1. #248956
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    De vader van een hele goede vriend van mijn man ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. 1ste persoon die ik ken waar corona iets heftigs mee heeft gedaan en misschien word het m wel fataal Het was nog stabiel, maar sinds gisteren gaat het steeds slechter Allah ichafih insha Allah

    Allah zjieb shifa.

    Heftig als het echt dichtbij komt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #248957
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ow jullie vakantie is voorbij. Ewa alsnog bssahtkoum . Die van ons is ook bijna over.

    Ja maar echt, en doordrammen. Hamdu allaah heb je een bekende internist. Scheelt ook wat.
    Ja elhamdu allaah, het scheelde een paar jaartjes en het had anders kunnen lopen. Maar wat je zegt rabbi kbeer, hij is de beste planner.


    Ja wacht het gewoon af insha allaah en kijk hoe het verder kan. Jij hebt ook heel wat ervaringen met ze.
    Dus kijk wat voor jou het beste is.
    Wat heftig, wat had je dan? Rabbi hafdek.
    Amien amien!

    Ja helaas wel veel ervaring. Ook met mn vader en nog wel in Marokko nb. Mn veeeel oudere neef keek me open mond aan toen ik de arts bleef bevragen ..arts had in Belgie gestudeerd en sprak ook vlaams...die is dat denk ik meer gewend dan een echte marokkaanse arts met groot ego...wie is hier de autoriteit?

    Kijk even bij je berichtjes.


    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik zou rustig alle tests doen waar je nu zit en vervolgens second opinieonderzoek aanvragen bij een academisch ziekenhuis of kliniek.

    Ik snap wel dat je het er niet bij wil laten ivm je geschiedenis.

    Ikoun lghayr inshaAllah.
    Insha Allah.
    Komt goed.

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Die nicht van mij, die dus chronisch ziek is en alles krijgt wat je je maar kan bedenken.
    Die heeft laatst een chirurg gehad van umc Utrecht. Waar haar eigen chirurg met een scalpel en toeters in haar lijf sneed- zij heeft zeer slechte wondgenezing oa, heeft hij haar met een minuscule naald geopereerd. Onder plaatselijke verdoving.
    Ze vroeg hem er nog naar, hij zei gewoon " ja maar hier- reguliere- kunnen ze ook niks."

    Voor een gezond persoon denk je ja wat maakt het uit, maar voor een chronisch zieke is dat letterlijk het verschil tussen wekenlange helse pijnen en met zo min mogelijk pijn uit de ingreep komen.

    Dat is wat een arts van een academisch ziekenhuis doet, zijn vaardigheden kennis en skils max inzetten om een patiënt te helpen. Je bent geen nummer voor ze zeg maar.

    Ameen.
    Allah zjieb shifa.
    Ja dat zeg je goed en naast die wondgenezing die al lang duurt, zijn er nog andere chronische klachten. Fijn dat ze zo n goede arts had.
    Herken het odd wel hoor van het umcg. Groot ziekenhuis, maar toch ben je geen nummer. Kwam een van de artsen tegen en we stapten samen in de lift. Stapten weer uit. Ik deed rondje lopen om 'fit' te blijven. Dus hij haalde me zo weer in en zei...sorry mevr .... Ik was er niet zo bij met mn hoofd, maar hoe is het met u....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #248958
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik zit btw bhel shi hamka op een parkeerplaats in de auto op mn dochter te wachten die aan het sporten is.
    Me time...[emoji2960]

    Ga me denk ik wagen aan emily in paris...schijnt echt verstand op nul te zijn.


    Btw Asfoureh, besa77a serums. Ben bemieuwd naar de resultaten.
    Heb ook net vorige weer vitamine a en b serum gehaald. Kost duur...maar ben er wel blij mee.
    Gaat btw ook lang mee en dan is het weer weinig. [emoji849]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #248959
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah zjieb shifa.

    Heftig als het echt dichtbij komt.
    Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen
    Moge Allah swt hem genadig zijn en hem de grootste rang in het paradijs schenken.

    Hij is vandaag overleden.
    Happiness is an inside job


  5. #248960
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja dat denk ik ook. En hij deelde ze dan uit aan de kindjes van de klas.
    Khair, zal het horen straks of de juf er nog iets over zegt.
    Ghayr inshaAllah

  6. #248961
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien amien!

    Ja helaas wel veel ervaring. Ook met mn vader en nog wel in Marokko nb. Mn veeeel oudere neef keek me open mond aan toen ik de arts bleef bevragen ..arts had in Belgie gestudeerd en sprak ook vlaams...die is dat denk ik meer gewend dan een echte marokkaanse arts met groot ego...wie is hier de autoriteit?

    Kijk even bij je berichtjes.




    Insha Allah.
    Komt goed.



    Allah zjieb shifa.
    Ja dat zeg je goed en naast die wondgenezing die al lang duurt, zijn er nog andere chronische klachten. Fijn dat ze zo n goede arts had.
    Herken het odd wel hoor van het umcg. Groot ziekenhuis, maar toch ben je geen nummer. Kwam een van de artsen tegen en we stapten samen in de lift. Stapten weer uit. Ik deed rondje lopen om 'fit' te blijven. Dus hij haalde me zo weer in en zei...sorry mevr .... Ik was er niet zo bij met mn hoofd, maar hoe is het met u....
    Ameen!
    Nsara hebben soms meer ra7ma dan een moslim. Netjes dat ie je toch even gedag kwam zeggen zegt vaak meer dan de zorg zelf.

  7. #248962
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen
    Moge Allah swt hem genadig zijn en hem de grootste rang in het paradijs schenken.

    Hij is vandaag overleden.

    Inna lilaahi wa inna lilaahi raji3un. Moge Allah hem genadig zijn en ameen op je dua.

    Het komt ineens akelig dichtbij, hier weer 1 in coma gebracht.

    Zaterdag mag ik ook testen,alhoewel ik al vrij zeker ben dat ik positief ben. Milde klachten alhamdulilah, tis dat ik naast een besmette persoon heb gezeten anders was ik nieteens gaan testen.

  8. #248963
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Inna lilaahi wa inna lilaahi raji3un. Moge Allah hem genadig zijn en ameen op je dua.

    Het komt ineens akelig dichtbij, hier weer 1 in coma gebracht.

    Zaterdag mag ik ook testen,alhoewel ik al vrij zeker ben dat ik positief ben. Milde klachten alhamdulilah, tis dat ik naast een besmette persoon heb gezeten anders was ik nieteens gaan testen.
    Ameen!

    Ja zo naar om te horen wat het met sommige doet. Ook bijv deze tijd je kan niet eens ff langs om te condoleren, schijnt dat zijn vrouw/dochter het ook hebben.. echt een beproeving

    InshaAllah zal het negatief zijn. Snap wel dat je test. Met milde klachten wil je ook gewoon je ding blijven doen, buiten komen etc. Nu weet je waar je aan toe bent
    Happiness is an inside job


  9. #248964
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mn dochtertje is vandaag 3 geworden
    Maar voor altijd mn baby ❤️


    Happiness is an inside job


  10. #248965
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Zo schattig praline! Gefeliciteerd met je kleine grote meid! Gaat snel he..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  11. #248966
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gefeliciteerd met je kleine praline! Allah hfadha.

    Mijne wordt zondag alweer zes. Vandaag vieren ze op school de verjaardagen van oktober. Helemaal opgewonden natuurlijk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #248967
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je prinses Praline.

  13. #248968
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Wat voel je Asfoureh?
    De jongens zitten thuis met hoofdpijn, wat buikpijn en keelpijn. Ze wilden naar school vandaag maar ben toch bang dat ze iets hebben en thuis gehouden. Hen afspraak maandag bij ha. Maar ben aan twijfelen nu om toch eerder te gaan. Ze lijken niet ziek want ze halen al bloed onder mn nagels vandaan.

  14. #248969
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Gefeliciteerd praline

    Allahi shafee' alle zieken!

  15. #248970
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Zo schattig praline! Gefeliciteerd met je kleine grote meid! Gaat snel he..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Dankjewel
    Gaat indd snel! Las dat je dochtertje ook weer 4 word bijna. Hoe gaat het met de baby en hoe voel jij je?
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Gefeliciteerd met je kleine praline! Allah hfadha.

    Mijne wordt zondag alweer zes. Vandaag vieren ze op school de verjaardagen van oktober. Helemaal opgewonden natuurlijk.
    Dankje
    Ook gefeliciteerd alvast!
    Zijn ze al terug? Snel zeg. Hier ook weer maandag

    Ben echt benieuwd of ze de scholen toch dicht gaan gooien
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je prinses Praline.
    Dankjewel

    Allah iesafihoum je jongens
    Happiness is an inside job