1. #263776
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Afzwemmen [emoji178] heerlijk weertje

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  2. #263777
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Is het gelukt, Freya?

    Ik lig in bed met mijn nichtje van bijna 3 maanden naast me. Ze is zo knap en leuk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #263778
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Is het gelukt, Freya?

    Ik lig in bed met mijn nichtje van bijna 3 maanden naast me. Ze is zo knap en leuk.
    Jep gelukkig alhamdolilah! A in the pocket.
    Ze zijn nu met papa vrij zwemmen, was gratis vandaag + discozwemmen. Afsluiting van het seizoen. Ik ben in de keuken bezig met bestellingen.

    Ah zo cute he zo klein. Binnenkort je eigen! Layla en m'n neefje schelen ook 3 maandjes

  4. #263779
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Mabrouk Freya.

    @ Praline, toen ik bij jou zag dat haar voorraad blijkbaar weer is aangevuld, heb ik gelijk besteld. Ik ben echt benieuwd. Ik zit er al weken op te azen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #263780
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik heb vandaag 5.5km gewandeld.
    =160 kcal = 1 italiaans ijsje (volgens m'n telefoon)
    Nou wat een motivatie
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #263781
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Mabrouk Freya.

    @ Praline, toen ik bij jou zag dat haar voorraad blijkbaar weer is aangevuld, heb ik gelijk besteld. Ik ben echt benieuwd. Ik zit er al weken op te azen.
    Ow echt! Hoor idd dat het vaak uitverkocht is. Fijn nog dat je snel kon bestellen haha
    Ben ook benieuwd. Besaha!
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Is je slaap dan niet weg als je al bent opgestaan, ze hebt gebracht etc.
    Nee was t maar zo een feest sinds 06.30 ofzo op Ik moet werken, heb vandaag training. Jammer dat t in t weekend moet

    Snapje dit hebben we allemaal te danken aan het bezuinigen op zorg, maar wel miljoenen uitgeven aan onzin

    Heb je m toch die besteld die creme haha, ben echt benieuwd hoe je m gaat vinden. Laat t vooral weten!
    Ja soms wel idd, maar goed het is al lekker om terug te kruipen haha.

    Ah is dat vandaag. InshaAllah bevalt het je! Klonk in ieder geval wel goed en relaxt

    Ja toch wel gisteren in de nacht haha.
    Zal ik zeker doen!
    Happiness is an inside job


  7. #263782
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    We hebben even gewandeld en de kids gefietst. M'n dochtertje wilt ook zonder zijwieltjes fietsen, dus gingen we dat even met haar oefenen.






    Zo ergens eten.

    [
    Happiness is an inside job


  8. #263783
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    We hebben even gewandeld en de kids gefietst. M'n dochtertje wilt ook zonder zijwieltjes fietsen, dus gingen we dat even met haar oefenen.






    Zo ergens eten.
    En gelukt zonder zijwieltjes? Zoontje kan dat ook sinds kort maar is echt een gevaar op z'n fietsje nog hahaha.

    Wat een leuk jurkje! Staat je heel mooi[emoji7]

    @freya Mabrouk! Echt fijn als ze kunnen zwemmen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  9. #263784
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    En gelukt zonder zijwieltjes? Zoontje kan dat ook sinds kort maar is echt een gevaar op z'n fietsje nog hahaha.

    Wat een leuk jurkje! Staat je heel mooi[emoji7]

    @freya Mabrouk! Echt fijn als ze kunnen zwemmen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Haha ja we deden haar eigenlijk gewoon een plezier, maar ging best goed.

    Ja als ze zo klein zijn wiebelen ze ook nog best veel. Zoontje toen ook in t begin.

    Dankjewel!
    Happiness is an inside job


  10. #263785
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Knap Freya zo dat zwemmen, ook van jou trouwens, want iedere keer brengen en halen is ook niet niks.

    Mooie jurk praline, have fun.
    Wat ik dus altijd deed bij de kleintjes als ze op zijwieltjes fietsten, dan af en toe bogen we ze een paar cm omhoog totdat ze zonder wieltjes konden. Super leuk om kinderen te zien groeien en dat ze leren zwemmen, fietsen, skeeleren, steppen etc

    Thischick nog preggy? Geniet van de laatste dagen je gaat het nog missen. Waqfa sahla meid.

  11. #263786
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Energierekening wordt onbetaalbaar voor lage en middeninkomens

    https://www.ad.nl/geld/energierekeni...mpaign=stdc_ad

  12. #263787
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Mabrouk Freya.

    @ Praline, toen ik bij jou zag dat haar voorraad blijkbaar weer is aangevuld, heb ik gelijk besteld. Ik ben echt benieuwd. Ik zit er al weken op te azen.
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb vandaag 5.5km gewandeld.
    =160 kcal = 1 italiaans ijsje (volgens m'n telefoon)
    Nou wat een motivatie
    Daarom zeggen ze ook 80% voeding en 20% beweging. Je kan nooit eraf trainen wat je eraan eet, is puur als extra
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    En gelukt zonder zijwieltjes? Zoontje kan dat ook sinds kort maar is echt een gevaar op z'n fietsje nog hahaha.

    Wat een leuk jurkje! Staat je heel mooi[emoji7]

    @freya Mabrouk! Echt fijn als ze kunnen zwemmen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Shokran zeker fijn ja
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Knap Freya zo dat zwemmen, ook van jou trouwens, want iedere keer brengen en halen is ook niet niks.

    Mooie jurk praline, have fun.
    Wat ik dus altijd deed bij de kleintjes als ze op zijwieltjes fietsten, dan af en toe bogen we ze een paar cm omhoog totdat ze zonder wieltjes konden. Super leuk om kinderen te zien groeien en dat ze leren zwemmen, fietsen, skeeleren, steppen etc

    Thischick nog preggy? Geniet van de laatste dagen je gaat het nog missen. Waqfa sahla meid.
    Dankjewel!

  13. #263788
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    We gingen naar een nieuw Turks restaurant en waren even not amused omdat het dus met een soort slager is, waarbij je naar de vitrine moet lopen (en in de rij staan) en zelf je vlees moet uitkiezen, dat wordt dan bereid. Dachten eerst nahhh, maar was toch wel heel lekker gelukkig

  14. #263789
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    M'n zoontje laatst: mijn eerste zoon noem ik Mohammed. Allahuma baarek

  15. #263790
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Knap Freya zo dat zwemmen, ook van jou trouwens, want iedere keer brengen en halen is ook niet niks.

    Mooie jurk praline, have fun.
    Wat ik dus altijd deed bij de kleintjes als ze op zijwieltjes fietsten, dan af en toe bogen we ze een paar cm omhoog totdat ze zonder wieltjes konden. Super leuk om kinderen te zien groeien en dat ze leren zwemmen, fietsen, skeeleren, steppen etc

    Thischick nog preggy? Geniet van de laatste dagen je gaat het nog missen. Waqfa sahla meid.

    Dankjewel!
    Was gezellig.

    Goeie! Echt een goeie haha, maar ze wilt ze echt niet hebben aan der fietsje, ze zei vandaag ben toch geen baby
    Happiness is an inside job