1. #264886
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Fijn dat ze goed kan horen TC. En die arrogante/boze blik veranderd vaak wel na een poosje

    Wat een schatje, Allahoemaa barek
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  2. #264887
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Laatste dagje psz vandaag.
    Ben nou traktatie brengen, wel leuk dat we nu wel naar binnen mogen!

    Drukke week deze week. Tante van mn man komt uit Marokko bij mn schoonzus deze week dan zijn we uitgenodigd. Dochtertje is zaterdag jarig.. heeft een zeemermin taart gekozen en daarnaast andere bestelling, maar daarna lekker vakantie.

    Happiness is an inside job


  3. #264888
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Leuk praline. Grote meid alweer hè.

    Wat betreft films series... Ik ben Maid aan het kijken . Vind hem top.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #264889
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Leuk gedaan praline

    Wij hebben al herfstvakantie, morgen naar de bios met de kids en overmorgen zwemmen. Nu ook bezig met een bestelling, gaat altijd door en door maar ik heb er plezier in, nu weer een nieuw thema. En zaterdag verjaardag van m'n nichtje

  5. #264890
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Ik zit lekker in de auto en wat is het fijn om weer te gaan winkelen. De kleine is thuis bij papa. Ik voel me ook niet schuldig.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #264891
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Fijn dat ze goed kan horen TC. En die arrogante/boze blik veranderd vaak wel na een poosje

    Wat een schatje, Allahoemaa barek
    Jaa, dacht ik al. Is alleen zo grappig om te zien. Ze trekt ook van die verschillende bekjes in een minuut tijd.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #264892
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Laatste dagje psz vandaag.
    Ben nou traktatie brengen, wel leuk dat we nu wel naar binnen mogen!

    Drukke week deze week. Tante van mn man komt uit Marokko bij mn schoonzus deze week dan zijn we uitgenodigd. Dochtertje is zaterdag jarig.. heeft een zeemermin taart gekozen en daarnaast andere bestelling, maar daarna lekker vakantie.

    Leuk gedaan hoor. Gaat ze naar de basisschool binnenkort?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #264893
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Leuk praline, mooie afsluiting en nu op naar de basisschool Inshallah!

    Ik vind Maid ook heel spannend worden nu. De 1e 4 a 5 afleveringen waren wel goed maar wat uitgemolken/uitgesmeerd.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #264894
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Leuk gedaan praline

    Wij hebben al herfstvakantie, morgen naar de bios met de kids en overmorgen zwemmen. Nu ook bezig met een bestelling, gaat altijd door en door maar ik heb er plezier in, nu weer een nieuw thema. En zaterdag verjaardag van m'n nichtje
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Leuk gedaan hoor. Gaat ze naar de basisschool binnenkort?
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Leuk praline, mooie afsluiting en nu op naar de basisschool Inshallah!

    Ik vind Maid ook heel spannend worden nu. De 1e 4 a 5 afleveringen waren wel goed maar wat uitgemolken/uitgesmeerd.
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Leuk praline. Grote meid alweer hè.

    Wat betreft films series... Ik ben Maid aan het kijken . Vind hem top.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

    Dankjewel iedereen! klopt TC ze gaat na de herfstvakantie naar school.

    Ik werd bijna emotineel, dit was toch anders dan toen de 1e naar de basisschool ging.
    Ook een hele lieve juf hebben ze gehad. En knuffel hier knuffel daar hihi

    Mn man zei vanochtend tegen ze tot binnenkort weer zei ze. Grapjas

    Maid is idd leuk
    Iemand El dragon gezien?
    Happiness is an inside job


  10. #264895
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel iedereen! klopt TC ze gaat na de herfstvakantie naar school.

    Ik werd bijna emotineel, dit was toch anders dan toen de 1e naar de basisschool ging.
    Ook een hele lieve juf hebben ze gehad. En knuffel hier knuffel daar hihi

    Mn man zei vanochtend tegen ze tot binnenkort weer zei ze. Grapjas

    Maid is idd leuk
    Iemand El dragon gezien?
    Nee, is dat ook een zuid koreaanse serie? Mn zusje noemde nog 1 zk die ze aan t kijken was.

    Ik ga hierna ff op videoland scrollen miss een docu serie zoeken en dan weer een spannende. Anders valt t weer tegen zoals een ander lid hier boven ook zei.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #264896
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Nee, is dat ook een zuid koreaanse serie? Mn zusje noemde nog 1 zk die ze aan t kijken was.

    Ik ga hierna ff op videoland scrollen miss een docu serie zoeken en dan weer een spannende. Anders valt t weer tegen zoals een ander lid hier boven ook zei.
    Nee een Spaanse serie.
    Zie 'm wel eens voorbij komen als aanrader.

    Ja ik denk die beetje nagespeeld is van squid game. Vind dat meteen niks dan haha.
    Was ook een spel waarbij doden vielen.
    Maar misschien is t wel een andere, want zie ineens veel koreaanse series.

    Ow ja videoland hebben we ook nog hihi
    Happiness is an inside job


  12. #264897
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik zit lekker in de auto en wat is het fijn om weer te gaan winkelen. De kleine is thuis bij papa. Ik voel me ook niet schuldig.
    Lekker weer he naar buiten.
    Veel plezier!
    Happiness is an inside job


  13. #264898
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Hier ook herfstvakantie.
    Maar druilerig weer. Morgen Groningen en later vd week Amsterdam. Als het weer zo blijft dan ook maar iets voor binnen, bios ofzo.

    Praline zo zitten ze op de basisschool. Werd ook emotioneel hoor bij afscheid psz.

    Tc, fijn even terug naar jezelf en niet baby en toestanden. Waarom en waarover zou je je schuldig moeten voelen?

    Heb nog geen mail of die squid game gezien. Voor later.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #264899
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier ook herfstvakantie.
    Maar druilerig weer. Morgen Groningen en later vd week Amsterdam. Als het weer zo blijft dan ook maar iets voor binnen, bios ofzo.

    Praline zo zitten ze op de basisschool. Werd ook emotioneel hoor bij afscheid psz.

    Tc, fijn even terug naar jezelf en niet baby en toestanden. Waarom en waarover zou je je schuldig moeten voelen?

    Heb nog geen mail of die squid game gezien. Voor later.
    Maid hihi straks kom je bij ‘mail’ uit dan valt t pas tegen.
    Vroegggahhh toen videotheken nog bestonden....stuurde ik mn man op pad om Intouchables te huren ik was de laatste doe m nog niet had gezien. Ik had zin in een avondje goede emo films. Komt is thuis met Expendebles 3 ofzo, hij dacht dat ik die bedoelde.
    Het geen wat ik t meest haat van die neppe actie films vooral combi met arnold swaznegger. Ik was echt zo boos toen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #264900
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Lekker weer he naar buiten.
    Veel plezier!
    Jaaa, ben al vaker naar buiten geweest maar nu echt winkelen.

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier ook herfstvakantie.
    Maar druilerig weer. Morgen Groningen en later vd week Amsterdam. Als het weer zo blijft dan ook maar iets voor binnen, bios ofzo.

    Praline zo zitten ze op de basisschool. Werd ook emotioneel hoor bij afscheid psz.

    Tc, fijn even terug naar jezelf en niet baby en toestanden. Waarom en waarover zou je je schuldig moeten voelen?

    Heb nog geen mail of die squid game gezien. Voor later.
    Ik lees wel eens dat vrouwen zich schuldig voelen en dacht dat ik dat ook zou hebben. Maid is heel leuk en die ga jij zeker goed vinden.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'