
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Ik zou echt wel een kachel meenemen, of electrische dekens ofzo.
    Het is daar zo koud, vooral de ochtend en avond/nacht.

    Ik durfde letterlijk het bed niet uit, zonder kachel had ik het niet overleefd
    Ja, vooral nu. Zal thermokleding voldoende zijn?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #234057
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, vooral nu. Zal thermokleding voldoende zijn?
    Haha no way, neem het van mij aan. Thermokleding doet mij niet zo veel
    Een verwarming is toch veel beter
    the best things are free

  13. #234058
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Zo kan de winter ook zijn...in Marokko.

    Gemaakt door mijn neefjes en nichtjes. Kei cool.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #234059
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Die smartphone is eigenlijk echt een vloek. Heel t internet eigenlijk want begon al in de tijd van msn etc.

    Het huishouden gebeurt hoe dan ook
    .. zeker met kids .. Maar het kan allemaal behoorlijk vertraagd worden en idd zoals je zegt ..wanneer je soms denkt van van ef it ik leg m weg.. dat zijn de meest productieve dagen hahaha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Tis ook niet dat mn huishouden eronder lijdt maar meer ik zelf! Ik kan mij gewoon echt niet meer vervelen gewoon. In het OV, tijdens reclame op de tv etc. Meteen telefoon. Ochtend vroeg meteen telefoon.. wil het gewoon anders normaal zit ik er zoveel op dat ik de telefoon ergens op het midden vd dag al moet opladen omdat hij al leeg is.. vanavond was hij nog 44% yeah!

  15. #234060
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik was trouwens in januari in Marokko (jaren geleden), heerlijk hoor! Had het niet echt koud gehad.