1. #253306
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hij is net hersteld van een aandoening. Staat me bij iets van beginstadium kanker schildklier, Allahwe3lem.

    Ik vind het mooi dat je z'n Marokkaanse kop overal ziet als Burgemeester met wel de juiste toon.
    Ja klopt idd plus hij wil die stad ook niet zomaar opgeven, is wel een goede rol voor hem

  2. #253307

  3. #253308
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Maar wie neemt Aboutaleb serieus? Volgens mij is hij zijn geloofwaardigheid in zijn eigen gemeenschap allllaaaang kwijt. Ook al was dit een mooie zet van hem, ik associeer hem gelijk met een bounty. Teveel naar de mond praten van de witte macht heeft hem zijn geloofwaardigheid gekost bij heeeeel veel mensen.

    Ouders snap ik ook niet. Kinderen van 11 jaar (half jaar ouder dan mijn oudste!) die ook aan het rellen waren..hoe dan? Denken ze baren, voeden, kleden oe saffie...La hawla wa la quwatta illa bilaah. Ik ben zeker voor demonstraties want we hoeven niet alles te slikken wat ons op wordt gelegd, maar de grens is wel daar waar agressie begint.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  4. #253309
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #253310
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Haha!
    Mogen ze ook boerderijen overnemen want de boeren willen de plisie ook wel bijstaan.
    Met de straaljagers de schapen en koeien op stal zetten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #253311
    MVC Lid

    Reacties
    2
    26-01-2021

    Zoveel schapen in deze topic. Wat een niveau. Jullie verraden zeker ook de buren als die net een gast te veel uitnodigen. Jullie geloven zeker ook in de Fabeltjeskrant. En jullie schapen hebben kinderen die jullie dan weer hersenspoelen namens de overheid. Wat een schande dat moslims zo dom zijn geworden dat ze het woord van een paar pedofielen en duivelaanbidders. Zo hoog hebben zitten.

    Pas maar op want er komt ook een gemuteerde coronavirus uit Marokko.Nl, dus veeg je toetsenbord goed schoon terwijl je foto’s plaats van pops en weet ik veel wat voor dooie dingen jullie verkopen

  7. #253312
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lmao Bekijk reactie
    Zoveel schapen in deze topic. Wat een niveau. Jullie verraden zeker ook de buren als die net een gast te veel uitnodigen. Jullie geloven zeker ook in de Fabeltjeskrant. En jullie schapen hebben kinderen die jullie dan weer hersenspoelen namens de overheid. Wat een schande dat moslims zo dom zijn geworden dat ze het woord van een paar pedofielen en duivelaanbidders. Zo hoog hebben zitten.

    Pas maar op want er komt ook een gemuteerde coronavirus uit Marokko.Nl, dus veeg je toetsenbord goed schoon terwijl je foto’s plaats van pops en weet ik veel wat voor dooie dingen jullie verkopen
    Stel jij je overal voor door de ander te beledigen en te kleineren? Als je iets wil zeggen, prima, maar probeer wat op je toon te letten. Nergens voor nodig om zo te praten.

    We zijn moslims en moslims horen hun kinderen te leren dat ze niet zomaar spullen van een ander mogen kapot maken, geen auto's in brand mogen steken, geen fitna mogen veroorzaken.

    En wat er wel of niet waar is van corona, dat mag eenieder voor zichzelf beslissen. Het staat jou vrij om te beslissen dat het onzin is en het staat mij vrij om erin te geloven en me er zorgen om te maken. De situatie wordt er niet anders om.

  8. #253313
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    De kids waren hier om 5.30 uur wakker. Mama ik wil me aankleden!
    Paw patrol maakt overuren.

  9. #253314
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    De kids waren hier om 5.30 uur wakker. Mama ik wil me aankleden!
    Paw patrol maakt overuren.
    Haha paw patrol to the rescue.. soms zijn ze zo vroeg he. Mijn zoontje ook vandaag 5.30. Nog geprobeerd terug te leggen maar kwam al weer haha. Straks maar samen een dutje met hem doen als zus na school is.

    Succes 2day!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #253315
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik was vergeten dat het pedagogische studiedag was dus geen school vandaag zag halverwege de weg het rolluik van een andere mama daar nog naar beneden en toen viel het me in . Gelukkig is de school niet ver
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #253316
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Haha paw patrol to the rescue.. soms zijn ze zo vroeg he. Mijn zoontje ook vandaag 5.30. Nog geprobeerd terug te leggen maar kwam al weer haha. Straks maar samen een dutje met hem doen als zus na school is.

    Succes 2day!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Haha ook al zo'n vroege wekdienst!

    Dank, jij ook.

  12. #253317
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    En ja hoor.. dit leek nog paar maanden geleden absoluut niet te kunnen. Veel die riepen dat dit echt niet zou gebeuren.
    Nou zie je.. langzaam word het toch ingevoerd.

    Slechte ontwikkeling voor mensen die een bewindvoerder hebben bijv of geen bankrekening hebben.
    Zouden ze nou ook geen andere prioriteiten moeten hebben?

    https://www.google.com/amp/s/www.nu....taalmiddel.amp
    Happiness is an inside job


  13. #253318
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb net mn iPhone besteld. Ben zo benieuwd!
    Twijfelde tussen 11pro en 12pro.
    Happiness is an inside job


  14. #253319
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En ja hoor.. dit leek nog paar maanden geleden absoluut niet te kunnen. Veel die riepen dat dit echt niet zou gebeuren.
    Nou zie je.. langzaam word het toch ingevoerd.

    Slechte ontwikkeling voor mensen die een bewindvoerder hebben bijv of geen bankrekening hebben.
    Zouden ze nou ook geen andere prioriteiten moeten hebben?

    https://www.google.com/amp/s/www.nu....taalmiddel.amp
    Ik was gisteren nog over dat aan het denken! Ik moest de bus nemen en m'n abo is verlopen, sms ticket gaat niet met lyca en er is geen ticket verkooppunt in mijn buurt. Ik ben dan maar zo op de bus gestapt want je kan niet meer betalen op de bus.

    Denk binnen dit en 5 jaar dat betalen met de kaart de norm word en cash eerder uitzonderingen, althans dat is wat ze willen.
    Maar heel veel mensen zullen zo uit de boot vallen, en daardoor nog meer afgesloten worden van de maatschappij. Dat is ook wat ze willen hé, een midden klasse maatschappij creëren.
    Ik kan daar altijd zo boos om worden, nu met corona zie je gewoon heel duidelijk dat alles gericht is op middenklasse.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #253320
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb net mn iPhone besteld. Ben zo benieuwd!
    Twijfelde tussen 11pro en 12pro.
    Las daarnet dat iPhone 12 storingen geeft op je pacemaker. Niet dat je dat hebt maar even ter info haha.
    Bsahtek
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ