1. #252451
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Kun je niet net voor het werk gaan, zo deed ik dat toen iig. Is lekker hoor, we zitten al zoveel thuis dat ik mijzelf verplicht om iedere dag te lopen met de kids.

    Bsa77a bloemen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel laat pas opsta. Ik ga vanavond Kiwi uitlaten en dan is dat vaak mijn beweging.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #252452
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja best slecht inderdaad.
    Hij is vandaag begraven hamdoelillah. Moge Allah zn graf verruimen.


    Ja nou indd kan begrijpen dat best stressvol kan zijn als je het bijvoorbeeld niet hebt in 1x. Hoort niet zo te gaan.
    Hoop dat Marokko er toch nog iets aan gaat veranderen.
    Alhamdulilah. Vind het ook maar slecht van Marokko. Maar had ook niet anders verwacht tbh.

    Hoe gaat het met je man en sz nu?

  3. #252453
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel laat pas opsta. Ik ga vanavond Kiwi uitlaten en dan is dat vaak mijn beweging.
    Dat kan ook natuurlijk. Pff had jij dat trouwens meegekregen die rapster uit vs die haar dode kat heeft opgegraven en vervolgens in de pan heeft gegooid.

    Deze wereld is zo ziek geworden.

  4. #252454
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah tik sa77a. Dankjewel. Benieuwd wanneer de sneeuwval hier begint. Love snow.

    InshaAllah.
    Als er morgen sneeuw ligt, krijgen ze ijsvrij. [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #252455
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat kan ook natuurlijk. Pff had jij dat trouwens meegekregen die rapster uit vs die haar dode kat heeft opgegraven en vervolgens in de pan heeft gegooid.

    Deze wereld is zo ziek geworden.
    Wat! Vertel!!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #252456
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Stylish gekleed, Asfoureh!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #252457
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Wat! Vertel!!

    https://www.ad.nl/show/azealia-banks...t-br~a57393b6/

  8. #252458
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Stylish gekleed, Asfoureh!
    Danku.

  9. #252459
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Als er morgen sneeuw ligt, krijgen ze ijsvrij. [emoji1]
    Zou zomaar kunnen daar in het hoge noorden he. InshaAllah.

  10. #252460
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Ik zou een pakketje krijgen uit het buitenland, maar nu lees ik in de track en trace van dhl dat ik het pakketje ergens kan ophalen en dat ik bericht heb gehad hierover. Zo raar, geen mail en ook niemand aan de deur geweest. Hoe moet ik nou weten op welk punt ik moet zijn? Waardeloos dit. Ik moet wrs ook nog belasting betalen, had ik maar niks besteld :s

    Iemand ervaring hiermee? Komt die mail later? Hun online info is namelijk van 13.27 uur.

  11. #252461
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Toen ik dit las dacht ik gadver wat zijn dit voor duivelse praktijken en ja hoor die kat heet Lucifer. Pff.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #252462
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    @Fessia

    'Laat kinderen buitenspelen, voorkom bijziendheid'

    Voorkom 'quarantainebijziendheid' bij kinderen door hen extra vaak buiten te laten spelen tijdens de lockdown. Die oproep doen onderzoekers van het Erasmus MC vandaag in het wetenschappelijk tijdschrift JAMA Ophthalmology.

    Het belangrijkste advies om het verspreiden van het virus te voorkomen is in veel landen: blijf thuis. "De invloed van die maatregel op de ogen van kinderen zien we nu al zichtbaar worden", zegt oogarts prof. Caroline Klaver, verbonden aan het Erasmus MC.
    Op beeldschermen turen

    Wereldwijd tonen studies aan dat kinderen van nu vaker bijziend worden dan vroeger. "In onze Nederlandse studies zien we deze trend ook. Resultaten uit een recente Chinese studie laten zien dat door de quarantaine de cijfers nog schrikbarender geworden zijn." Dat komt omdat kinderen die thuis zitten meer gamen en op beeldschermen turen, en minder naar buiten gaan.

    Klaver is daar bezorgd over. "Als kinderen op jonge leeftijd vaker bijziend worden, kan dat later in het leven grote gevolgen hebben", zegt ze. "Hoe jonger kinderen zijn als ze bijziend worden, des te erger zal de oogafwijking worden op volwassen leeftijd, en des te hoger wordt het risico op slechtziendheid of zelfs blindheid op latere leeftijd."

  13. #252463
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Lees ii net op nos.nl

    Mijn zoon was de eerste 2 jaar van zn leventje heel veel binnen. Bij ons heeft dit denk ik wel meegespeeld. Allaaho alam.

  14. #252464
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik zou een pakketje krijgen uit het buitenland, maar nu lees ik in de track en trace van dhl dat ik het pakketje ergens kan ophalen en dat ik bericht heb gehad hierover. Zo raar, geen mail en ook niemand aan de deur geweest. Hoe moet ik nou weten op welk punt ik moet zijn? Waardeloos dit. Ik moet wrs ook nog belasting betalen, had ik maar niks besteld :s

    Iemand ervaring hiermee? Komt die mail later? Hun online info is namelijk van 13.27 uur.
    Ja eens en nooit meer. Je krijgt dan nog het afhaalbericht en idd je moet betalen om je pakketje mee te krijgen.

  15. #252465
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Toen ik dit las dacht ik gadver wat zijn dit voor duivelse praktijken en ja hoor die kat heet Lucifer. Pff.
    Moest er net tijdens het eten spontaan aan denken. Meteen mijn eten uitgespuugd, alleen het idee maakt me al misselijk. Weet je hoe erg dat moet hebben gestonken in die pan.

    Klopt was 1 of ander satanisch ritueel.