1. #246661
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Succes bij de kno en bsaha cappuchino. Ik moet ook nog bedenk ik mij net. Afspraak ging niet door ivm Corona. Gehoor wordt steeds minder begin er steeds meer hinder van te ondervinden.

    The handsmaid gisteren begonnen kreeg gewoon teveel error in mijn hoofd, ondanks de fictie.
    Allah 3tiek sa77a.
    De reguliere zorg wordt nu langzaamaan opgestart... gewoon eens bellen. Ik heb toen ik daar was met de kleine met lego in dr oor meteen gevraagd of ik weer terecht kon.

    Hier merkten z edoor de corona dat veel afspraken ook telefonisch konden of dat patiënten af konden met minder afspraken. Wel hebben zenog een best lange wachtlijst. Dus z egaan anders weeken. Ze houden 40% vrij voor patiënten die snel terecht moeten en 60 plannen ze in.

    Heb zelf even geen vervolg afspraak gemaakt maar bij klachten weet ik nu dat ik snel terecht kan.
    Corona heeft ook wel veel opgeleverd mbt 'onnodige' zorg of juist efficienter. Thuiseerken dat toch wel.kon etc.

    Sorry voor de hele verhandeling.
    [emoji3526]

    Ja klopt...krijg dat ook wel. Moet soms echt stoppen met kijken. Doe al maanden over deze serie. Wilde boek lezen, maar is heftiger dan kijken. Heb hem wel thuis.
    Gewoon omdat het mogelijk lijkt zo n samenleving.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #246662
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Sba7 elghairr,
    Succes bij de dokter juno insha Allah is alles goed.

    Ik ben ook alweer aan het werk. Werd vroeg wakker en meteen achter laptop gekropen. Ga vanmiddag even iets opzoeken qua vakantieparken.. iemand suggesties of websites?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Werk ze! Allah 3awen!

    Denk op google wel veel te vinden. Heb er zelf geen ervaring mee.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #246663
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Nog een uurtje school en dan is het vakantie tot 1 september. Ben hier mentaal gewoon niet klaar voor.

    Waar kijken jullie the handmaids tale? Komt hij ook op Netflix?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #246664
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Werk ze! Allah 3awen!

    Denk op google wel veel te vinden. Heb er zelf geen ervaring mee.
    Dankjewell.
    Ja laatst ging ik even snel erdoorheen.. data’s zijn alleen erg lastig te vinden. Misschien toch wat verder kijken dan NL.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #246665
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nog een uurtje school en dan is het vakantie tot 1 september. Ben hier mentaal gewoon niet klaar voor.

    Waar kijken jullie the handmaids tale? Komt hij ook op Netflix?
    Jeetje.. dat zijn gewoon 2 maanden. Komt goed insha Allah. Voor je het weet is het voorbij.. gaat echt snel subhan Allah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #246666
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Allahi 3awnkum juno en asfoureh <3

    Mamavanm waar wil je heen? NL?

    ___A wow nu al, is ook wel echt lang ja. Hier nog 3 weken school.

  7. #246667
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik sta op het punt een appartement in Marseille te boeken, ben altijd zo kijk echt zo lang rond hahaha. 100x vergelijken, wel, niet, knoop doorhakken is lastig maar heb m denk ik.

  8. #246668
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Het is idd echt lang.
    Voorgaande jaren waren we ook paar weekjes op reis of was mijn man thuis dat we uitstapjes konden doen maar nu gewoon 2 maanden thuis.
    Bismillah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #246669
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nog een uurtje school en dan is het vakantie tot 1 september. Ben hier mentaal gewoon niet klaar voor.

    Waar kijken jullie the handmaids tale? Komt hij ook op Netflix?
    België is duidelijk, van 1 juli tot 1 september.
    Hier in nl ook nog verdeeld in regio's. Noord was de laatste jaren het laatst...nu nog twee daagjes ..als eerste. Maa wel 6 weken ipv 2 maanden.

    Ik kijk via videoland. Wellicht zijn er opties via internet, maar ben daar niet handig in.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #246670
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi 3awnkum juno en asfoureh <3

    Mamavanm waar wil je heen? NL?

    ___A wow nu al, is ook wel echt lang ja. Hier nog 3 weken school.
    [emoji3590]

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Dankjewell.
    Ja laatst ging ik even snel erdoorheen.. data’s zijn alleen erg lastig te vinden. Misschien toch wat verder kijken dan NL.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Idd wat verder kijken als dat lukt. Prijzen zijn voor nl ook flink gestegen.


    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Het is idd echt lang.
    Voorgaande jaren waren we ook paar weekjes op reis of was mijn man thuis dat we uitstapjes konden doen maar nu gewoon 2 maanden thuis.
    Bismillah
    En met ov? Kids vinden trein erg leuk. Twee jaar terug moest papa hier ook werken in de zomer. Gewoon met ov gedaan...bij oma gelogeerd...evt naar andere familie?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #246671
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    België is duidelijk, van 1 juli tot 1 september.
    Hier in nl ook nog verdeeld in regio's. Noord was de laatste jaren het laatst...nu nog twee daagjes ..als eerste. Maa wel 6 weken ipv 2 maanden.

    Ik kijk via videoland. Wellicht zijn er opties via internet, maar ben daar niet handig in.
    Ik vind dat echt verwarrend in Nederland. Waarom niet allemaal tegelijk vakantie?

    Waarschijnlijk wel te vinden online maar heb geen zin in die reclame wegklikken en op telefoon kijken. Jammer dat ze het niet op Netflix hebben, ze hebben altijd oude series op Netflix.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #246672
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji3590]


    Idd wat verder kijken als dat lukt. Prijzen zijn voor nl ook flink gestegen.




    En met ov? Kids vinden trein erg leuk. Twee jaar terug moest papa hier ook werken in de zomer. Gewoon met ov gedaan...bij oma gelogeerd...evt naar andere familie?
    De trein en de bus vinden ze ook wel leuk. Maar ik vind dat altijd een heel gedoe, moet dan eerst een bus nemen om de trein te kunnen nemen.
    Zal me er wel doorheen slepen inchallah.

    Bij oma logeren zouden ze allebei heel fijn vinden en oma ook maar ik kan dat niet, ik kan hun niet loslaten, ze hebben nog nooit ergens anders geslapen.

    Vrijdag misschien eerste uitstapje met mijn mama. Oorbelletjes gaan laten steken voor mijn dochter, ze vraagt er de hele tijd naar. (als het open is)
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #246673
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi 3awnkum juno en asfoureh <3

    Mamavanm waar wil je heen? NL?

    ___A wow nu al, is ook wel echt lang ja. Hier nog 3 weken school.
    Ja nl, be of frankrijk. Geen idee waar ik moet beginnen haha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #246674
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a.
    De reguliere zorg wordt nu langzaamaan opgestart... gewoon eens bellen. Ik heb toen ik daar was met de kleine met lego in dr oor meteen gevraagd of ik weer terecht kon.

    Hier merkten z edoor de corona dat veel afspraken ook telefonisch konden of dat patiënten af konden met minder afspraken. Wel hebben zenog een best lange wachtlijst. Dus z egaan anders weeken. Ze houden 40% vrij voor patiënten die snel terecht moeten en 60 plannen ze in.

    Heb zelf even geen vervolg afspraak gemaakt maar bij klachten weet ik nu dat ik snel terecht kan.
    Corona heeft ook wel veel opgeleverd mbt 'onnodige' zorg of juist efficienter. Thuiseerken dat toch wel.kon etc.

    Sorry voor de hele verhandeling.
    [emoji3526]

    Ja klopt...krijg dat ook wel. Moet soms echt stoppen met kijken. Doe al maanden over deze serie. Wilde boek lezen, maar is heftiger dan kijken. Heb hem wel thuis.
    Gewoon omdat het mogelijk lijkt zo n samenleving.
    Nou moet zeggen dat dat mij ook opviel. Vooral hoeveel telefonische consulten je dus blijkbaar kan hebben. Vind het wel goed dat ze breder zijn gaan denken zo.

    Kno arts heeft mij wel tig keer gebeld alleen zat steeds net in een meeting of andere gebla waardoor ik niet kon opnemen.

    Ik ga van de week inshaAllah zelf bellen op mn vrije dag.

    Jij loopt er al een tijdje he dan is het ook belangrijk dat je snel terecht kan. Hamdulilaah dat dat ook kan.

    Hm ja ik weet niet of ik verder wil kijken want de cringe is gewoon te heavy voor mijn brains. Maaaaar zo een psychopatisch wereldorder zie ik btw echt nooit gebeuren irl joh. Zware fictie is het wel.


    Trouwens gaat ze haar dochter nog terugvinden etc, is she allright? Anders kan ik sowieso niet verderkijken. Mag spoilen op dat.

  15. #246675
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ameen Frey.

    Marseille is 1 grote ghetto vol junks en zware criminelen meid ik zou daar nog eens goed naar kijken. Ik kon daar iig nooit gewoon over straat.

    Ghair inshaAllah.