1. #248971
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gefeliciteerd praline

    Allahi shafee' alle zieken!
    Dankjewel x

    Hoe gaat het met je zus/zwager en met jou? Inmiddels opgeknapt?
    Happiness is an inside job


  2. #248972
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen
    Moge Allah swt hem genadig zijn en hem de grootste rang in het paradijs schenken.

    Hij is vandaag overleden.
    Allah ra7moe wa wesse3 3lih wa zjmi3.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #248973
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Inna lilaahi wa inna lilaahi raji3un. Moge Allah hem genadig zijn en ameen op je dua.

    Het komt ineens akelig dichtbij, hier weer 1 in coma gebracht.

    Zaterdag mag ik ook testen,alhoewel ik al vrij zeker ben dat ik positief ben. Milde klachten alhamdulilah, tis dat ik naast een besmette persoon heb gezeten anders was ik nieteens gaan testen.
    Allah zjieb shifa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #248974
    MVC Lid

    Reacties
    6.872
    26-06-2015

    Allah y chafikoum. Moge Allah de mensheid van dit virus verlossen.
    Tante heeft het ook. Ze heeft wel geen symptomen alhamdoulilah maar ze was op bezoek bij oma en opa en zij moeten nu 10 dagen in quarantaine.

    Ben vandaag op stage en ben gewoon in shock. Doelgroep bestaat uit enkel mama's. En eentje is zwanger, ze heeft een stukje moeten laten weghalen vroeger van baarmoederhals ivm baarmoederhalskanker. De dokter zei nubdus gewoon je moet je kind laten weghalen. Ze is naar een andere dokter gegaan en die zei er zijn tal van andere mogelijkheden je kan dit kind krijgen etc.
    Stel je voor dat je enkel naar dokter 1 had geluisterd en zijn advies volgt en dan later pas zou ontdekken wat dokter 2 zegt.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #248975
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah ra7moe wa wesse3 3lih wa zjmi3.

    Ameen!
    Ze gaan zo voor hem bidden, m’n man moest een eigen gebedskleedje mee nemen.
    Was ook gegaan als het niet deze tijd was, mogen nu ook zo weinig mensen aanwezig zijn
    Happiness is an inside job


  6. #248976
    MVC Lid

    Reacties
    21.799
    03-02-2013

    Gefeliciteerd met je dochter, Praline! Nog vele gelukkige en gezonde jaren insa Allah.

    Heb ik verder wat gemist? Lees niet alles terug.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #248977
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik kom zo binnenvallen. Sorry. Maar weten jullie leuke gympen wat je een beetje met van alles kan aantrekken, ik draag hoofddoek. Dus niet te sportief maar netjes sportief hahaha

  8. #248978
    MVC Lid

    Reacties
    6.872
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik kom zo binnenvallen. Sorry. Maar weten jullie leuke gympen wat je een beetje met van alles kan aantrekken, ik draag hoofddoek. Dus niet te sportief maar netjes sportief hahaha
    Ik vind vans wel leuk staan. Maar nu niet zo ideaal met het regenachtige weer.
    Nike airforce vind ik ook leuk maar meer voor de zomer.
    Puma Cali of carina, die kan wel nu omdat het niet van stof is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #248979
    MVC Lid

    Reacties
    6.872
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ameen!
    Ze gaan zo voor hem bidden, m’n man moest een eigen gebedskleedje mee nemen.
    Was ook gegaan als het niet deze tijd was, mogen nu ook zo weinig mensen aanwezig zijn
    Zie niet wie er overleden is maar moge Allah hem genadig zijn en hem het paradijs doen betreden.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #248980
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik lees net dat íemand overleden. Allah rambo meskin. Praline pff de laatste tijd veel zieken. Vandaag ook een meisje in de Jumbo waar ik veel kom. Altijd leuke gesprekken. Had haar heel lang niet gezien tot vandaag ze heeft de ziekte k allahfhed ik zag haar met een doekje lopen. Wallen onder ogen en opgezette gezicht door de chemo

  11. #248981
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik vind vans wel leuk staan. Maar nu niet zo ideaal met het regenachtige weer.
    Nike airforce vind ik ook leuk maar meer voor de zomer.
    Puma Cali of carina, die kan wel nu omdat het niet van stof is.
    Dank je lieverd. Zag laatst gympen bij een meisje een beetje krodilleachtig ze waren echt leuk en netjes maar weet de naam ervan niet. ook weet jij het?

  12. #248982
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ameen!
    Ze gaan zo voor hem bidden, m’n man moest een eigen gebedskleedje mee nemen.
    Was ook gegaan als het niet deze tijd was, mogen nu ook zo weinig mensen aanwezig zijn
    Allah yarhamhou!
    Klopt in bijna alle moskeeen moet je tegenwoordig eigen kleedje en mondkapje bij je hebben.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #248983
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Praline gefeliciteerd, Allah yaslah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #248984
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik vind vans wel leuk staan. Maar nu niet zo ideaal met het regenachtige weer.
    Nike airforce vind ik ook leuk maar meer voor de zomer.
    Puma Cali of carina, die kan wel nu omdat het niet van stof is.
    Ik heb helemaal zwarte vans dikke zool, ik ben er nog steeds gek op. In begin wel wennen deze schoenen dus trek ze niet op lange werkdag aan.
    Hiervoor had ik zwart/witte puma’s en daarvoor zwart/gouden nike air thea. En voor voorjaar witte converse
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #248985
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.