1. #254686
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb ook maar bestelling gedaan voor de dames bij Zara...af en toe e n uitverkochte maat. Heb je een setje in je hoofd denk je weer la maar... Uiteindelijk gelukt en hopen dat het past.
    Besaha!
    Binnenkort mogen we weer van niet shoppen naar personal shopping haha
    2 mensen per verdieping, ben überhaupt benieuwd of zo een Zara of Primark wel aan zoiets gaat mee doen
    Happiness is an inside job


  2. #254687
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dankje, Allah ya3tik saha.
    Ja ben helemaal klaar. Alles in huis en alles staat klaar.
    Is wel fijn dat de winkels niet sloten, vooral de winkels die bijna niets online hebben zoals action, Zeeman, wibra etc.. Maar moet zeggen ik heb bijna alles online gekocht, winkelen is echt niet fijn alleen en moet ook vaak plassen wat een probleem is nu met corona haha.

    Inderdaad je ziet wel! Je begint met een positieve ingesteldheid en das super goed!
    Ja kan me er iets bij voorstellen dat je het liever online besteld dan haha
    Maar indd die winkeltjes maken al best een verschil.
    Fijn dat alles klaar is! Nu lekker nog even genieten van de rust hihi
    Happiness is an inside job


  3. #254688
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Besaha!
    Binnenkort mogen we weer van niet shoppen naar personal shopping haha
    2 mensen per verdieping, ben überhaupt benieuwd of zo een Zara of Primark wel aan zoiets gaat mee doen
    Ze zouden nog iets bedenken voor grootwinkelbedrijven.
    Ben benieuwd.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #254689
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja kan me er iets bij voorstellen dat je het liever online besteld dan haha
    Maar indd die winkeltjes maken al best een verschil.
    Fijn dat alles klaar is! Nu lekker nog even genieten van de rust hihi
    Ondertussen mogen we wel met z'n allen naar de supermarkt. Alle rijen staan steeds vol als ik er ben. Waarom ook niet een maximum beleid voor de supermarkt en drogist?

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Super stoer! Hopelijk ga je het daar naar je zin hebben.

  5. #254690
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ondertussen mogen we wel met z'n allen naar de supermarkt. Alle rijen staan steeds vol als ik er ben. Waarom ook niet een maximum beleid voor de supermarkt en drogist?

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Super stoer! Hopelijk ga je het daar naar je zin hebben.
    Salaam aleikum Ochtendmens

    Hoe gaat het met je? Gezinnetje?

    Kom weer eens piepen.

    Bij ons is alles gewoon open. Ik vind een supermarkt kan je niet echt vergelijken met kledingzaken enzo. Supermarkt is echt noodzakelijk en als je daar met rijen enzo gaat werken krijg je chaos. Althans zo denk ik erover.

    Mijn vader is in Marokko gevaccineerd. Ben benieuwd. Ook ben ik er nog niet uit of ik me wil laten vaccineren of niet.

    Voor de rest moet ik nog teruglezen hier.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #254691
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Wat een teleurstelling dit. Over iets meer dan een maand zou mn contract aflopen en ben dan ook jarig. Nou was dat laatste bepaalde tijd contract, als ze nogmaals zouden verlengen moest t vast contract worden ivm leeftijd. Kreeg vandaag te horen dat ze niet meer verder gaan verlengen. Het is niet dat ik het zo leuk vond daar ofzo juist niet maar waar vind je zsm een ander bijbaantje in deze coronatijd

    Aah jammer zeg. Inshallah vind je snel wat anders wat ook beter bij je past.

  7. #254692
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Weet iemand of je in de wibra of Zeeman witte leggins kunt kopen voor dames? Lange tot aan de enkels.
    Zeeman had ze wel. Weet niet of ze t standaard hebben of pas tegen het voorjaar. Besaha aankoopjes ziet er leuk uit. Ook nette luiertas. Hoever ben je nu?

  8. #254693
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb ook maar bestelling gedaan voor de dames bij Zara...af en toe e n uitverkochte maat. Heb je een setje in je hoofd denk je weer la maar... Uiteindelijk gelukt en hopen dat het past.
    Mooi dat t toch gelukt is. Heb al weken dingen in mandje zitten maar maat continu uitverkocht pff

  9. #254694
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ondertussen mogen we wel met z'n allen naar de supermarkt. Alle rijen staan steeds vol als ik er ben. Waarom ook niet een maximum beleid voor de supermarkt en drogist?

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Super stoer! Hopelijk ga je het daar naar je zin hebben.
    Als het goed is, is dat er ook. Daarom ook de verplichting om kar en bij drogisterij mandje mee te nemen. Snap dat het vervelend is als het iedere x druk is. Soms helpt het ook om op bepaalde tijden je boodschappen te doen. Moet je dan ook maar net passen natuurlijk.

  10. #254695
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ondertussen mogen we wel met z'n allen naar de supermarkt. Alle rijen staan steeds vol als ik er ben. Waarom ook niet een maximum beleid voor de supermarkt en drogist?

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Super stoer! Hopelijk ga je het daar naar je zin hebben.

    Ja altijd super druk indd.
    Ben nu paar keer in de ochtend geweest echt om 7 uur net voor school. Dan is het echt wel heel rustig en te doen. Dus das ook een optie.

    Dankjewel!
    Hoe gaat het met jou en je kleintjes?

    Hebben jullie nou vakantie?

    @juno ben ook benieuwd waar ze mee gaan komen. Heb voor nu ook alvast 2 jurkjes besteld.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  11. #254696
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Heb net deze jurkjes besteld. Houd hier echt van in de zomer






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  12. #254697
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Praline: mabrouk sis! Wat spannend na zoveel tijd weer aan de bak? Hoeveel dagen ga je werken? Komt wel goed met de kindjes hoor, even wennen op het begin and that's it.

    Masylia: Jammer man. Meestal mag je na drie maanden weer terugkomen, want dan begint de hele riedel weer opnieuw met tellen. Maar als je ergens anders iets vindt, zou dat beter zijn natuurlijk.

    Heerlijk weer man. Mijn kinderen leggen na school hun tassen neer en lopen door naar het park. Echt fijn voor ze.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  13. #254698
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Heb net deze jurkjes besteld. Houd hier echt van in de zomer






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Leuk bsaha. Is van shein denk ik? Heb vrijdag naar zo een jurkjes zitten kijken maar met knoopjes waren de kleine maten bijna allemaal uitverkocht.
    Vind dit leuk, voor mij voor thuis ivm hijab. Zit lekker confortabel en je ziet er gelijk leuk.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #254699
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door RaffaelloCoco Bekijk reactie
    Zeeman had ze wel. Weet niet of ze t standaard hebben of pas tegen het voorjaar. Besaha aankoopjes ziet er leuk uit. Ook nette luiertas. Hoever ben je nu?
    Allah ya3tik saha, dankje. Ik moet maandag toch in de stad zijn en ga dan eens kijken.
    Ik ben nu 32 weken alhamdoulilah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #254700
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Wil dit ook wel doen. Merk je gelijk effect? Of een paar behandelingen nodig?
    Ik zag vrijwel meteen verbetering. De donkere kringen onder m'n ogen waren lichter.
    Je bent eerst wat rood en na een paar dagen ga je vervellen. Dan scrub je met een peeling. Mooie glow na een paar dagen. De eerste dagen is je huid juist erg droog en moet je juist goed smeren. Maar hangt ook vanaf wat voor behandeling je hebt gehad.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran