1. #246721
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Komt goed, je hebt nog tijd. Heb jij geen voorkeuren of een plek waar je graag heen wenst te gaan?

    Berlijn is zo kindvriendelijk, dat viel zooo op. Absoluut dus een aanrader voor gezinnen. Nog een maandje en dan mogen we weer.
    Nah niet echt, wel als het gaat om vakantie in oktober dan ga ik alleen met mijn man. Maar het is meer voor de dochter van mijn man. Als zij komt zijn we dan toch beetje ‘weg’. Zoveel keuze..

    Serieus? Oh zou je echt niet zeggen.. goed om te weten! Insha Allah, ja heerlijk he zo ertussenuit. Ik moet ook echt af en toe weg al is het 1 nachtje haha. Even opladen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #246722
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, punt is alleen ik heb dit niet met iedereen. Ik vind het bijvoorbeeld niet erg als de collega's van mijn man wat foto's maken of zijn nicht en neef. Of ik moet het bij sommige uitnodigingen wel vermelden en bij andere weer weglaten.
    Jaa dan doe je gewoon op een aantal uitnodigingen wel goed onthouden welke haha. En de rest zonder. Niemand die het ziet of merkt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #246723
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ben ook echt blij dat we toch nog even weg kunnen, door die Corona lijkt het wel alsof we een jaar hebben overgeslagen van ons leven haha

    Mamavann en freya wanneer gaan jullie?
    Wij gaan ook richting Frankrijk, weten nog niet precies waar als maar langs de kust is weer.. wel dit keer waar je niet bijna een uur hoeft te rijden voor halal eten. Maar goed was wel hele fijne rustige omgeving. Zou daar zo in mn uppie heen kunnen gaan haha.

    Toch betrap ik mn man er stiekem vaak op dat hij steeds alle neven ondervraagt of er al iets bekend is wanneer Marokko opent waarom? Ja zou toch leuk zijn week Frankrijk en daarna Marokko net als vorige jaar, ja hallo dat was heel anders. Bij hem kriebelt het altijd toch ff Marokko snuiven
    Happiness is an inside job


  4. #246724
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben ook echt blij dat we toch nog even weg kunnen, door die Corona lijkt het wel alsof we een jaar hebben overgeslagen van ons leven haha

    Mamavann en freya wanneer gaan jullie?
    Wij gaan ook richting Frankrijk, weten nog niet precies waar als maar langs de kust is weer.. wel dit keer waar je niet bijna een uur hoeft te rijden voor halal eten. Maar goed was wel hele fijne rustige omgeving. Zou daar zo in mn uppie heen kunnen gaan haha.

    Toch betrap ik mn man er stiekem vaak op dat hij steeds alle neven ondervraagt of er al iets bekend is wanneer Marokko opent waarom? Ja zou toch leuk zijn week Frankrijk en daarna Marokko net als vorige jaar, ja hallo dat was heel anders. Bij hem kriebelt het altijd toch ff Marokko snuiven
    Ik heb maar 2 specifieke weken die ik kan plannen want de rest werkt man gewoon vanuit huis. En meestal wat ik vind hebben die data’s niet meer. Maar ik geef niet op haha. Frankrijk is ook heerlijk! Ja Marokko voorlopig.. zou er niet aan moeten denken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #246725
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019


    Ik ga nu pas even zitten ervoor.. nog geen tijd gehad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #246726
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    @thischick. Ik zou het wel op alle uitnodigingen zetten dat je geen foto's wilt. Je gaat er geheid miserie van krijgen als je het er bij de ene op zet en de andere niet. En dan aan je nichtje of zus zeggen dat zij wil foto's mogen maken.
    Ik persoonlijk vind dat onbeleefd dat de ene wel foto's zou mogen maken en de andere niet. Ik snap wel wat je redenen zijn maar voor mij komt dat raar over, zeker als ze dat gaan zien van elkaar op je feest.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #246727
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Bsaha aan iedereen die op vakantie gaat
    Een veilige en leuke vakantie toegewenst inchallah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #246728
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik heb gisteren mijn resultaten van de examens gehad. Voor alles geslaagd, behalve stage. Alhamdoulilah.
    Ik heb ook al een andere stageplaats gevonden dus kan de vakantie met een leeg hoofd starten.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #246729
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ben naar een leuke serie aan 't kijken op Netflix. Koreaans je moet er wel van houden van die stijl.
    Hi, bye mama.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #246730
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb gisteren mijn resultaten van de examens gehad. Voor alles geslaagd, behalve stage. Alhamdoulilah.
    Ik heb ook al een andere stageplaats gevonden dus kan de vakantie met een leeg hoofd starten.

    Dikke proficiat heerlijk begin van de vakantie zo.

    Allah sla7.

  11. #246731
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb gisteren mijn resultaten van de examens gehad. Voor alles geslaagd, behalve stage. Alhamdoulilah.
    Ik heb ook al een andere stageplaats gevonden dus kan de vakantie met een leeg hoofd starten.
    Wat goed gefeliciteerd! Alhamdoelilah, nu lekker uitrusten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #246732
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @thischick. Ik zou het wel op alle uitnodigingen zetten dat je geen foto's wilt. Je gaat er geheid miserie van krijgen als je het er bij de ene op zet en de andere niet. En dan aan je nichtje of zus zeggen dat zij wil foto's mogen maken.
    Ik persoonlijk vind dat onbeleefd dat de ene wel foto's zou mogen maken en de andere niet. Ik snap wel wat je redenen zijn maar voor mij komt dat raar over, zeker als ze dat gaan zien van elkaar op je feest.
    Hoezo raar? Ik bepaal toch zelf wat ik wil? Het is mijn feest en ja ik vind het niet erg als Hollanders foto’s maken wetende dat die dat doen met de beste bedoelingen en vind het wel erg als verre kennissen of buren die Marokkaans zijn dit doen. Ik denk dat dit niet gek is.

    Ik heb besloten om het op bepaalde uitnodigingen dus niet neer te zetten en andere weer wel. Heel simpel, mijn feest en dus ook mijn regels.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #246733
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hoezo raar? Ik bepaal toch zelf wat ik wil? Het is mijn feest en ja ik vind het niet erg als Hollanders foto’s maken wetende dat die dat doen met de beste bedoelingen en vind het wel erg als verre kennissen of buren die Marokkaans zijn dit doen. Ik denk dat dit niet gek is.

    Ik heb besloten om het op bepaalde uitnodigingen dus niet neer te zetten en andere weer wel. Heel simpel, mijn feest en dus ook mijn regels.
    Ja het is jouw feest je doet wat je wilt. Je deelt dit op een openbaar forum dus dan kan je wel verwachten dat er reactie op komt. Als dat je stoort dan moet je het hier niet plaatsen.

    Moest ik een uitnodiging krijgen waar op staat geen foto's maken en vb mijn nicht krijgt een waar dat niet op staat zou ik zelf gewoon niet meer gaan. Gewoon voor het principe, want ik maak zelf nooit fotos. Komt over alsof sommige mensen meer waarde hebben dan anderen.
    Als je dat als genodigde weet ga je denken. Waarom mag zij wel een foto maken en ik niet?
    Hoe zou je je zelf voelen moest je dat meemaken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #246734
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dikke proficiat heerlijk begin van de vakantie zo.

    Allah sla7.
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Wat goed gefeliciteerd! Alhamdoelilah, nu lekker uitrusten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Barakallaho fikoum
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #246735
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hoezo raar? Ik bepaal toch zelf wat ik wil? Het is mijn feest en ja ik vind het niet erg als Hollanders foto’s maken wetende dat die dat doen met de beste bedoelingen en vind het wel erg als verre kennissen of buren die Marokkaans zijn dit doen. Ik denk dat dit niet gek is.

    Ik heb besloten om het op bepaalde uitnodigingen dus niet neer te zetten en andere weer wel. Heel simpel, mijn feest en dus ook mijn regels.
    Jouw feest, maar je zit straks op je bankje jezelf op te eten. Want al die mensen die niet mogen filmen, zien anderen het wel doen. Dan krijg je sowieso dat mensen dar scheef vinden en alsnog gaan filmen, want anderen doen het ook. Ik vind ook als 1 het doet, volgen sowieso meer. Soort van kuddegedrag wat je opeens gaat zien.

    Als dit voor mij belangrijk zou zijn, zou ik gewoon een duidelijke regel stellen en niet zo'n vage situatie als dit in de hand werken.